Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej - ulicy Hallera, Gmina Ożarów Mazowiecki

Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kolejowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7222207 w. 242
  • Data zamieszczenia: 2017-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
    ul. Kolejowa 2
    05850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7222207 w. 242
    REGON: 53060800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow-mazowiecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej - ulicy Hallera, Gmina Ożarów Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy drogi gminnej – ulicy Hallera, Gmina Ożarów Mazowiecki, 2. Zakres robót budowlanych obejmujących niniejsze zadanie obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - wykonanie kanalizacji deszczowej (odwodnienia ulicy), - wykonanie korytowania na potrzeby wykonania nawierzchni jezdni, chodników oraz zjazdów, - wykonanie warstw podbudowy nawierzchni jezdni, zjazdów oraz chodników, - wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów oraz chodników, - instalowanie oznakowania drogowego pionowego, - malowanie nawierzchni w zakresie wykonania oznakowania poziomego, - rekultywację terenów zielonych. 3. W ramach inwestycji wykonana zostanie: a) budowa drogi gminnej - ul. Hallera - obejmująca wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej, b) budowa chodnika o nawierzchni z kostki betonowej, c) budowa dojść i zjazdów do posesji o nawierzchni z kostki betonowej, d) kanalizacja deszczowa e) rekultywacja terenów zielonych 4. Nawierzchnia ulicy Hallera jest nieutwardzona. W granicach terenu objętego inwestycją zlokalizowane są sieci uzbrojenia terenu takie jak: kanalizacja sanitarna, wodociąg, gazociąg, urządzenia elektroenergetyczne oraz urządzenia telekomunikacyjne. W rejonie ulicy nie ma uporządkowanej zieleni. Szerokość istniejącej nawierzchni wynosi od 4 do 6 m. 5. Podstawowe parametry drogi ulicy Hallera: - jezdnia z kostki betonowej – 2 555,00 [m2], - chodnik z kostki betonowej – 580,00 [m2], - zjazdy z kostki betonowej – 431,00[m2]. 6. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ, na który składają się: - Projekt – stała organizacja ruchu - Projekt – branża: drogowa i odwodnienie - Projekt – Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Przedmiar robót. 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także: – obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, – wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, – projekt organizacji ruchu na czas trwania budowy, projekt organizacji ruchu podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez właściwy organ, – oraz wszystkie elementy wymienione w dowolnej części opracowań składających się na załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a mających wpływ na cenę ofertową przedmiotu zamówienia, – zabezpieczenie nasadzeń znajdujących się w pasie drogowym przebudowywanej drogi w związku z realizowaniem zadania pn. „Zwiększenie różnorodności biologicznej elementem zrównoważonego rozwoju obszaru miasta Ożarów Mazowiecki” oraz w razie uszkodzenia bądź obumarcia roślin wymianę na nowe certyfikowane, zgodnie z wytycznymi Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 30.000,- zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Dowód wpłacenia wadium: (30.000,00 zł) W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. c) Dowód wpłacenia wadium: (30.000,00 zł) W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. d) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( *jeżeli dotyczy ) Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach