Przetargi.pl
Budowa dróg wraz z oświetleniem w rejonie ulic Ptasia-Widok w Bolesławcu

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 456 400 , fax. 756 456 402
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 756 456 400, fax. 756 456 402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg wraz z oświetleniem w rejonie ulic Ptasia-Widok w Bolesławcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n.: Budowa dróg wraz z oświetleniem w rejonie ulic Ptasia-Widok w Bolesławcu Zakres robót budowlanych przewidziany do wykonania, zgodny z dokumentacją techniczną, w szczególności obejmuje (45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli): I. Drogi, w tym: - Odcinek AB ulica o długości 320 m, szerokość jezdni 6,0 m, szerokość ciągu pieszo rowerowego 3,0 m, kategoria ruchu KR2, nawierzchnia SMA8 - Odcinki CD, EF, GH, IJ o łącznej długości 1034 m, ciągi pieszo – jezdne o szerokości jezdni 5,0 m, kategoria ruchu KR1, nawierzchnia SMA8 II. Oświetlenie uliczne: - Długość linii oświetlenia dróg – 1380 m - Liczba latarni (LED 50 W, słup wys. 6,0 m) – 49 szt. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności również: - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 3 egz., - dokumentacja powykonawcza – 3 egz., - wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie kanałów technologicznych – 3 egz., - aktualizacja projektu organizacji ruchu docelowego i ruchu zastępczego w zakresie drogi wojewódzkiej, - przedłożenie zamawiającemu, najpóźniej do dnia zgłoszenia gotowości robót do odbioru końcowego, komplet niezbędnych dokumentów umożliwiających skuteczne zawiadomienie właściwych organów (np. Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Bolesławcu) o zakończeniu budowy, ze wszystkimi towarzyszącymi temu decyzjami, opiniami, operatami, uzgodnieniami, pomiarami, badaniami i mapą powykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacje techniczne, przedmiary robót, projekty organizacji ruchu na czas budowy oraz docelowej – stanowiący załącznik A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (art. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (art. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4 SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach