Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej do nowego budynku komunalnego z Ośrodkiem Zdrowia w Starych Babicach wraz budową odwodnienia - w tym budowa parkingów przy budynku Ośrodka Zdrowia oraz ciągu pieszo rowerowego z oświetleniem na odc. od Ośrodka Zdrowia do chodnika prowadzącego do Szkoły Podstawowej w Starych Babicach

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2013-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej do nowego budynku komunalnego z Ośrodkiem Zdrowia w Starych Babicach wraz budową odwodnienia - w tym budowa parkingów przy budynku Ośrodka Zdrowia oraz ciągu pieszo rowerowego z oświetleniem na odc. od Ośrodka Zdrowia do chodnika prowadzącego do Szkoły Podstawowej w Starych Babicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie następujących zadań: 1)Zadanie 1 - Budowa drogi dojazdowej do nowego budynku komunalnego z ośrodkiem zdrowia w Starych Babicach wraz budową odwodnienia. Zadanie 1 jest w całości finansowane z budżetu Gminy Stare Babice. 2)Zadanie 2 - Zagospodarowanie przestrzeni przy budynku komunalnym w Starych Babicach wraz z budową parkingu i ciągu pieszo-rowerowego. Zadanie 2 będzie współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Cel operacji jest zbieżny z celem ogólnym II LSR, w tym z celem szczegółowym Ochrona krajobrazu i zabudowy wsi 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m. in. następujących robót budowlanych: 1)Zadanie 1 - Budowa drogi dojazdowej do nowego budynku komunalnego z ośrodkiem zdrowia w Starych Babicach wraz budową odwodnienia a)roboty rozbiórkowe - rozebranie nawierzchni bitumicznej wraz z wywiezieniem i utylizacją materiału z rozbiórki, rozebranie nawierzchni betonowej (płyty MON, YOMB, kostka betonowa i krawężniki) wraz z wywiezieniem na odległość ok. 7 km i zeskładowaniem na działce gminnej, b)roboty ziemne, c)budowa nawierzchni - wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej, chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm, odwodnienia drogi dojazdowej wraz z regulacją urządzeń podziemnych, d)zieleń, 2)Zadanie 2 - Zagospodarowanie przestrzeni przy budynku komunalnym w Starych Babicach wraz z budową parkingu i ciągu pieszo-rowerowego a)budowę parkingu po południowej (Parking Nr 1) stronie budynku komunalnego w Starych Babicach, ul. Rynek 21 oraz ciągu pieszo-rowerowego Uwaga! Parking po stronie północnej budynku komunalnego (Parking Nr 2) nie będzie realizowany w tym postępowaniu. roboty rozbiórkowe - rozebranie nawierzchni bitumicznej wraz z wywiezieniem i utylizacją materiału z rozbiórki, rozebranie nawierzchni betonowej (płyty MON, YOMB, kostka betonowa i krawężniki) wraz z wywiezieniem na odległość ok. 7 km i zeskładowaniem na działce gminnej, roboty ziemne, budowa nawierzchni - wykonanie parkingów z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm, zieleń z elementami małej architektury b)budowę oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego c)budowę odwodnienia terenu wokół budynku komunalnego i parkingu po południowej stronie budynku komunalnego d)wykonanie stałej organizacji ruchu. 3.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy oraz dokumentacji projektowej. 4.Przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu). 5.Warunki wykonania przedmiotu umowy: 1.Wykonawca wykona i trwale zamontuje w gruncie w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym tablicę informacyjną zgodną z wytycznymi zawartymi w Księdze wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013. 2.Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 3.Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 4.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy. Zaplecze budowy musi zostać wygrodzone ogrodzeniem, zapewniającym bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową. 5.Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do placu budowy, dostęp do wody i energii elektrycznej. 6.W trakcie wykonywania robót związanych z budową, prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie kolidowały one z normalną pracą Urzędu Gminy, Ośrodka Zdrowia i Stacji Ratownictwa Medycznego. 7.Wykonawca musi tak zorganizować harmonogram robót, aby zapewnić swobodny, stały dojazd do Stacji Ratownictwa Medycznego (możliwość przejazdu karetki przez całą dobę) oraz do posesji mieszkańców. W razie potrzeby Wykonawca musi wykonać i oznaczyć drogi tymczasowe. 8.Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 9.Zieleń znajdującą się na terenie budowy, która nie jest przeznaczona do usunięcia, należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. 10.Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 11.Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 12.Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 13.W związku z współfinansowaniem inwestycji ze środków z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 Wykonawca wystawi faktury dla każdego zadania osobno (dla Zadania 1 w wysokości 21,5% wartości wykonania przedmiotu zamówienia, dla Zadania 2 w wysokości 78,5% wartości wykonania przedmiotu zamówienia). Wykonawca uwzględni również wytyczne Zamawiającego dotyczące podziału na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane. 14.Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: 1)organizacji i wykonywania prac, 2)zabezpieczenia interesów osób trzecich, 3)ochrony środowiska, 4)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 5)organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, 6)bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, 7)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł) w formie przewidzianej w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach