Przetargi.pl
„Budowa drogi do Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Etap IV (odcinek od km. 4+088,40 do km. 4+983,50)” w ramach zadania pn.: „Budowa drogi do Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu – Etap IV”.

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2019-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa drogi do Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Etap IV (odcinek od km. 4+088,40 do km. 4+983,50)” w ramach zadania pn.: „Budowa drogi do Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu – Etap IV”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa drogi do Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Etap IV (odcinek od km. 4+088,40 do km. 4+983,50)” w ramach zadania pn.: „Budowa drogi do Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu – Etap IV”. 1. Zakres robót obejmuje: 1) Branża drogowa wraz z odwodnieniem - podstawowe dane techniczne  długość odcinka drogi 895,10 mb;  rozbiórka i wywóz żelbetowych elementów w pasie drogi 168,55m3  jezdnia z mieszanki mastykowo- grysowej SMA 11.134,00 m²;  jezdnia z mieszanki mastykowo- grysowej SMA 773,00 m²; (drogi dojazdowe ( ul. Podkądzielowa)  ciąg pieszy ( chodnik) z kostki betonowej wibroprasowanej gr 8,0 cm (szara) 3.028,00 m²;  ciąg rowerowy z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8,0 cm (czerwona) 3.748,00 m²;  pobocze utwardzone destruktem asfaltowym 2.381,00 m²;  wyspy segregacyjne z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8,0 cm (szara) 103,00 m²;  krawężniki betonowe 20x30cm wibroprasowane 477,00 mb;  krawężniki betonowe 20x22 cm wibroprasowane 111,00 mb;  obrzeża betonowe wibroprasowane 3.888,00 mb  podbudowa z kruszywa łamanego 2.381,00 m²;  ściek z elementów prefabrykowanych korytkowych grub 15cm 691,00 mb;  kanały z rur żelbetowych Ø 400mm 86,00mb;  studzienki żelbetowe rewizyjne Ø 1200 2 szt;  przepusty Ø 1200 33 mb;  osadnik 1 szt;  separator 1 szt; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 2) Branża elektroenergetyczna: Kablowa sieć oświetlenia ulicznego a) Obwód oświetleniowy nr 4/1 od km 4+088,40 do 4+983,50  kopanie rowów dla kabli 307,84 m³;  układanie rur osłonowych z PCV 71,00 mb;  rury ochronne z PCV 64,00 mb;  układanie kabli 1.026,00 mb;  montaż i stawianie słupów oświetleniowych 16 szt;  montaż wysięgników rurowych 16 szt;  montaż opraw oświetleniowych LED 16 szt; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót b) Obwód oświetleniowy nr 4/2 od km 4+088,40 do 4+983,50  kopanie rowów dla kabli 292,48 m³;  układanie rur osłonowych z PCV 49,00 mb;  rury ochronne z PCV 60,00 mb;  układanie kabli 975,00 mb;  montaż i stawianie słupów oświetleniowych 15 szt;  montaż wysięgników rurowych 15 szt;  montaż opraw oświetleniowych LED 16 szt; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót c) Obwód oświetleniowy nr 4/5 ul. Podkądzielowa do km 4+983,50  kopanie rowów dla kabli 48,96 m³;  układanie rur osłonowych z PCV 10,00 mb;  układanie kabli 166,00 mb; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót d) Przebudowa napowietrznej sieci nN w ul. Podkądzielowej  demontaż słupów żelbetowych linii NN 1 szt;  montaż i stawianie słupów linii napowietrznej NN 4 szt;  kopanie rowów dla kabli 33,28 m³  układanie rur osłonowych z PCV 74,00 mb;  układanie kabli 272,00 mb; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót e) Zabezpieczenie i przebudowa kabli niezidentyfikowanych  kopanie rowów dla kabli 68,80 m³;  układanie rur osłonowych z PCV 33,00 mb  układanie kabli 46,00 mb; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót f) Przebudowa odcinka istniejącej linii napowietrznej SN 30 kV (pomiędzy słupami nr 3 i 5)  montaż izolatorów na słupach i stacji transformatorowej 9 szt;  montaż przewodów nieizolowanych linii napowietrznej 0,173 km; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót g) Przebudowa odcinka istniejącej linii napowietrznej SN 15 kV (pomiędzy słupami nr 7 i 9)  montaż i stawianie słupów wirowanych 1 szt;  montaż izolatorów na słupach i stacji transformatorowej 12 szt;  montaż przewodów nieizolowanych linii napowietrznej 0,170 km;  montaż uziomów 18,00 mb;  montaż przewodów uziemiających 12,00 mb; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót 3) Branża kanalizacyjna: Przebudowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Podkądzielowej  podłoża z materiałów sypkich- obsypka boczna rur 52,20 m²;  montaż rurociągów z rur PE o śr. 125mm 58,00mb;  rury ochronne 2,00 mb; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót UWAGA! Dokumentacja projektowa obejmuje również swoim zakresem wycinkę drzew, jednak nie stanowi to przedmiotu niniejszego zamówienia. Wycinka drzew została już wykonana. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 3. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 4. Tam gdzie w SIWZ, w tym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 5. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 266) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 7. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 8. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu: a) Budowy drogi do SAG, w tym: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - profilowanie podłoża, - roboty w zakresie budowy chodników, jezdni, drogi technologicznej, zjazdów (drogi dojazdowe), - roboty w zakresie wysp segregacyjnych, - roboty w zakresie ciągu pieszo- rowerowego, krawężników i obrzeży, - roboty w zakresie poboczy, rowów, przepustów, ścieku, - roboty w zakresie kanału z rur żelbetowych, studzienek rewizyjnych, separatorów, - plantowanie terenu i obsianie trawą skarp. b) Budowa sieci oświetlenia ulicznego, w tym: - prace przygotowawcze, - roboty ziemne, - układanie rur ochronnych, kabli, - roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych (słupy oświetleniowe, wysięgniki, oprawy), - roboty w zakresie instalowania drogowego osprzętu oświetleniowego, c) Przebudowa sieci wodociągowej, w tym: - prace przygotowawcze, - roboty ziemne, - roboty budowlane w zakresie budowy sieci wodociągowych, d) Przebudowa sieci elektroenergetycznych, w tym: - roboty ziemne, - prace demontażowe (przewody na słupach, izolatory, słupy żelbetowe), - roboty montażowe (przewody na słupach, izolatory), - roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych (słupy wirowane z przewodami, izolatorami, uziemieniem). czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, więc miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w § 3 ust. 3 i § 10 ust. 1 pkt 1 lit. l wzoru umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i zatwierdzić dwa komplety tymczasowej organizacji ruchu tj.: a) dot. zjazdu z ronda przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej , b) dot. skrzyżowania ul. Podkądzielowej z ulicą Obrońców Poczty Gdańskiej. 10. W trakcie prowadzenia prac Wykonawca zobowiązany jest utrzymać czystość wyjazdu z terenu prowadzenia prac oraz usuwać ewentualne zanieczyszczenie i zniszczenia dróg dojazdowych. Wykonawca jest zobowiązany do mycia kół samochodów opuszczających teren prowadzenia prac. W przypadku uchylania się wykonawcy od utrzymywania czystości na drogach dojazdowych Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie tych czynności osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 11. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych). Zgodnie z projektem, w miejscach projektowanych przejść dla pieszych przewidziano obniżenie ławy betonowej jak i krawężnika o 10 cm (2 cm powyżej warstwy ścieralnej). 12. Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp informuje, że przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie zamówienia w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim w Katowicach, w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na rok 2019.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 140 000,00 PLN (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank PEKAO S.A. nr: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: „Budowa drogi do Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu – Etap IV (odcinek od km. 4+088,40 do km. 4+983,50) w ramach zadania pn.:„Budowa drogi do Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu – Etap IV.” Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio w kopercie, która zawiera ofertę.. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem ust. 6 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach