Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej - ulicy Granicznej w Kraśniku - II etap

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej - ulicy Granicznej w Kraśniku - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n.: Budowa drogi gminnej - ulicy Granicznej w Kraśniku - II etap Podstawowe parametry techniczne ulicy: Klasa ulicy - Z ? (ruch lekko - średni) Obciążenie pojedynczej osi 100 KNoś; Kategoria ruchu KR3 2. Realizowane zamówienie obejmuje roboty budowlano - montażowe w zakresie czterech zadań: Zadanie Nr 1 : 1) Budowa drogi gminnej - ulicy Granicznej o długości 941,70 m od km 0+000,00 do km 0+941,70 łącznie ze skrzyżowaniem ul. Gmeinera (zgodnie z projektem) a) budowa drogi: budowa jezdni o nawierzchni bitumicznej; budowa obustronnego chodnika i zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej; oznakowanie poziome i pionowe (stałe i tymczasowe); b) budowa ścieżki rowerowej : nawierzchnia z kostki brukowej betonowej; oznakowanie poziome i pionowe; Pod ścieżką rowerową i chodnikami wykonać podsypkę cementowo-piaskową 1,5 MPa grub. 10 cm plus podsypkę piaskową grub. 5 cm. Uwzględnić usunięcie ogrodzeń i nasadzeń koniecznych do realizacji zamówienia oraz przebudowę przyłączy wodociągowych do działek nr: 52-5, 143-5, 144-1. c) usunięcie wszelkich kolizji z przedmiotową budową: przebudowa urządzeń energetycznych; przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych; 2) Ogólna charakterystyka drogi: a) Parametry drogi - ul. Granicznej: kategoria ruchu KR3 - ruch lekko średni; obciążenie pojedynczej osi 100 kN oś; rodzaj nawierzchni jezdni - bitumiczna; rodzaj nawierzchni chodników - kostka betonowa grubości 6-8 cm; zjazdy na posesje - kostka betonowa gr. 8 cm; szerokość chodników 1,5 - 2,0 m; długość odcinka ulicy II etap - 941,7 m; b) Konstrukcja jezdni: warstwa ścieralna - beton asfaltowy 0-12,8 mm wg PN-S-96025 gr. 5 cm; warstwa wiążąca - beton asfaltowy 0-20 mm wg PN - S 96025 gr. 6 cm; podbudowa zasadnicza - beton asfaltowy 0-25mm wg PN-S-96025 gr. 7 cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 gr. 20 cm podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o RM 2,5 Mpa wg PN-S-96012 gr.12cm c) Konstrukcja zjazdów: na posesje i do przepompowni: kostka betonowa gr. 8 cm - grafitowa, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 15 cm wg PON-S-0612. d) Konstrukcja chodnika : - kostka betonowa gr. 6 cm - szara - podsypka cementowo-piaskowa 1,5 MPa grub. 10 cm plus podsypka piaskowa grub. 5 cm. e) Konstrukcja ścieżki rowerowej: - kostka betonowa gr. 6 cm - czerwona - podsypka cementowo-piaskowa 1,5 MPa grub. 10 cm plus podsypka piaskowa grub. 5 cm. Zadanie nr 2 : 1) Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Granicznej - od istniejącej studni D29 do studni D34 oraz od studni D35 do studni D47 Uwzględnić zasypanie wykopów piaskiem. Zadanie nr 3: Budowa oświetlenia ulicznego - na odcinku: od ul. Krasińskiego do ul. Gmeinera zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym a) zasilanie z szafy oświetleniowej SzO Południe , b) słupy oświetleniowe rurowe -stalowe ocynkowane wys. 10 m typu S-100SR (Rzeszów ) posadowione na fundamentach prefabrykowanych, oprawy typu SGS 305 w II klasie izolacji, wyposażone w wysokoprężne lampy sodowe SON -TPP 150 W i 100 W . Zadanie nr 4 : 1) Budowa kanalizacji deszczowej o średnicy 800 mm z rur HDPE SN8 od ul. Granicznej studni D40 wzdłuż ul. Krasińskiego do separatora i rzeki Wyżnicy zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. 2) Budowa kanalizacji deszczowej od skrzyżowania ul. Granicznej z ul. Wyspiańskiego do separatora i rzeki Wyżnicy zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym Uwaga: Przed przystąpieniem do robót ziemnych Wykonawca zleci przeniesienie punktów poligonowych - jeżeli kolidują z robotami ( osnowa geodezyjna III kl ) w miejsce nie kolidujące z budową, z określeniem rzędnych wysokościowych góry słupków. 3. Podstawę wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) projekt budowlano-wykonawczy budowy drogi i kanalizacji deszczowej opracowany przez: S.I.i T.Kom. Ośrodek Usług Techniczno-Ekonomicznych w Lublinie; 2) projekt budowlano - wykonawczy oświetlenia ulic opracowany przez Elektroprojekt Lublin; 3) projekt budowlano-wykonawczy ścieżki rowerowej - oprac. przez Biuro Projektowe Piotr Kowal w Kraśniku ; 4) projekt budowlano - wykonawczy kanalizacji deszczowej odprowadzający ścieki od ul. Granicznej do rzeki Wyżnicy opracowany przez B.P.B.K. Sp. z o.o. 5) projekt stałej organizacji ruchu ; 6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 7) niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia i wizja w terenie; 4. Opis stanu istniejącego, uzbrojenie ulicy: 1) istniejąca nawierzchnia - ziemna, częściowo utwardzona powierzchniowo gruzem, tłuczniem i żużlem; 2) w pasie drogowym występuje uzbrojenie: linia energetyczna, kable energetyczne eNN, eWN, kable telefoniczne, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć wodociągowa, sieć gazowa; 5. Wymagania niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót określają; projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. 6. Wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wymaga to uzgodnienia z autorem dokumentacji projektowej potwierdzającego równoważność oferowanych urządzeń i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie. Uzgodnienie to należy do obowiązków Wykonawcy. O wykorzystaniu, za zgodą autora dokumentacji projektowej, urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w projekcie Wykonawcy informują Zamawiającego w ofercie załączając opinię autora dokumentacji projektowej. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 8. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - minimum 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 120.000 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych), które może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym poręczeniach i gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku nr 10 8717 0009 2001 0000 0909 0013. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium-Przetarg na budowę ul. Granicznej - II etap. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 12.01.2010 r. do godz. 11.00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem X pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Z zastrzeżeniem pkt 9, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 11. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali co najmniej jedno zadanie o wartości min. 2,0 mln zł (brutto) w zakresie budowy dróg, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych o nawierzchni bitumicznej lub kostki brukowej oraz co najmniej jedno zadanie o wartości min. 2,0 mln zł (brutto) w zakresie budowy rurociągów kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, z rur o sztywności SN8 i średnicy min. 300 mm oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (branża drogowa), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektroenergetycznych, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1,5 mln zł lub oświadczą, że w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy, przedłożą dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia oraz posiadają zdolność kredytową w wysokości minimum 6 000 000 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ad. 1 Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 2 Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał: wykonali co najmniej jedno zadanie o wartości min. 2,0 mln zł (brutto) w zakresie budowy dróg, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych o nawierzchni bitumicznej lub z kostki brukowej oraz co najmniej jedno zadanie o wartości min. 2,0 mln zł (brutto) w zakresie budowy rurociągów kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, z rur o sztywności SN 8 i średnicy min. 300 mm (potwierdzone referencjami) (zał. nr 3). Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zał. Nr 4 do SIWZ, oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (branża drogowa), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektroenergetycznych, oraz zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz ww dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ad. 3 Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1,5 mln zł lub złoży oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu przed podpisaniem umowy, przedłoży dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia. Na potwierdzenie posiadania zdolności kredytowej w wysokości min. 6 000 000 zł Wykonawca przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ad. 4 Na potwierdzenie spełnienia warunku nie wykluczenia Wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 4, 5,10. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia 1 - 0 i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymienione w rozdz. VII SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedno zadanie o wartości min. 2,0 mln zł (brutto) w zakresie budowy dróg, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych o nawierzchni bitumicznej lub kostki brukowej oraz co najmniej jedno zadanie o wartości min. 2,0 mln zł (brutto) w zakresie budowy rurociągów kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, z rur o sztywności SN8 i średnicy min. 300mm z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje) - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 7. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. Nr 4 do SIWZ. 8. Dokumenty stwierdzające posiadanie przez kierownika robót uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - branża drogowa, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektroenergetycznej oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi osobami przez Wykonawcę. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, a jeżeli Wykonawca występuje również jako podmiot zbiorowy również aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 11. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o zdolności kredytowej min. 6 000 000 zł.. 12. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w kwocie nie mniejszej niż 1 500 000 zł) lub pisemne oświadczenie Wykonawcy, ze w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy, przedłoży dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia Z umowy ubezpieczenia powinno wynikać co najmniej: przedmiot i zakres ubezpieczenia - ubezpieczony zakres prowadzonej działalności gospodarczej zbieżny z przedmiotem zamówienia, sumę ubezpieczenia i warunki jej zmiany - suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 1 500 000 zł. Zamawiający nie dopuszcza zmniejszenia sumy ubezpieczenia oraz zmiany zakresu umowy ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy o roboty budowlane, czas trwania odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń - czas trwania odpowiedzialności nie krótszy niż termin realizacji zamówienia. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu), spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty muszą być przedstawione pisemnie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej zapisanej stronie z wyjątkiem oświadczeń i pełnomocnictw, które należy składać w formie oryginału. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach