Przetargi.pl
Budowa dróg wewnętrznych stanowiących przedłużenie ulic Ks. Racibora i Jana Pawła II w Nowogardzie wraz z budową chodników, parkingów i wykonaniem odwodnienia - ETAP I

Gmina Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3926200 , fax. 091 3926206
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogard
    Plac Wolności 1 1
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3926200, fax. 091 3926206
    REGON: 81168427800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg wewnętrznych stanowiących przedłużenie ulic Ks. Racibora i Jana Pawła II w Nowogardzie wraz z budową chodników, parkingów i wykonaniem odwodnienia - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę dróg wewnętrznych z kostki betonowej typu Polbruk gr. 8 cm wraz z chodnikami i parkingami oraz wykonanie odwodnienia dróg i parkingów na terenie działek o numerach: 100/13, 100/15,100/16, 100/17, 100/18, 100/19, 100/20, 100/22, 101/4, 101/5, 103 w obrębie 6 miasta Nowogard. Zaprojektowany odcinek drogi A-B-C od km 0+000 do km 0+174,76 stanowi przedłużenie ul. Jana Pawła II. Zakres robót obejmuje wykonanie części tego odcinka drogi wg założonej kilometracji od km 0+000 do km 0+096,17. Na projektowanym odcinku A-B-C należy wykonać drogę o nawierzchni z kostki betonowej Polbruk gr. 8 cm, dwa parkingi o łącznej ilości stanowisk postojowych 30 szt. w tym 1 stanowisko dla niepełnosprawnych oraz wykonać obustronne chodniki szerokości 2,0 m każdy. Odcinek drogi D-E-F-G stanowi przedłużenie ulicy Ks. Racibora i łączy się z odcinkiem ul. Jana Pawła II. Długość zaprojektowanego odcinka drogi do wykonania wynosi 106,81 m. Dodatkowo należy wykonać dwa parkingi o łącznej ilości stanowisk postojowych - 17 szt. w tym 1 stanowisko dla niepełnosprawnych oraz chodnik o szerokości 2,0 m, stanowiący dojście do budynku mieszkalnego. W celu odwodnienia projektowanej drogi należy wykonać odprowadzenie wód opadowych do zaprojektowanej kanalizacji deszczowej zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: roboty rozbiórkowe nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, roboty rozbiórkowe nawierzchni z kostki brukowej- betonowej, rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego, rozebranie krawężników betonowych w ilości ca.77 mb, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej w ilości ca.903 m3, regulacja pionowa studzienek - 0,3 m3, roboty ziemne w ilości ca. 632 m3, ustawienie nowych krawężników bet. o wym. 15x30, na ławie betonowej w ilości ca.633 mb, ustawienie obrzeży betonowych na pods. piaskowej w ilości ca.331 mb, wzmocnienie podłoża gruntem stab. cementem o Rm=1,5 MPa w ilości ca.1946 m2, wzmocnienie podbudowy z chudego betonu B 7,5 MPa gr 20cm.w ilości ca.1957 m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Polbruk gr. 8 cm w ilości ca.1968 m2, wykonanie chodników z kostki Polbruk gr. 8 cm w ilości ca. 528 m2, wykonanie odwodnienia drogi i parkingów, roboty wykończeniowe: plantowanie, humusowanie z obsianiem trawą, oznakowanie pionowe i poziome, wytyczenie i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Szczegółowy zakres prac oraz materiały z jakich należy wykonać przedmiot zamówienia określa załączona dokumentacja techniczna - Projekt Budowlany, natomiast załączony przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny, służy jedynie pomocniczo i nie jest wiążący w przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od żądania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 u pzp; Warunki szczegółowe: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu wykonawców, którzy: - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających uprawnienia do kierowania robotami w odpowiedniej specjalności (uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej); - wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat dwóch zadań o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia tj: wykonaniem nawierzchni jezdni lub chodników z kostki betonowej typu POLBRUK w ilości co najmniej 1000 m2 każda. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku do oferty - informacje na temat doświadczenia oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kserokopie uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby) - dokument będzie stanowił załącznik do oferty, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach