Gmina Kamień Krajeński ogłasza przetarg
- Adres: 89-430 Kamień Krajeński, Plac Odrodzenia
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 389 45 10 , fax. 52 388 63 92
- Data zamieszczenia: 2019-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień Krajeński
Plac Odrodzenia 3
89-430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 389 45 10, fax. 52 388 63 92
REGON: 00052745700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-kamien-krajenski.rbip.mojregion.info/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym Mała Cerkwica, gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński, województwo kujawsko-pomorskie, dz. nr 331/3 oraz 542/1o łącznej długości do 1,0000 km. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym Mała Cerkwica, województwo kujawsko - pomorskie, powiat sępoleński, gmina Kamień Krajeński, obręb geodezyjny Mała Cerkwica, działka ewid. nr 331/4, 346, 331/3, 606/1, 542/1 w gminie Kamień Krajeński od km 0+000 do km 0+624, polegająca na budowie drogi gminnej kategorii publicznej poprzez wykonanie jezdni szerokości 5,0 m z poszerzeniami na łukach o nawierzchni bitumicznej składającej się z warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W gr 3 cm i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr 3cm o długości około 624m. na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 20cm , warstwa odsączająca z piasku średniego gr 15cm, budowie zjazdów gospodarczych oraz skrzyżowań przyległych do niniejszej drogi w takiej samej technologii jak ciąg główny, natomiast odwodnienie drogi będzie się odbywało powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren jak na dotychczasowych zasadach, w oparciu o dokumentację projektową, opis wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentację opracowano w oparciu o: - wstępne założenia do projektowania uzgodnione z Zamawiającym, - decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego 6733.1.13.2019 z dnia 21.08.2019 r., - Obwieszczenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 23.12.2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016r., poz. 124 z późn. zm.), - podkład geodezyjny w skali 1:500, - uzgodnienia z zainteresowanymi instytucjami, - obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i Normy branżowe, - pomiary uzupełniające wykonane w terenie przez zespół projektowy. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) roboty ziemne, 2) przebudowę jezdni o konstrukcji nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznej, 3) budowę zjazdów indywidualnych o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznej, 4) wykonanie poboczy, 5) wykonanie nasypów, 6) plantowanie skarp wraz z obsianiem trawą. Po wykonaniu w/w zakresu robót należy: a. przeprowadzić roboty porządkowe; b. dokonać inwentaryzacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 31 PZP za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. Inwestycja prowadzona na podstawie pozwolenia na budowę. Droga gminna o nr 020117C relacji Mała Cerkwica – Piaseczno oraz droga gminna 020116C relacji Płocicz – Mała Cerkwica położona jest na działkach o nr 331/4, 346, 331/3, 606/1 i 542/1. Przedmiotowa droga obecnie jest drogą gruntową utwardzona odcinkowo tłuczniem kamiennym oraz destruktem bitumicznym. Droga pełni funkcję dojazdową do przyległych nieruchomości i pól uprawnych. Odwodnienie drogi istniejącej odbywa się powierzchniowo w przyległy teren. Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013, poz. 1129), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączony do SIWZ przedmiar robót pełni rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w STWiORB. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10 000,00 zł na zasadach opisanych w SIWZ oraz w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymogów w ramach ww. warunku. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz ofertowy 2. zobowiązanie osób trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, 3. Dokument potwierdzający uprawnienie osoby/osób do złożenia oferty, jeżeli nie wynika to z odrębnych dokumentów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Konstytucji 3-go Maja w Toruniu
Dodano: 2024-04-18 - Utwardzenie powierzchni dojazdu na dz. nr ewid. 453 w Michalu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12m x 24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szczepanowie
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej nr 100558 C w miejscowości Grzywna-Zęgwirt II etap
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej (ul. Filemonowicza) w miejscowości Łubianka
Dodano: 2024-04-16 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-04-11 - 20/PM/2024 Rozbudowa zewnętrznej naściennej i doziemnej i wewnętrznej instalacji gazu dla lokali mieszalnych nr 11, 12,14 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Gdańskiej 130 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-04-11 - Poprawa funkcjonalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa ulicy Żeromskiego w Wąbrzeźnie.
Dodano: 2024-04-10 - Wykonanie zabudowy meblowej wraz dostawą urządzeń do budynku "Centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Gronowie”.
Dodano: 2024-04-09