Przetargi.pl
Budowa dróg w Woli Moszczenickiej (w ul. Dębowej i Klonowej oraz w ul. Dworskiej i Brzozowej), w Kosowie (w ul. Polnej i Południowej) oraz drogi w Michałowie (ul. Zacisze) – etap I

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 97310 Moszczenica, ul. Kosowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 169 570 , fax. 446 169 625
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    ul. Kosowska 1
    97310 Moszczenica, woj. łódzkie
    tel. 446 169 570, fax. 446 169 625
    REGON: 59064794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg w Woli Moszczenickiej (w ul. Dębowej i Klonowej oraz w ul. Dworskiej i Brzozowej), w Kosowie (w ul. Polnej i Południowej) oraz drogi w Michałowie (ul. Zacisze) – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa dróg w Woli Moszczenickiej (w ul. Dębowej i Klonowej oraz w ul. Dworskiej i Brzozowej), w Kosowie (w ul. Polnej i Południowej) oraz drogi w Michałowie (ul. Zacisze) – etap I. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 3. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe 2) roboty rozbiórkowe 3) roboty ziemne 4) budowa dróg 5) budowa zjazdów do posesji 6) budowa zjazdów publicznych na drogę Wojewódzką 716 7) budowa kanału technologicznego 8) obsługa geodezyjna inwestycji: roboty pomiarowe (geodezyjne wytyczenie robót i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) 4. Opis części zamówienia: 1) Część I Zamówienia - Budowa dróg w Woli Moszczenickiej, w ul. Dębowej i Klonowej. Długość dróg: ul. Dębowa: 184,25 mb, ul. Klonowa: 184,27 mb Parametry dróg: a) szerokość jezdni: 4,00 mb b) Szerokość wjazdów do posesji: 4,50 mb c) Szerokość zjazdów publicznych z drogi wojewódzkiej: 4,00 mb (dł. Zjazdów: 4,00 mb) d) Przekrój poprzeczny jezdni na całym odcinku – jednospadowy 2% e) - okrawężnikowanie jezdni krawężnikiem bet. 15x30x100 na ławie bet. Z oporem o wym. 35x30 cm. Konstrukcja nawierzchni (dla kat. ruchu KR-1) - warstwa ścieralna z BA AC 11S - grub. 4 cm - warstwa wiążąca z BA AC 11W - grub .4 cm - podbudowa z kruszywa łam. stabilizowanego mechanicznie - grub. 20 cm - warstwa mrozoochronna z piasku średnioziarnistego - grub. 17 cm Konstrukcja nawierzchni (dla kat. ruchu KR-4) – dot. jezdni w pasie Drogi Woj. - warstwa stabilizacji z piasku z cementem RM=2,5 MPa – grub. 15 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego – grub. 20 cm - podbudowa zasadnicza z BA – grub. 10 cm - warstwa wiążąca z BA AC 16W – grub. 8 cm - warstwa ścieralna z BA AC 11S – grub 4 cm Konstrukcja wjazdów: - kostka betonowa - grub. 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa - grub. 3 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech.0/31,5 - grub. 15 cm Konstrukcja zjazdów publicznych (2 szt.): - warstwa stabilizacji pisaku z cementem – grub.: 15 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego – gr.: 20 cm - podbudowa zasadnicza z BA – grub.: 10 cm - warstwa wiążąca z BA AC 16 W, grub.: 8 cm - warstwa ścieralna z BA AC 11S – grub. 4 cm - okrawężnikowanie zjazdów krawężnikiem betonowym 15x30x100 na ławie bet. Z oporem Pobocza – tłuczniowe grubość warstwy 10 cm. Odwodnienie – do zaprojektowanych rowów odwodnieniowych i cieku betonowego z docelowym włączeniem do rowów melioracyjnych. Pod zjazdem publicznym z ul. Klonowej należy wykonać przepust z rur żelbetowych o średnicy 60 cm i dł. 8 mb. Kanał technologiczny – dł. 700,00 mb Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami min.: - Opinia ZUD nr-990/2012 z dnia 22.11.2012 - Decyzja Zarządu Województwa Łódzkiego nr 63 z dnia 19.02.2013 r. - Decyzja Zarządu Województwa Łódzkiego nr 64 z dnia 19.02.2013 r. - Pozwolenie wodno prawne - Decyzja Starosty Powiatu Piotrkowskiego znak RS-I.6341.33.2012 z dnia 21.11.2012 r. - Decyzja Starosty Powiatu Piotrkowskiego Nr 87/2014 z dnia 19.02.2014 r. - Decyzja Wojewody Łódzkiego nr 298/14 z dnia 08.08.2014 r. Uwaga: 1) Pomimo tego, iż dokumentacja projektowa przewiduje, przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania chodników z kostki betonowej 2) Część II Zamówienia - Budowa dróg w Woli Moszczenickiej, w ul. Dworskiej i Brzozowej. Długość dróg: ul. Brzozowa: 185,50 mb, ul. Dworska: 604,50 mb Parametry dróg: a) szerokość jezdni: 5,00 mb (ul. Brzozowa i ul. Dworska w km 0+000,00-0+220,40), 6,50 mb (ul. Dworska w km 0+220,40-0+260,30), 3,0 mb (ul. Dworska w km 0+260,30 – 0+604,50) b) Szerokość wjazdów do posesji: 4,50 mb c) Szerokość zjazdów publicznych z drogi wojewódzkiej: 5,00 mb (dł. Zjazdów: 4,00 mb) d) Przekrój poprzeczny jezdni na całym odcinku – jednospadowy 2% e) okrawężnikowanie jezdni krawężnikiem bet. 15x30x100 na ławie bet. Z oporem o wym. 35x30 cm. Konstrukcja nawierzchni (dla kat. ruchu KR-1) - warstwa ścieralna z BA AC 11S - grub. 4 cm - warstwa wiążąca z BA AC 11W - grub .4 cm - podbudowa z kruszywa łam. stabilizowanego mechanicznie - grub. 20 cm - warstwa mrozoochronna z piasku średnioziarnistego - grub. 17 cm Konstrukcja nawierzchni (dla kat. ruchu KR-4) – dot. jezdni w pasie Drogi Woj. - warstwa stabilizacji z piasku z cementem RM=2,5 MPa – grub. 15 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego – grub. 20 cm - podbudowa zasadnicza z BA – grub. 10 cm - warstwa wiążąca z BA AC 16W – grub. 8 cm - warstwa ścieralna z BA AC 11S – grub 4 cm Konstrukcja wjazdów: - kostka betonowa - grub. 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa - grub. 3 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech.0/31,5 - grub. 15 cm Konstrukcja zjazdów publicznych (2 szt.): - warstwa stabilizacji pisaku z cementem – grub.: 15 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego – gr.: 20 cm - podbudowa zasadnicza z BA – grub.: 10 cm - warstwa wiążąca z BA AC 16 W, grub.: 8 cm - warstwa ścieralna z BA AC 11S – grub. 4 cm - okrawężnikowanie zjazdów krawężnikiem betonowym 15x30x100 na ławie bet. Z oporem Pobocza – tłuczniowe grubość warstwy 10 cm. Odwodnienie – do zaprojektowanych rowów odwodnieniowych i cieku betonowego z docelowym włączeniem do istniejących rowów melioracyjnych. Pod zjazdami publicznymi należy wykonać przepusty z rur żelbetowych o średnicy 60 cm i długościach: 10,5 mb (w ul. Dworskiej) i 9,00 mb (w ul. Brzozowej). Kanał technologiczny – dł. 1100 mb Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami min.: - Opinia ZUD nr-991/2012 z dnia 22.11.2012 - Decyzja Zarządu Województwa Łódzkiego nr 65 z dnia 19.02.2013 r. - Decyzja Zarządu Województwa Łódzkiego nr 66 z dnia 19.02.2013 r. - Pozwolenie wodno prawne - Decyzja Starosty Powiatu Piotrkowskiego znak RS-I.6341.32.2012 z dnia 16.11.2012 r. - Decyzja Starosty Powiatu Piotrkowskiego Nr 178/2014 z dnia 26.03.2014 r. - Decyzja Wojewody Łódzkiego nr 298/14 z dnia 08.08.2014 r. Uwaga: 1) Roboty przy budowie drogi w ul. Dworskiej należy rozpocząć nie wcześniej niż w połowie 2018 r. 2) Pomimo tego, iż dokumentacja projektowa przewiduje, przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania: a) warstwy ścieralnej z BA AC 11S o grub. 4 cm i warstwy wiążącej z BA AC 11W o grub. 4 cm na odcinku: od km ok 0+273,98 do km 0+604,50 – na tym odcinku należy wykonać jedynie podbudowę z kruszywa łam. stabilizowanego mechanicznie o grub. 20 cm i warstwę mrozoochronną z piasku średnioziarnistego o grub. 17 cm. b) chodników z kostki betonowej c) kanału technologicznego po prawej stronie drogi (południowej) – ul. Dworskiej 3) Część III Zamówienia - Budowa dróg w Kosowie w ul. Polnej i ul. Południowej. Długość dróg: ul. Polna: 410,93 mb, ul. Południowa: 532,03 mb (od 0+000,00-0+157,87, od 00+157,87-0+407,87, od 0+000,00-0,124,16) Parametry dróg: a) szerokość jezdni: 5,00 mb (ul. Polna), 4,5 mb (ul. Południowa) b) Szerokość zjazdów do posesji: 4,50 mb c) Szerokość poboczy w ul. Polnej: 2x 0,60 m (w km 0+000,00-0+143,41) d) Szerokość poboczy w ul. Południowej: 2x 0,75 m (w km 0+000,00-0+155,50) Konstrukcja nawierzchni (dla kat. ruchu KR-1) - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem - gr. 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – gr. 15 cm i 5 cm - warstwa wiążąca z BA AC 11W – gr. 4 cm Konstrukcja wjazdów do posesji: - warstwa ścieralna z kostki betonowej - grub. 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa - grub. 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechanicznie - grub. 15 cm - podbudowa z gruntu stab. Cementem – gr. 10 cm - wjazdy poprzeczne przez zaprojektowany rów należy wykonać z przepustami rurowymi pod wjazdami z rur betonowych o śr. 40 cm ułożonymi na ławie z betonu o gr. 15 cm. Odwodnienie – powierzchniowe do istniejącego rowu odwodnieniowego, istniejący rów należy wyprofilować, istniejące przepusty pod wjazdami należy rozebrać i dokonać wymiany na przepusty z rur betonowych. Kanał technologiczny – dł. 1200,00 mb (500 mb w ul. Południowej, 700 mb w ul. Polnej) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami min.: - Decyzja Starosty Piotrkowskiego Nr 372/2015 z dnia 10.06.2015 r. - Pozwolenie wodnoprawne - Decyzja Starosty Powiatu Piotrkowskiego znak RS-I.6341.117.2012 z dnia 30.10.2012 r. Uwaga: 1) Pomimo tego, iż dokumentacja projektowa przewiduje, przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania: a) warstwy ścieralnej z BA AC 11S o grub. 4 cm c) chodnika z kostki betonowej w ul. Polnej 2) Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie rowu otwartego o dł. ok 180 mb w drodze polnej równoległej do ul. Głównej w kierunku wschodnim wraz z trzema zjazdami z pól. 4) Część IV Zamówienia - Budowa drogi w Michałowie ul. Zacisze. Długość drogi: 298,48 mb. Parametry dróg: a) szerokość jezdni: 5,00 mb b) Szerokość zjazdów do posesji: 4,50 mb c) Przekrój poprzeczny jezdni na całym odcinku – jednospadowy 2% Konstrukcja nawierzchni (dla kat. ruchu KR-1) - warstwa ścieralna z BA AC 11S - grub. 4 cm - warstwa wiążąca z BA AC 16W - grub .4 cm - podbudowa z kruszywa łam. stabilizowanego mechanicznie - grub. 20 cm - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem - grub. 20 cm - okrawężnikowanie jezdni krawężnikiem betonowym 15x30x100 na ławie betonowej z oporem o wym. 35x30 z betonu C12/15. Konstrukcja wjazdów indywidualnych: - kostka betonowa - grub. 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa - grub. 3 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech.0/31,5 - grub. 15 cm Pobocza – tłuczniowe grubość warstwy 10 cm. Odwodnienie – rowem otwartym z włączeniem do istniejących rowów. Pod drogą (w km 0+001,50 i 0+219,95) należy wykonać 2 przepusty o śr. 60 cm oraz w km 0+132,67 przepust dwuotworowy o średnicy 2x100 cm o dł. 14,00 mb. Ponadto należy wykonać rów otwarty o dł. ok 180 mb w drodze polnej równoległej do ul. Głównej w kierunku wschodnim wraz z trzema zjazdami z pól. Kanał technologiczny – dł. 400,00 mb Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego uzgodnieniami i decyzjami min.: - Pozwolenie wodno prawne - Decyzja Starosty Powiatu Piotrkowskiego znak RS-I.6341.39.2013 z dnia 13.01.2013 r. - Decyzja Starosty Piotrkowskiego Nr 85/2014 z dnia 18.02.2014 r. Uwaga: 1) Pomimo tego, iż dokumentacja projektowa przewiduje, przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania chodników z kostki betonowej. W związku z powyższym niniejsze roboty należy uwzględnić w wycenie przedmiotu zamówienia. 5. Ważne: 1. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić m.in. obsługę geodezyjną inwestycji (w tym w szczególności geodezyjne wytyczenie robót i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą) a także niezbędne próby, badania i odbiory. 2. Na czas wykonywania robót Wykonawca opracuje, uzgodni i zastosuje (wykona) organizację ruchu (w tym również projekt organizacji ruchu) w zależności od potrzeb, a także od wymagań zawartych w w/w uzgodnieniach i decyzjach. 3. Roboty przy budowie drogi w ul. Dworskiej należy rozpocząć nie wcześniej niż w połowie 2018 r. 4. Materiały pozyskane z rozbiórki dróg w Woli Moszczenickiej: ul. Dębowej, Klonowej i Brzozowej należy przeznaczyć na utwardzenie drogi – ul. Wiosennej (dz. nr 887/11). W związku z tym, powyższe roboty należy uwzględnić przy wycenie przedmiotu zamówienia. 6. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączony przedmiar robót nie ma charakteru wyczerpującego i dokument ten może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny. 8. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności. 9. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. robót w branży drogowej. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących proste prace ogólnobudowlane (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace brukarskie, prace wykonywane przez pracowników fizycznych) wymagające nadzoru wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), w całym okresie realizacji zamówienia, kiedy takie czynności będą wykonywane. Obowiązek ten dotyczy także zmiany lub zastępstwa osób wykonujących ww. czynności. 11. Zamawiający wymaga, aby w ciągu 7 dni od rozpoczęcia realizacji umowy Wykonawca przedłożył Zamawiającemu oświadczenie o spełnianiu wymogu zatrudnienia wyżej wymienionych osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie powinno być aktualizowane każdorazowo w przypadku zmian. Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego powinno zawierać w szczególności: 1) dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie; 2) datę złożenia oświadczenia; 3) wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu; 4) podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. 12. Zamawiający wymaga, aby każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia przedłożył: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 13. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. 14. Za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej na podstawie umowy o pracę Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne, określone we wzorze umowy załączonym do SIWZ (załącznik nr 6). 15. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 16. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 17. Wskazane powyżej obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę dotyczą odpowiednio także Podwykonawców. 18. Zamawiający żąda, aby w umowie z Podwykonawcą Wykonawca zawarł odpowiednie postanowienia dotyczące zobowiązania Podwykonawcy do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej i umożliwiające Zamawiającemu kontrolę realizacji tego obowiązku przez Podwykonawcę. 19. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w zakresie: 1) wykonania zjazdów z kostki betonowej; 2) wykonanie chodników z kostki betonowej; 3) wykonanie przepustów. 4) wykonanie rowu odwadniającego wzdłuż ul. Szkolnej (na dz. nr 359, 360, 361 obręb Kosów) na odcinku ok 190 mb. Ww. zamówienia mogą zostać udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. Ww. zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, jeżeli Zamawiający zdecyduje się ich udzielić, zostaną udzielone na następujących warunkach: 1) zostaną przeprowadzone negocjacje pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w celu ustalenia warunków wykonania robót budowlanych (technicznych, organizacyjnych, terminowych i cenowych); 2) zamówienia zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową; 3) z Wykonawcą zostanie zawarta odrębna umowa; 4) postanowienia umowy podstawowej będą miały odpowiednie zastosowanie do umowy na zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1) W przypadku składania oferty na I Część zamówienia: 6 000,00 PLN. 2) W przypadku składania oferty na II Część zamówienia: 8 000,00 PLN. 3) W przypadku składania oferty na III Część zamówienia: 9 000,00 PLN. 4) W przypadku składania oferty na IV Część zamówienia: 7 000,00 PLN. W przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wadium należy wnosić osobno na każdą część zamówienia lub łącznie na kilka części. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: BS ZP o/ Moszczenica . Numer konta: 36 8973 0003 0070 0700 0707 0005 z adnotacją: "Wadium - nr sprawy: INW.271.21.2017 - Część … zamówienia”. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. 5. Poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) w oryginale również w w/w terminie winny znajdować się w kasie Urzędu Gminy. Uwaga: Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Potwierdzoną kserokopię dowodu wniesienia wadium można załączyć do oferty (nie jest to wymagane). Z chwilą zmiany terminu złożenia ofert przez Zamawiającego jednocześnie ulega zmianie termin (dzień) wpłaty wadium, godzina wpłaty pozostaje bez zmian chyba, że w zawiadomieniu o zmianie terminu złożenia ofert podano również zmienioną godzinę wpłaty wadium. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Zamawiający uzna, że przedstawiona gwarancja nie spełnia wymogu bezwarunkowości, gdy z treści gwarancji: 1) wynika, że dotyczy jedynie należności bezspornych; 2) wynika obowiązek przedłożenia gwarantowi przez Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) dokumentów innych niż: a) pisemne wezwanie do zapłaty, b) pisemne oświadczenie o zaistnieniu okoliczności uzasadniających żądanie oraz nie dokonaniu przez Wykonawcę zapłaty wymagalnych należności; 3) wynika, że gwarant może powołać się na zarzuty dotyczące istnienia i ważności umowy podstawowej oraz na rzeczywiste niezrealizowanie się zabezpieczonego rezultatu; 4) wynika, że Zamawiający (beneficjent gwarancji) musi udowodnić zaistnienie okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium, przez cały okres związania ofertą zostanie odrzucona. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego; 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wg. Załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia potencjału - w przypadku, gdy wykonawca powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Dokumenty, z których wynika upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji wykonawcy, w szczególności pełnomocnictwo (o ile w imieniu wykonawcy działa pełnomocnik), lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie, jeśli sposób reprezentacji nie wynika z KRS 5) kosztorys uproszczony

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach