Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 52/2; 88/3; 109; 44/1; 43/1; 110; 41; 108; 31/2; 31/1; 32; 30; 14/2; 14/1; 15 obręb Dąbrowa, gm. Kamień Krajeński, pow. sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie o długości 0+600 km

Gmina Kamień Krajeński ogłasza przetarg

  • Adres: 89-430 Kamień Krajeński, Plac Odrodzenia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 389 45 10 , fax. 52 388 63 92
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień Krajeński
    Plac Odrodzenia 3
    89-430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 389 45 10, fax. 52 388 63 92
    REGON: 00052745700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-kamien-krajenski.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 52/2; 88/3; 109; 44/1; 43/1; 110; 41; 108; 31/2; 31/1; 32; 30; 14/2; 14/1; 15 obręb Dąbrowa, gm. Kamień Krajeński, pow. sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie o długości 0+600 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym Dąbrowa, województwo kujawsko - pomorskie, powiat sępoleński, gmina Kamień Krajeński, działka ewid. nr 52/2; 88/3; 109; 44/1; 43/1; 110; 41; 108; 31/2; 31/1; 32; 30; 14/2; 14/1; 15 w gminie Kamień Krajeński, polegająca na budowie drogi gminnej kategorii publicznej o długości 0+600 km poprzez wykonanie jezdni szerokości 5,0 m o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz na warstwie z gruntów stabilizowanych cementem Rm=2,5MPa gr. 15 cm oraz poboczy z kruszywa łamanego. Warstwa ścieralna AC8S gr 3cm, warstwa wiążąca AC11W gr.3 cm, podbudowa z kruszywa niezwiązanego C50/30 0/31,5 gr. 20 cm. Odprowadzenie wód opadowych zapewniono powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i pochylenie podłużne. Przewiduje się budowę zjazdów gospodarczych oraz skrzyżowań przylegających do niniejszej drogi w takiej samej technologii jak ciąg główny Dokumentację opracowano w oparciu o: - wstępne założenia do projektowania uzgodnione z Zamawiającym, - decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego 6733.1.13.2019 z dnia 21.08.2019 r., - Obwieszczenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 23.12.2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016r., poz. 124 z późn. zm.), - podkład geodezyjny w skali 1:500, - uzgodnienia z zainteresowanymi instytucjami, - obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i Normy branżowe, - pomiary uzupełniające wykonane w terenie przez zespół projektowy. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) wykonanie podbudowy, d) ustawienie oporników na ławie betonowej C12/15, e) wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej oraz z kostki granitowej, f) wykonanie poboczy. Po wykonaniu w/w zakresu robót należy: a. przeprowadzić roboty porządkowe; b. dokonać inwentaryzacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 31 PZP za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. Inwestycja prowadzona na podstawie pozwolenia na budowę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie branży przewidzianej w dokumentacji –wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane w szczególności: robotnik budowlany (tzn. osoba faktycznie wykonująca roboty budowlano-montażowe); operator sprzętu, maszyn budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 15 000,00 zł na zasadach opisanych w SIWZ oraz w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymogów w ramach ww. warunku. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę. Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz ofertowy 2. zobowiązanie osób trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, 3. Dokument potwierdzający uprawnienie osoby/osób do złożenia oferty, jeżeli nie wynika to z odrębnych dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach