Przetargi.pl
BUDOWA DRÓG ROWEROWYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W GMINIE IZABELIN

Gmina Izabelin ogłasza przetarg

  • Adres: 05080 Izabelin, ul. 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 722 89 30 , fax. 22 722 80 06
  • Data zamieszczenia: 2017-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izabelin
    ul. 3 Maja 42
    05080 Izabelin, woj. mazowieckie
    tel. 22 722 89 30, fax. 22 722 80 06
    REGON: 1327186100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.izabelin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA DRÓG ROWEROWYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W GMINIE IZABELIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na budowie dróg rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w gminie Izabelin, obejmujące zakresem następujące zadania: 1) Zadanie I - Budowa drogi rowerowej w ul. 3 Maja, na odcinku od ul. Estrady w Mościskach do ronda w Laskach (Część 1 zamówienia); Zadanie obejmuje budowę ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni ok. 4 600 m2, parkingu rowerowego, zatoki autobusowej oraz zjazdów i chodników, wraz z systemem odwodnienia, na łącznej długości ok. 2,1 km; 2) Zadanie II - Budowa drogi rowerowej w ul. 3 Maja, na odcinku od ronda w Laskach do ul. Partyzantów w Laskach (Część 2 zamówienia); Zadanie obejmuje 2 etapy robót: a) Etap I - budowę drogi rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni ok. 1 800 m2, budowę zjazdów, chodników i zatoki autobusowej, na łącznej długości ok. 0,57 km, wraz z odwodnieniem jezdni; b) Etap II - wykonanie przebudowy jezdni drogi powiatowej na powierzchni ok. 3 700 m2 oraz wykonanie chodnika z kostki betonowej o powierzchni ok. 860 m2; 3) Zadanie III - Budowa drogi rowerowej w ul. 3 Maja, na odcinku od ul. Tetmajera w Izabelinie C do ul. Północnej w Truskawiu (Część 3 zamówienia); Zadanie obejmuje budowę drogi rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni ok. 1 600 m2, ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni ok. 4 500 m2 oraz zjazdów i chodników, na łącznej długości ok. 2,1 km, wraz z wykonaniem odwodnienia; 4) Zadanie IV - Budowa drogi rowerowej w ul. Sierakowskiej, na odcinku od ul. 3 Maja do ul. Chodkiewicza w Izabelinie C (Część 4 zamówienia); Zadanie obejmuje budowę drogi rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni ok. 1350 m2, ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni ok. 400 m2 oraz zjazdów i chodników, na łącznej długości ok. 0,8 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) dla Części 1 zamówienia; 2) 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) dla Części 2 zamówienia; 3) 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) dla Części 3 zamówienia; 4) 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych 00/100) dla Części 4 zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wnosząc wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem: WADIUM - PRZETARG ZP/B/14/WGP/2017 - CZĘŚĆ … Uwaga: W przypadku wpłaty wadium z konta prywatnego, do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, na konto zamawiającego: Gmina Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin; nr rachunku: 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208 w Banku PKO B.P. II Oddział W-wa; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) poręczeniach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w formie ustalonej w ust. 4 pkt 2-5 musi być złożone w oryginale przed terminem składania ofert - zdeponowane w Wydziale Finansowym (pokój 101), lub załączone do oferty wykonawcy. Przedstawienie zamawiającemu wadium jedynie w formie kopii, bez wniesienia oryginału, nie zabezpiecza oferty i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 7. Wadium dla grupy wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane). 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy; 2) Odpowiednie pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest upoważniona zgodnie z treścią odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Odpis pełnomocnictwa może być poświadczony za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, zgodnie z przedstawionym odpisem, lub notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach