Przetargi.pl
Budowa dróg w Wieleniu- ulica Hubala, Sikorskiego i Na Skarpie (etap I- ul. Hubala).

Gmina Wieleń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-730 Wieleń, ul. Kościuszki 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (067) 2561170 w. 47 , fax. (067) 2561021
  • Data zamieszczenia: 2011-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieleń
    ul. Kościuszki 34 34
    64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie
    tel. (067) 2561170 w. 47, fax. (067) 2561021
    REGON: 57079115800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg w Wieleniu- ulica Hubala, Sikorskiego i Na Skarpie (etap I- ul. Hubala).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ulicy Hubala w Wieleniu, w tym: I. Roboty przygotowawcze. Odtworzenie osi i roboty pomiarowe przy liniowych robotach drogowych- 134,0m II. Roboty ziemne. Wykopy Nasypy Nadmiar do wywozu ul. Hubala 468,30 - 468,30 Wykopy. Roboty mechaniczne 80%, roboty ręczne 20% ul. Hubala Mechanicznie 374,64 Ręcznie 93,66 468,30 Ziemia do wywozu na odl. do 6 km - ul. Hubala 468,30 m3 Plantowanie dna koryta (objętość ujęta w robotach ziemnych) - ul. Hubala 1524,50 m2 A. Chodniki: Str. P. [(69,0x2,0+0,5)+(5,5x2,0-1,0)+(15,5x2,0-1,0)+(17,0x2,0-1,0)+(10,0x2,0-1,0)]= 137,5+10,0+30,0+33,0+19,0= 229,50 m2 Str. L [(43,0x2,0-0,5)+(9,0x2,0-1,0)+(16,0x2,0-1,0)+(28,0x2,0-1)+(17,5x2,0-1,0)+(8,5x2,0-1,0)= 85,5+17,0+31,0+55,0+34,0+16= 238,50 m2 B. Łącznik 18,0x1,5= 27,0 m2 Razem: 229,50+238,50+27= 495,0 m2 C. Zjazdy indywidualne Str. P. [(4,0x2,0+1,0)+(4,0x2,0+1,0)+(3,5x2,0+1,0)+(3,5x2,0+1,0)+(9,5x2,0+2,0)= 9,0+9,0+8,0+8,0+21,0 = 55,00 m2 Str. L. [(8,5x2,0+1,0)+(3,5x2,0+1,0)+(4,0x2,0+1,0)+(7,5x2,0+1,0)+(3,0x2,0+1,0)+(7,0x2,0+2,0)= 18,0+8,0+9,0+16,0+7,0+16,0 = 74,00 m2 Razem: 55,00 + 74,00 = 129,00 m2 D. Jezdnia (134,0-2,0)x5,5+(4,0x33,0)+2x(10,0x10,0-0,25x10,02x3,14)= 726,0+132,0+43,0 = 901,00 m2 5.3. Podsumowanie powierzchni plantowania. ul. Hubala Chodniki 495,50 m2 Zjazdy 129,00 m2 Jezdnia 901,00 m2 Razem 1525,50 m2 III. Podbudowy. Wykonanie w-wy odcinającej gr. 10 cm z pospółki- 1525,50 m2. Wykonanie w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm pod jezdnię zasadniczą- 901,00 m2. Wykonanie w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm pod nawierzchnię na zjazdach- 129,00 m2. IV. Nawierzchnie. Wykonanie nawierzchni chodnika na podsypce cem.-piask. gr. 3 cm z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm koloru szarego- 495,50 m2. Wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm koloru szarego na podsypce cem.-piask gr. 5 cm- 901,00 m2. Wykonanie nawierzchni wjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego na podsypce cem.-piask gr. 5 cm- 129,00 m2. V. Roboty brukarskie i betonowe. Ustawienie obrzeży chodnikowych na podsypce cem.-piask gr. 3 cm wg planu zagospodarowania terenu- 284,00 m. Str. P. (13,0+15,0+55,0+5,5+15,5+11,5+5,5+10)+(180,0x2)=167,0 m Str. L. (12,5+12,0+29,0+8,5+16,0+13,5+17,5+8,0)=117,0 m Razem: 284,0 m Ułożenie krawężników na ławie bet. wg rys. konstrukcyjnych nr 5, wg planu zagospodarowania terenu- 328,10 m. A. Krawężnik wystający 5 cm Str. P. (0,25x2x3,14x10)+55,0+4,50+14,0+12,0+(0,25x2,0x3,14x3)+9,0= 114,90 m Str. L. (15,7+29,0+8,0+15,0+16,5+7,0)=91,20 m Razem: 206,10 m B. Krawężnik wjazdowy (wyst. 2 cm) Str. P. (5,5+6,0+5,0+4,5+5,0+5,0)=31,0 m Str. L. (9,0+3,50+5,0+8,5+3,5+5,0)=34,5 m Razem: 65,50 m C. Krawężnik zamykający wjazdy od strony posesji. Str. P. (4,0+4,0+3,5+3,5+5,0+9,0)= 29,0 m Str. L. (9,0+3,5+4,0+8,0+3,0+5,0+5,0)= 37,50 m Razem: 56,50 m Ogółem krawężnik: (206,10+65,50+56,50) = 328,10 m Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia musi uwzględniać koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z dokumentacji projektowej, a także koszty robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, a których wykonanie niezbędne jest dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, również wszelkie podwyżki cen w okresie realizacji robót oraz wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia, a w szczególności: a/ koszty obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej, b/ koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień, c/ opracowanie Planu BIOZ, d/ opłaty za czasowe składowiska urobku, e/ naprawy dróg zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane zatrudnione na budowie oraz pojazdy korzystające z objazdów, f/ likwidacji skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy, g/ zużycia wody i energii elektrycznej, h/ ubezpieczenia, i/ zabezpieczenia placu budowy, j/ nadzoru archeologicznego, k/ sporządzenia dokumentacji powykonawczej- 2 egzemplarze zawierające komplet dokumentów (dziennik budowy, projekt budowlany powykonawczy, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza; atesty, aprobaty, certyfikaty, deklaracje zgodności- na wszystkie użyte materiały i urządzenia; gwarancje i instrukcje; wszystkie wymagane próby i badania; świadectwa, protokoły odbiorów branżowych, protokoły odbiorów przez eksploatatorów sieci; oświadczenia wymagane obowiązującym prawem i przez Zamawiającego), l/ odszkodowania za zniszczenie zieleni, m/ materiałów o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w projekcie technicznym, n/ koszty regulacji studzienek kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wpustów kanalizacji deszczowej, o/ wszelkie koszty konieczne do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332252
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielen.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach