Przetargi.pl
Budowa dróg – ulic Kochanowskiego i Długosza w Ostrowi Mazowieckiej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie

MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja 66
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296795433
  • Data zamieszczenia: 2023-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO OSTRÓW MAZOWIECKA
    ul. 3-go Maja 66
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296795433
    REGON: 550667860
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg – ulic Kochanowskiego i Długosza w Ostrowi Mazowieckiej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa dróg – ulic Kochanowskiego i Długosza w Ostrowi Mazowieckiej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) Budowę nawierzchni jezdni, chodnika i pobocza, dwóch skrzyżowań z ul. Zagłoby i Długosza, budowę 49 zjazdów indywidualnych, przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą, stworzenie docelowej organizacji ruchu, wycinkę drzew i krzewów, budowę muru oporowego oraz oświetlenia ulicznego na istniejących i nowoprojektowanych słupach;2) Podstawowe parametry:a) Klasa drogi – Db) Prędkość projektowa – Vp = 30 km/hc) Kategoria ruchu – KR1d) Szerokość pasa ruchu – 2,75 me) Szerokość jezdni – 5,5 m f) Szerokość jezdni w rejonie poszerzeń na łukach – 6,0 – 7,0 mg) Szerokość chodników – 2,0 mh) Szerokość poboczy – 0,75 mi) Pochylenie poprzeczne jezdni – daszkowe lub jednostronne 2% - zgodnie z planem sytuacyjnym3. Wykonawca, po zakończeniu robót, uzyska w imieniu Zamawiającego prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie oraz zgromadzi i dostarczy w tym celu wszelką niezbędną dokumentację.4. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonej dokumentacji, wykonanym przez Firmę NPI Damian Mielnik ul. Teatralna 4/1, 11-600 Węgorzewo przedmiarze i decyzji nr 11/2022 zezwalającej na realizację inwestycji drogowej z dnia 26.05.2022 r.5. Zamawiający określa kolor i rodzaj kostki na budowanym odcinku ulicy:1) Jezdnia: Kolor szary - Kostka typu Behaton;2) Chodniki: Kolor szary - Kostka typu Holland prostokątna fazowa betonowa; 3) Wjazdy i zjazdy: Kolor grafitowy - Kostka typu Holland prostokątna fazowa betonowa. 6. Zaleca się, aby Wykonawca sprawdził załączoną dokumentację oraz dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 7. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy o roboty budowlane, wybrany Wykonawca, ubezpieczy się na zasadach określonych w §8 ust. 2 wzoru umowy i przedstawi Zamawiającemu dowody zawarcia umów ubezpieczenia. Ubezpieczenie będzie utrzymywane w całym okresie realizacji umowy o roboty budowlane.8. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy. 9. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zamawiającego określone w SWZ oraz we wzorze umowy i zawierać w szczególności: opis elementów poszczególnych robót oraz usług, wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia wynagrodzenia umownego do wypłaty w 2023r. do kwoty 1 080 000,00 zł brutto. W tym przypadku pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2024r. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi (wystawianymi do osiągnięcia wysokości 90% wynagrodzenia umownego - nie mniej niż 5 faktur częściowych). Ostatnia część wynagrodzenia umownego (faktura końcowa - min. 10% wynagrodzenia umownego) zostanie wypłacona po uzyskaniu w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i dostarczeniu jej Zamawiającemu). Faktury częściowe i końcowa będą wystawiane za zrealizowany zakres zamówienia po podpisaniu przez nadzór obu stron protokołu odbioru potwierdzającego faktyczne wykonanie prac.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, w zależności od wysokości aktualnie posiadanych środków finansowych, konieczności zmian etapów wykonywania umowy lub innych sytuacji określonych w umowie.12. Zamawiający przewiduje możliwości unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków zewnętrznych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, które maja być przeznaczone na sfinansowanie części zamówienia.13. Ze względu na zamiar finansowania zamówienia z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, w razie wystąpienia takiej potrzeby, wybrany Wykonawca na żądanie Zamawiającego:1) przygotuje odrębne kosztorysy ofertowe z podziałem na wskazane przez Zamawiającego wydatki kwalifikowane i wydatki niekwalifikowane;2) opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na wskazane przez Zamawiającego wydatki kwalifikowane i niekwalifikowane;3) będzie wystawiał odrębne faktury za roboty objęte wydatkami niekwalifikowanymi.14. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż roboty będące przedmiotem zamówienia mogą być objęte finansowaniem z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Nieterminowe lub nienależyte wykonanie zamówienia, bądź też jego niewykonanie może narazić Zamawiającego na utratę powyższego dofinansowania. Jeżeli na skutek zawinionych działań lub zaniechań Wykonawcy, a w szczególności zwłoki w realizacji zamówienia, zaniechania realizacji lub nienależytego wykonywania zamówienia, dofinansowanie nie zostanie przyznane, zostanie cofnięte lub utracone, Wykonawca, niezależnie od kar zastrzeżonych w umowie, zapłaci Zamawiającemu odszkodowanie w wysokości równej wartości utraconego dofinansowania powiększone o ewentualne odsetki wynikające z umowy o dofinansowaniu.15. UWAGA!! Wykonawca musi wstrzymać się z rozpoczęciem prac budowlanych do czasu wykonania kanalizacji sanitarnej przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. 16. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca powinien:1) zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno – wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych;2) wprowadzić w razie konieczności organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie tymczasowe i towarzyszące mu stałe oznakowanie pionowe, należy utrzymywać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót.17. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy, kierowników poszczególnych branż robót oraz inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego.18. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane.19. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie z zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, takiego jak kable teletechniczne, miejsca zbliżeń do słupów teletechnicznych, kable energetyczne i elementy sieci wodociągowej i gazowej, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń.20. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktów Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia.21. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia umownego, zobowiązany jest do wywiezienia pozyskanych w trakcie wykonywania prac: kostki, gruzu, kamienia, płyt betonowych i kruszywa na miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka). Ziemia, piasek oraz glina pozyskane w trakcie wykonywania prac zostaną wywiezione i zagospodarowane na koszt Wykonawcy.22. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy ulicy z czterech punktów.23. Z uwagi na ograniczenia ilości znaków wprowadzanych do treści ogłoszenia (okoliczności wynikające z ograniczeń technicznych, niezależnych od Zamawiającego) nie ma możliwości wprowadzenia wszystkich niezbędnych informacji. Z tego względu należy zapoznać się z SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach