Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej wewnętrznej w strefie północnej Inowrocławskiego Obszaru Gospodarczego, w rejonie ul. Karola Marcinkowskiego w Inowrocławiu, wraz z budową kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci wodociągowej oraz oświetlenia, w ramach zadania Inowrocławski Obszar Gospodarczy

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2011-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej wewnętrznej w strefie północnej Inowrocławskiego Obszaru Gospodarczego, w rejonie ul. Karola Marcinkowskiego w Inowrocławiu, wraz z budową kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci wodociągowej oraz oświetlenia, w ramach zadania Inowrocławski Obszar Gospodarczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Robota budowlana - kody CPV: 45.23.00.00-8 roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu; 45.23.31.20-6 roboty w zakresie budowy dróg; 45.23.13.00-8 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków; 45.23.21.30-2 roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej; 45.23.24.52-5 roboty odwadniające; 45.31.61.10-9 instalacja urządzeń oświetlenia drogowego 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej wewnętrznej w strefie północnej Inowrocławskiego Obszaru Gospodarczego, w rejonie ul. Karola Marcinkowskiego w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do siwz. Przedmiot zamówienia obejmuje również budowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci wodociągowej oraz oświetlenia drogi. 3. Zakres robót: 1) roboty ziemne, usunięcie drzew i krzewów; 2) budowa drogi dojazdowej wewnętrznej od ul. Karola Marcinkowskiego do strefy gospodarczej (długość 720,13 m, szerokość 7 m) oraz chodnika jednostronnego szerokości 2,5 m, zatoki postojowej; klasa drogi D, kategoria ruchu KR3, prędkość projektowana 30 km/h; - nawierzchnia jezdni - bitumiczna, warstwa ścieralna z mieszanki grysowo-mastyksowej (SMA), warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, zasadnicza warstwa podbudowy z betonu asfaltowego, pomocnicza warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, warstwa odsączająca z piasku, geokompozyt wzmacniający i separujący podłoże gruntowe; jezdnia obramowana krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem; - nawierzchnia chodnika - z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie z chudego betonu i warstwie odcinającej z piasku; obramowanie obrzeżami betonowymi 8x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej. - nawierzchnia zjazdów do ogrodów działkowych i przepompowni ścieków oraz zatoki postojowej - z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej, podbudowie z chudego betonu, warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem; obramowanie zatoki postojowej krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie betonowej z oporem; obramowanie zjazdów z kostki betonowej opornikami betonowymi 12x25 cm, wtopionymi na ławie betonowej. 3) kanalizacja deszczowa - odprowadzenie ścieków deszczowych kolektorami żelbetowymi: ? 1000 mm (długość 332,50 m), ? 500 mm (długość 361,50 m), ? 400 mm (długość 233,50 m), ? 200 mm (długość łącznie 142,50 m), od wpustów ulicznych ściekowych z osadnikiem (21 szt.) do studni żelbetowych Dn 1200 mm (19 szt); zamontowanie: osadnika piasku V=5m3 - 2 szt., separatora substancji ropopochodnych - 2 szt. 4) kanalizacja sanitarna - z rur dwuściennych z polietylenu do kanalizacji ciśnieniowej ? 90 mm (długość 495 m) oraz ? 110 mm (długość 439 m); dwie przepompownie ścieków - strefowe w wersji dwupompowej; zbiorniki z polimerobetonu monolityczne, wyposażone w: rurociągi tłoczne z kpl. armaturą odcinającą i zwrotną, kolana automatycznego 5 - sprzęgu pomp, prowadnice, wentylację grawitacyjną nawiewno-wywiewną, luk montażowy, pomost obsługowy; szczelne przejście przez ściany rurociągu grawitacyjnego i tłocznego oraz układ sterowania realizujący automatyczny cykl pracy pompy w powiązaniu z sygnalizatorami poziomu ścieków; rozdzielnice zasilająco - sterownicze wyposażone w wyłączniki zmierzchowe i zabezpieczenia dla zasilania opraw oświetleniowych; konstrukcje stalowe, piony tłoczne ze stali nierdzewnej; teren przepompowni należy ogrodzić siatką na słupkach stalowych z bramą i furtką; 5) sieć wodociągowa z przyłączami - z rur z żeliwa sferoidalnego ? 100 mm kielichowych wewnątrz cementowanych (długość 898 m); na sieci hydranty pożarowe, nadziemne; utwardzenie wokół hydrantów - prefabrykowana płyta betonowa; sieć wodociągową należy doprowadzić do granicy strefy i zaślepić. 6) oświetlenie drogowe - montaż szafki oświetleniowej, wyprowadzenie dwóch obwodów oświetleniowych, ułożenie bednarki, postawienie 26 szt. słupów oświetleniowych stalowych na fundamentach betonowych; zlikwidowanie kolizji polegające na przebudowie przęsła 15 kV, polegające na wstawieniu w układ istniejący przęsła dodatkowego słupa odporowego. 7) oznakowanie drogi i instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu; 8) urządzenie zieleni drogowej; 9) do wykonawcy należy również: powiadomienie gestorów uzbrojenia i zarządcy drogi o rozpoczęciu robót, zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, załączone do niniejszej siwz. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Z treści wadium wniesionego w formie określonej w pkt. 2-5 powinno wynikać bezwarunkowe i bez sprzeciwu, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Urzędu Miasta Inowrocławia: PKO BP I/O Inowrocław 34 1020 1505 0000 0302 0076 2872. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miasta Inowrocławia lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium- dołączonej do oferty. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach