Przetargi.pl
Budowa drogi do osiedla Nasz Dom w Solniczkach

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2015-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi do osiedla Nasz Dom w Solniczkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni utwardzonej ulicy, chodników i zjazdów bramowych, budowa kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z przykanalikami i wpustami oraz kanalizacji deszczowej tłocznej z przepompownią, budowa kablowej linii oświetleniowej, przebudowa gazociągu średniego ciśnienia, przebudowa kabli i słupów energetycznych w dojeździe do osiedla Nasz Dom w Solniczkach na działkach o nr ewidencyjnych gruntów: 212, 219, 133/3, 133/6, 133/113, 134/3, 134/13, 135/17, 135/19, 135/21 - obręb Solniczki, gm. Juchnowiec Kościelny. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni o szerokości 5 m z brukowej kostki betonowej gr. 8 cm, na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, b) ułożenie obrzeży i krawężników betonowych, c) wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej na zjazdach gr. 8 cm i chodnikach gr. 6 cm, d) budowę kanału deszczowego tłocznego z rur PE 100 SDR17 śr. 280x16,6 mm i przepompowni wód opadowych (P), prefabrykowanej ? 2,0 m, e) budowę kanału deszczowego grawitacyjnego z rur PVC typ S na odcinku D7-P i IS1 oraz D8-W (wylot) wraz z przykanalikami i wpustami: - kanał z rur PVC klasy S ? 400 mm, ? 315 mm i ? 250 mm, - studnie rewizyjne ? 1,0 m z kręgów betonowych lub polimerobetonowych łączonych na uszczelki posadowionych na prefabrykowanym cokole, - studnie rewizyjne ? 1,0 m z kręgów betonowych lub polimerobetonowych łączonych na uszczelki posadowionych na prefabrykowanym cokole, z osadnikiem i zbierania wody z rowu, - studnia rozprężna ? 1,5 m z kręgów betonowych, - osadnik okrągły ? 1,5 m z kręgów betonowych (O), - separator stalowy cylindryczny o pojemności 1740 dm3, przepustowość nominalna 15 dm3/s, średnica zbiornika 1250 mm, - wylot kolektora kanalizacyjnego do rzeki, - przykanaliki z rur PVC ? 200 mm, - wpusty deszczowe ? 500 mm. f) wykonanie regulacji istniejących studzienek kanalizacji sanitarnej i zasuw wodociągowych do poziomu projektowanego terenu, g) budowę kablowej linii oświetleniowej, h) przebudowę kablowych linii energetycznych nn i SN, i) przebudowę gazociągu średniego ciśnienia poprzez ułożenie nowych odcinków gazociągu z rur PE80 SDR-11, j) wykonanie izolacji gazociągu wysokiego ciśnienia, k) ułożenie rur osłonowych na i obok istniejących kabli telekomunikacyjnych, l) wykonanie kamerowania istniejącej sieci kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie osiedla Nasz Dom, zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Biuro Projektów BIPRO 15-727 Białystok ul. Hetmańska 42 lok. 210, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca sporządzi inwentaryzację powykonawczą - w 4 egz. oraz przygotuje operat powykonawczy - 2 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz załączonych przedmiarach robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy. Przedmiary robót powinny być analizowane w powiązaniu z projektami, wynikami wizji lokalnej, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i należy je uzupełnić o pozycje robót pominięte, a wynikające z powyższych ustaleń, po wcześniejszym ich uzgodnieniu z zamawiającym. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz projektu budowlanego, co do jakości. Materiały wymienione w dokumentacji technicznej są propozycją, można stosować równoważne przy zachowaniu zaprojektowanych parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jeżeli w dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznej użyte zostały nazwy handlowe materiałów i urządzeń to należy traktować je jako propozycję projektanta. W stosunku do użytych materiałów i urządzeń Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające na zastosowanie/wbudowanie (atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, świadectwa jakości). Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składane materiały, do czasu ich wbudowania były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz Prawem budowlanym. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż 7 lat. Zamawiający wymaga określenia terminu usuwania usterek w okresie gwarancyjnym - nie dłuższy niż 14 dni od daty zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 16 marca 2015 r. roku do godziny 1200. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach