Przetargi.pl
Budowa dróg na terenie Gminy Kępno

Gmina Kępno ogłasza przetarg

  • Adres: 63600 Kępno, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 25 800 , fax. 62 78 25 801
  • Data zamieszczenia: 2017-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępno
    ul. Ratuszowa 1
    63600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 25 800, fax. 62 78 25 801
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg na terenie Gminy Kępno
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. „Budowa dróg na terenie Gminy Kępno” Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przez składanie ofert częściowych na: Część 1 „Budowa parkingu przy ulicy Topolowej w Kępnie” Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. „Budowa parkingu przy ulicy Topolowej w Kępnie”, w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in.: a) mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, b) rozebranie istniejących warstw nawierzchni i wykonanie robót ziemnych, c) regulacje studni urządzeń podziemnych, d) przebudowę nawierzchni: parkingu i zjazdów oraz wykonie progu zwalniającego najazdowego w tym:  podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 2,5MPa, warstwa gr.15 cm w ilości około 737 m2,  krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem w ilości około 252 mb,  warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 23 cm w ilości około 670 m2,  nawierzchnia z płyt ażurowych grubości 10 cm w ilości około 535 m2,  nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej malowanej na niebiesko (miejsca dla niepełnosprawnych) w ilości około 55 m2,  nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej w ilości około 80 m2,  nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - czerwonej w ilości około 20 m2 (rozdzielenie miejsc parkingowych),  nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowych - warstwa wiążącej po zagęszczeniu o grubości: 5 cm w ilości około 28 m2,  nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowych - warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 5 cm w ilości około 24 m2, e) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, f) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego – Wykonawca dostarczy i zamontuje tablice oznakowania pionowego projektowanego na drodze gminnej wielkości M (małe). Lica znaków należy pokryć folią odblaskową III generacji, g) dokonanie nasadzeń w ilości 11 drzew (6 szt. kasztanowca pospolitego, 5 szt. klonu jawor) o obwodzie pnia min. 6 cm mierzonej na wysokości 100 cm. Drzewa i krzewy stanowiące nasadzenia należy posadzić w doły zaprawione urodzajną ziemią. Nowo posadzone drzewa należy opalikować trzema palikami, wykonać wokół pnia misy, podlewać i zasilać. Uwaga: Drewno pozyskane w wyniku wycinki drzew jest do dyspozycji Wykonawcy i jego wartość należy uwzględnić w cenie oferty. Część 2 „Budowa ulicy Tęczowej w Kępnie” Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. „Budowa ulicy Tęczowej w Kępnie”, w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in.: a) mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, b) rozebranie istniejących warstw nawierzchni i wykonanie robót ziemnych, c) regulacje studni urządzeń podziemnych, d) przebudowę nawierzchni: drogi, chodników, zjazdów w tym:  podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 2,5MPa, warstwa gr.15 cm w ilości około 3870 m2,  krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem w ilości około 1137 mb,  ściek z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na ławie betonowej w ilości około 112 m2,  warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 23 cm w ilości około 1253 m2,  nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowych - warstwa wiążąca po zagęszczeniu o grubości: 4 cm w ilości około 1253 m2,  nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowych - warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 4 cm w ilości około 1235 m2,  obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej w ilości około 226 mb,  nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej w ilości około 1828 m2, e) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, f) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego – Wykonawca dostarczy i zamontuje tablice oznakowania pionowego projektowanego na drodze gminnej wielkości M (małe). Lica znaków należy pokryć folią odblaskową III generacji, g) budowę kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami, h) budowę linii oświetlenia ulicznego wraz z oprawami oświetleniowymi, i) dokonanie nasadzeń w ilości 18 drzew gatunków: 3 szt. wierzby białej, 5 szt. lipy drobnolistnej, 5 szt. olszy czarnej i 3 szt. buka zwyczajnego o obwodzie pnia min. 8 cm mierzonej na wysokości 100 cm. Drzewa i krzewy stanowiące nasadzenia należy posadzić w doły zaprawione urodzajną ziemią. Nowo posadzone drzewa należy opalikować trzema palikami, wykonać wokół pnia misy, podlewać i zasilać. Uwaga: Drewno pozyskane w wyniku wycinki drzew jest do dyspozycji Wykonawcy i jego wartość należy uwzględnić w cenie oferty. Część 3 „Budowa dróg gminnych na terenie sołectwa Mikorzyn” Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. „Budowa dróg gminnych na terenie sołectwa Mikorzyn”, w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in.: a) mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć, b) rozebranie istniejących warstw nawierzchni i wykonanie robót ziemnych, c) regulacje studni urządzeń podziemnych, d) przebudowę nawierzchni: drogi i zjazdów w tym:  podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 2,5MPa, warstwa gr.15 cm w ilości około 3237 m2,  warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 15 cm w ilości około 3237 m2,  warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 8 cm w ilości około 2302 m2,  nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 5 cm w ilości około 3066 m2, e) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, f) wykonanie oznakowania pionowego – Wykonawca dostarczy i zamontuje tablice oznakowania pionowego projektowanego na drodze gminnej wielkości M (małe). Lica znaków należy pokryć folią odblaskową III generacji, Uwaga: Drewno pozyskane w wyniku wycinki drzew jest do dyspozycji Wykonawcy i jego wartość należy uwzględnić w cenie oferty. Część 4 „Budowa drogi nr G859600 i G859601 w Mechnicach” Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. „Budowa drogi nr G859600 i G859601 w Mechnicach”, w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in.: a) mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć, b) rozebranie istniejących warstw nawierzchni i wykonanie robót ziemnych, c) regulacje studni urządzeń podziemnych, d) przebudowę nawierzchni: drogi i zjazdów w tym:  podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 2,5MPa, warstwa gr.15 cm w ilości około 3115 m2,  warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 15 cm w ilości około 3115 m2,  warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 8 cm w ilości około 3115 m2,  nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 5 cm w ilości około 2974 m2, e) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, Uwaga: Drewno pozyskane w wyniku wycinki drzew jest do dyspozycji Wykonawcy i jego wartość należy uwzględnić w cenie oferty. Część 5 „Budowa dróg: G859647 i G859767 w Świbie” Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. „Budowa dróg: G859647 i G859767 w Świbie”, w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in.: a) rozebranie istniejących warstw nawierzchni i wykonanie robót ziemnych, b) regulacje studni urządzeń podziemnych, c) przebudowę nawierzchni: drogi i zjazdów na drodze do boiska w tym:  krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem w ilości około 219 mb,  ściek z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na ławie betonowej w ilości około 65 m2,  warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 20 cm w ilości około 1145 m2,  nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 5 cm w ilości około 1083 m2,  nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 4 cm w ilości około 15 m2, d) przebudowę nawierzchni: drogi i zjazdów na drodze do byłej drogi nr 8 w tym:  ściek z prefabrykowanych elementów o grubości 15 cm na ławie betonowej w ilości około 9 mb,  wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym warstwa o grubości do 10 cm w ilości około 53 m3,  nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 5 cm w ilości około 587 m2,  nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 4 cm w ilości około 15 m2,  warstwa podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 15 cm w ilości około 102 m2,  nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 4 cm w ilości około 102 m2, e) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, f) wykonanie oznakowania pionowego – Wykonawca dostarczy i zamontuje tablice oznakowania pionowego projektowanego na drodze gminnej wielkości M (małe). Lica znaków należy pokryć folią odblaskową III generacji, g) budowę kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami. Zamówieniem objęte są również dla wszystkich części: - wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacji, - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót, - pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, - inwentaryzacja powykonawcza (4 egzemplarze), - wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. Wykonawca może złożyć OFERTĘ na jedną, dwie, trzy, cztery lub wszystkie z pięciu przedstawionych części. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy na pisemny wniosek Wykonawcy w terminie 7 dni. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia realizacji robót w ciągu 7 dni od daty przekazania terenu budowy. UWAGA: Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót: - Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego, - Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, - Wykonawca winien bezwzględnie zapoznać się ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, gdyż część czynności stanowiących przedmiot zamówienia została opisana jedynie w tejże Specyfikacji, - Zamówieniem objęte są również wszelkie czynności związane z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, oraz inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. 1.3 Szczegółowy zakres robót budowlanych opisany jest w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym STWiOR oraz przedmiarach robót. 1.4 Wymagane cechy materiału, produktu lub usługi zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej. 1) Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w STWiORB oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty i zgodnie z art. 30b Ustawy PZP. 2) Jeżeli w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. 3) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta i inwestora. 2. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Dla udokumentowania tego faktu w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu i inspektorowi nadzoru dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę, np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą tych osób musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Bez przedstawienia powyższego dokumentu osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez inspektora nadzoru, zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umowne w wysokości iloczynu kwoty połowy minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) i liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. 3.1. Terminy wykonania przedmiotu zamówienia: Część 1 do 30 września 2017r., Część 2 do 15 grudnia 2017r., Część 3 do 15 listopada 2017r., Część 4 do 15 listopada 2017r., Część 5 od 15 listopada 2017r. 3.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 3-letniej gwarancji oraz 5–letniej rękojmi na wykonane roboty budowlane. 3.3. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpocznie się w dniu następnym, po dacie odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć OFERTĘ na jedną, dwie, trzy, cztery lub wszystkie z pięciu przedstawionych części. 5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach