Przetargi.pl
Budowa dróg pieszo-rowerowych oraz budowa parkingu(P&R +B&R) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Szewce gm. Wisznia Mała w formule zaprojektuj i wybuduj

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg pieszo-rowerowych oraz budowa parkingu(P&R +B&R) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Szewce gm. Wisznia Mała w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn: „Budowa dróg pieszo-rowerowych oraz budowa parkingu(P&R +B&R) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Szewce gm. Wisznia Mała w formule zaprojektuj i wybuduj.” w ramach zadań: Zadanie nr 1: Budowa ciągu pieszo-rowerowego relacji Zajączków-Szewce – Wrocław. Gm. Wisznia Mała Zadanie nr 2: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Długiej w Szewcach, gm. Wisznia Mała Zadanie nr 3: Budowa parkingu parkuj i jedź (P&R+ B&R) przy stacji kolejowej w Szewcach, gm. Wisznia Mała 2. Zamówienie obejmuje: 2.1 Budowę ciągów-pieszo-rowerowych oraz budowę parkingu(P&R+B&R) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Szewce gm. Wisznia Mała w formule zaprojektuj i wybuduj, z pracami towarzyszącymi, z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę ewentualnie zgłoszenia i uzyskania potwierdzenia braku sprzeciwu do zgłoszenia robót, a następnie pozwolenia na użytkowanie/potwierdzenia braku sprzeciwu do zgłoszenia rozpoczęcia użytkowania, na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) pn: Zadanie nr 1: „Budowa drogi rowerowej na odcinku od granicy gm. Wisznia Mała w m. Zajączków do granicy powiatu Trzebnickiego (obreb Szewce) w granicach pasa drogowego dr wojewódzkiej nr 342” wykonanego przez a-via Adam Ozimina Zadanie nr 2: „Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Długiej w Szewcach, gm. Wisznia Mała” wykonanego przez Saw-tech studio Wojciech Sawicki Zadanie nr 3: „Budowa parkingu parkuj i jedź (P&R + B&R) przy stacji kolejowej w Szewcach” wykonanego przez Saw-tech studio Wojciech Sawicki obejmującego co najmniej: Zadanie nr 1: Zadanie nr 1*: Budowa ciągu pieszo-rowerowego relacji Zajączków-Szewce – Wrocław. Gm. Wisznia Mała 1). wykonanie ciągu pieszo-rowerowego- Etap 1 o łącznej długości ok. 2134 mb w skład, którego wchodzą dwa odcinki: Etap 1a.: ścieżka pieszo-rowerowa na odcinku 0+000 – 0+685 km (od granicy m. Zajączków do skrzyżowania z drogą gminną nr dz. 420) o następujących parametrach: a. szerokość ścieżki rowerowej na odcinku 0+000-0+449,78km min. 2,0 m netto b. szerokość ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku 0+449,78 – 0+685 km min. 3 m netto c. nawierzchnia bitumiczna d. oznakowanie ścieżki: znaki pionowe i poziome malowane grubowarstwowe typu: P-23; linie krawędziowe typu P-2b z punktowymi elementami odblaskowymi e. blokada wjazdu na ścieżkę przy wjazdach i skrzyżowaniach dróg Etap 1b.: ścieżka pieszo- rowerowa (ścieżka rowerowa z dopuszczeniem ruchu pieszego) na odcinku 1+322 – 2+771 km (od ul. Długiej do granicy m. Wrocław) o następujących parametrach: a. szerokość ścieżki min. 3,0 m netto b. nawierzchnia bitumiczna c. oznakowanie ścieżki: znaki pionowe oraz poziome malowane grubowarstwowe typu: P-23; linie krawędziowe typu P-2b z punktowymi elementami odblaskowymi e. blokada wjazdu na ścieżkę przy wjazdach i skrzyżowaniach dróg 2). wykonanie przejścia pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem typu LED 3). wykonanie kanalizacji deszczowej 4). przebudowa istniejącej chodników, zjazdów i zatoki autobusowej 5). budowa nowych zatok autobusowych na wysokości działki nr 637/9, 322/9 6). wprowadzenie docelowej organizacji ruchu 7). Wykonanie terenów zielonych 8). Budowa kanału technologicznego (jeśli dotyczy) Uwaga!!!! Zamawiający informuje, że wymaga dodatkowo zaprojektowania i wykonania: 1). zatoki autobusowej przy działce nr 538/8 połączonej chodnikiem i oświetlonym przejściem dla pieszych z zatoką przy działce nr 322/9. 2). oświetlonych przejść przez drogę wojewódzką typu LED przy pozostałych zatokach autobusowych wraz z chodnikami. Ponadto Zamawiający wymaga zaprojektowania i wykonania chodników łączących miejsce przejść z innymi ciągami komunikacyjnymi. Zadanie nr 2* Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Długiej w Szewcach, gm. Wisznia Mała 1). wykonanie ciągu pieszo-rowerowego o łącznej długości ok. 1000 mb o następujących parametrach: a. szerokość ścieżki min. 3,0 m netto b. nawierzchnia bitumiczna c. oznakowanie ścieżki: znaki pionowe oraz poziome malowane grubowarstwowe typu: P-23; linie krawędziowe typu P-2b z punktowymi elementami odblaskowymi e. blokada wjazdu na ścieżkę przy wjazdach i skrzyżowaniach dróg 2). wykonanie przejść pieszo-rowerowych wraz z oświetleniem typu LED 3). wykonanie kanalizacji deszczowej 4). przebudowa istniejących chodników i zjazdów 5). wprowadzenie docelowej organizacji ruchu. 6). Wykonanie terenów zielonych 7). Budowa kanału technologicznego (jeśli dotyczy) Zadanie nr 3* Budowa parkingu parkuj i jedź (P&R+ B&R) przy stacji kolejowej w Szewcach 1. Budowę parkingu P&R + B&R na działce nr 468/8 (po podziale 468/9) i 468/2 w tym: 1). Budowę miejsc parkingowych na min. 24 miejsc parkingowych w tym 2 dla osób niepełnosprawnych 2). Budowę miejsc zadaszonych dla min. 48 rowerów z ogniwami fotowoltaicznymi na całej powierzchni dachu wraz z stacją ładowania telefonów 3). Budowę stacji ładowania pojazdów elektrycznych 4). Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego 5). Wykonanie oświetlenia terenu 6). Wykonanie chodników, dróg dojazdowych oraz pętli autobusowej 7). Montaż urządzeń małej architektury: stojaki rowerowe 8). Wykonanie przejść dla pieszych wraz z oświetleniem typu LED 9). Wycinka istniejących drzew i krzewów 10). Przebudowę istniejących przepustów i zjazdów, 11). Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu 12).Wykonanie terenów zielonych 2. Budowę parkingu P&R + B&R na działce nr 468/8 (po podziale 468/10) i 468/1 w tym: 1). Budowę miejsc parkingowych na min. 40 miejsc parkingowych w tym 2 dla osób niepełnosprawnych 2).budowę miejsc zadaszonych dla min. 22 rowery z ogniwami fotowoltaicznymi na całej powierzchni dachu wraz z stacją ładowania telefonów 3). Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego 4). Wykonanie oświetlenia terenu 5). Wykonanie chodników, dróg dojazdowych 6). Montaż urządzeń małej architektury: stojaki rowerowe 7). Wykonanie przejść dla pieszych wraz z oświetleniem typu LED 8). Wycinka istniejących drzew i krzewów 9). Przebudowę istniejących przepustów, zjazdów i dróg 10). Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu 11).Wykonanie terenów zielonych Uwaga!!!! Zamawiający informuje, że obecnie trwa procedura związana z podziałem nieruchomości działki nr 468/8 oraz przejęciem terenu od skarbu państwa. W załączeniu wstępny podział nieruchomości. Ponadto Zamawiający informuje, że ma prawo do dysponowania nieruchomości na cele budowlane zgodnie z umową najmu. 3. Szczegółowy zakres zaplanowanych robót i ich charakterystykę opisano w PFU, który stanowi załącznik do SIWZ. 4. ) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i zasadach określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, Opisie Przedmiotu Zamówienia, we wzorze umowy stanowiących załączniki do SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 20 000zł (dwadzieścia tysięcy złotych) Zadanie nr 2: 20 000zł (dwadzieścia tysięcy złotych Zadanie nr 3: 20 000zł (dwadzieścia tysięcy złotych 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019, poz. 310 z ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: B.S. Trzebnica 55 9591 0004 2001 0020 0514 0890 z adnotacją: „Wadium –„ Budowa dróg pieszo-rowerowych oraz budowa parkingu(P&R +B&R) – zadanie nr……”. 5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód wpłaty wadium. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał oraz kopię gwarancji lub poświadczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 2 lit. b-e powyżej należy załączyć w taki sposób, aby można go odesłać po wyborze najkorzystniejszej oferty (np. złożyć wraz z ofertą w koszulce lub kopercie). 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8. Oferta Wykonawcy ostanie odrzucona z niniejszego postępowania, jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w pkt VIII. niniejszej SIWZ lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie lub zatrzyma wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy). a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3) Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich (jeśli dotyczy) 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 4). Dowód wniesienia wadium 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach