Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych o szer. 4,5 m Nowa Wieś Ujska - Jaśkowo.

Gmina Ujście ogłasza przetarg

  • Adres: 64-850 Ujście, pl. Wiosny Ludów 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2840003 , fax. 067 2840151
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujście
    pl. Wiosny Ludów 2 2
    64-850 Ujście, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2840003, fax. 067 2840151
    REGON: 57079125300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych o szer. 4,5 m Nowa Wieś Ujska - Jaśkowo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie odcinka 1200 mb (od 0,00 do 1+200) drogi: - Podbudowa z kruszywa stabilizowanego mech. 0/31.5 grub. 20 cm - Zamawiający przekaże Wykonawcy protokolarnie do wbudowania w drogę materiał - skruszony gruz betonowy o dwu frakcjach w ilości 765,8 m3 łącznie. Materiał ten Wykonawca musi przewieść (z za i rozładunkiem) z placu składowego w Ujściu przy ul. Wierzbowej na plac budowy odległość ok. 7,5 km. O w/w ilość kruszywa należy zmniejszyć ilość wbudowanego kruszywa przez Wykonawcę drogi. - Skropienie emulsją asfaltową K165% w ilości 1.50 kg/m2 - Projektowana warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 1 gr. 5 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10000,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ad. 1) 1.są uprawnieni do działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, Ad. 2) 1.dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje w celu wyznaczenia na stanowiska kierownika budowy i kierowników robót. 2.wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 2 lat 3.dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. robotnicy o specjaliści w zakresie robót drogowych . 4.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia , Ad. 3) 1. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2)Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4)Oświadczenia o : udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, terminie wykonania zamówienia, zaakceptowaniu warunków spłaty określonych w rozdziale III pkt. 2, dokonaniu wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót w dniu .............. 5)Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy to przewidują, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach