Przetargi.pl
Budowa dróg w ramach zadania inwestycyjnego pn. Uzbrojenie terenów produkcyjno - usługowych Sarzyna - Dymarki w Sarzynie i w Rudzie Łańcuckiej

Miasto i Gmina Nowa Sarzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2413177 , fax. 17 2413111
  • Data zamieszczenia: 2012-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Nowa Sarzyna
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    tel. 17 2413177, fax. 17 2413111
    REGON: 00052965700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasarzyna.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg w ramach zadania inwestycyjnego pn. Uzbrojenie terenów produkcyjno - usługowych Sarzyna - Dymarki w Sarzynie i w Rudzie Łańcuckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania: 1. Branża ogólnobudowlana 1) przygotowania terenu budowy, 2) odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót, 2) zabezpieczenia terenu budowy, 3) dostarczenia materiałów i urządzeń na teren budowy, 4) wykonania robót budowlanych, 5) uporządkowania terenu budowy, Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. 2. Branża drogowa: teren, na którym budowane będą drogi jest terenem płaskim, niezabudowanym, w całości zlokalizowanym w miejscowości Sarzyna na działkach, które są własnością Miasta i Gminy Nowa Sarzyna. W ubiegłym roku tj. 2011 przedmiotowy teren został uzbrojony w sieć wodociągową, sieć kanalizacji sanitarnej i sieć energetyczną. Wzdłuż dróg, które są przedmiotem zamówienia wybudowane zostało oświetlenie, które służyć będzie do ich oświetlenia. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie drogi publiczne klasy dojazdowej oznaczone symbolami 1KDD i 2 KDL o szerokości pasa drogowego 15,00 m oraz jedną drogę publiczną klasy lokalnej oznaczoną symbolem 2KDD o szerokości pasa drogowego 12,00 m wraz ze zjazdami. Wszystkie drogi są ze sobą połączone i stanowią jedną drogę w kształcie prostokąta, a włączenie (wjazd) nastąpi tylko w jednym miejscu do istniejącej drogi gminnej asfaltowej poprzez wykonanie zwykłego skrzyżowania. Aby umożliwić dojazd do działek rolnych z projektowanej drogi o symbolu 1KDD zaprojektowani sześć zjazdów indywidualnych o szerokości nawierzchni 4,0 m. Długości poszczególnych dróg: 1KDD- 408,0 m + 150,0 m = 558,0 m 2KDD- 414,0 m 2KDL-150,0 m + 38,0 m = 188,0 m Łączna długość projektowanych dróg wynosi 1160,0 m. 1.2. Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy również: 1) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z zaopiniowaniem go przez Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Sarzyna i zatwierdzeniem przez Starostę Leżajskiego; 2) obsługa geodezyjna (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza), 3) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, 4) koszty utylizacji odpadów, 5) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje sie do ich naprawy. Zamawiający zastrzega sobie dojazd na teren budowy samochodami ciężkimi drogą powiatową nr 1241R, następnie drogą gminną nr 104750R. 1.3. Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.4. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 1.5. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, postanowieniami umowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej. 1.6 Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. 1.7. Przedłożony przez Wykonawców kosztorys ofertowy podlegał będzie szczegółowej weryfikacji przez Zamawiającego. 1.8. Dokumenty jakie będą wymagane w trakcie odbioru końcowego: 1. Do zawiadomienia o zakończeniu robót Wykonawca załączy operat koaludacyjny, w skład którego wchodzą następujące dokumenty: 1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza przyjęta do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Leżajsku; 2) projekt budowlano-wykonawczy z naniesionymi zmianami przez projektanta; 3) dziennik budowy; 4) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami; 5) atesty i certyfikaty na zastosowane materiały z adnotacją kierownika budowy o ich wbudowaniu; 6) potwierdzony przez Inspektora nadzoru kosztorys powykonawczy wraz z ewentualnymi robotami dodatkowymi; 7) protokoły z poszczególnych etapów podbudowy dróg (warstw pod asfaltem); 8) zestawienie rzeczowo-finansowe wybudowanych dróg; 2. Dokumenty winny być sporządzone w trzech egzemplarzach ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie końcowy odbiór przedmiotu umowy lub wezwie do uzupełnienia dokumentów lub innych wymaganych do odbioru dokumentów w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru zawiadamiając, o tym Wykonawcę. 4. Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów wymaganych do odbioru wstrzymuje podpisanie końcowego protokołu odbioru robót. 1.9. Do ceny poszczególnych zadań należy doliczyć koszty sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej oraz wytyczenie trasy dróg w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 36 000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych) w terminie do dnia 21.02.2012 r. do godz. 1000. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Gminy Nowa Sarzyna Nr 84 9430 1058 1000 1182 2000 0004 Nadsański Bank Spółdzielczy z dopiskiem -Wadium - Budowa dróg w ramach zadania inwestycyjnego pn. Uzbrojenie terenów produkcyjno - usługowych Sarzyna - Dymarki w Sarzynie i w Rudzie Łańcuckiej. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 9. siwz, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 4. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, Kasa Urzędu - pok. Nr 33 (kopię dokumentu należy dołączyć do oferty) lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium dołączonej do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowasarzyna.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach