Przetargi.pl
Budowa dróg na osiedlu Słowiańskim w m. Bielsko Etap I.

Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-400 Międzychód, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7488100 , fax. 095 7488134
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie
    ul. Piłsudskiego 2 2
    64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 095 7488100, fax. 095 7488134
    REGON: 00052459400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg na osiedlu Słowiańskim w m. Bielsko Etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa dróg na osiedlu Słowiańskim w m. Bielsko Etap I obejmująca budowę nawierzchni jezdni i chodników, kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia ulicznego. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje min.: 1. roboty drogowe - budowa nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 8 cm w ilości ok. 4050 m2 na podsypce cementowo piaskowej o gr. 5 cm, - budowa nawierzchni jezdni z kostki betonowej gr. 8 cm w ilości ok.2435 m2 na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 25 cm - budowa nawierzchni jezdni z kostki betonowej gr. 10 cm w ilości ok. 6075 m2 na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 25 cm - budowa nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA w ilości ok. 1706 m2 na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 20 cm i podbudowie pomocniczej z betonu asfaltowego o gr. 7 cm. - wykonanie elementów nawierzchni ulic: krawężniki i obrzeża na ławie betonowej. - przebudowa istniejącego uzbrojenia - wykonanie zieleni drogowej - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego ulic. 2. kanalizacja deszczowa grawitacyjna - montaż rurociągu z rur PP łączonych na wcisk DN 600 ok. 582 mb - montaż rurociągu z rur PP łączonych na wcisk DN 500 ok. 230 mb - montaż rurociągu z rur PP łączonych na wcisk DN 300 ok. 690 mb - montaż rurociągu z rur PP łączonych na wcisk DN 200 ok. 222 mb - montaż studzienek rewizyjnych z kręgów betonowych fi 1000 gł. 3 m ok. 22 szt - montaż studzienek rewizyjnych z kręgów betonowych fi 1200 gł.3 m ok. 26 szt - montaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych fi 500 z osadnikiem bez syfonu ok. 55 szt - zakup dostawa i montaż separatora PSW Lamela 60/600 1 kpl - zakup dostawa i montaż osadnika OS fi 2700/2500 1 kpl - wykonanie wlotu wód deszczowych do rowu 1 kpl 3. oświetlenie uliczne - kopanie i zasypanie rowów kablowych dla kabli i rur osłonowych ok.4360 m - układanie w wykopie rur ochronnych ok.1469 m - ręczne układanie w wykopie kabla YAKyY 4x70mm ok. 10 m - ręczne układanie w wykopie kabla YAKyY 4x25mm ok.3660 m - mechaniczne stawianie słupów stalowych oświetleniowych wys.9m 80 szt - montaż opraw oświetleniowych z lampami sodowymi 80 kpl - montaż złącza kablowego ZK1-1P 1 kpl - montaż szafki oświetlenia ulicznego typu RSOU4 1 kpl - roboty demontażowe: (demontaż na istniejących słupach wysięgników oraz opraw w ilości po 46 szt, oraz demontaż przewodu na słupach w ilości ok. 1,6 km/prz.) 4. przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych Szczegółowy zakres robót do wykonania określa przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt budowlano-wykonawczy stanowiące załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 120000.00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, - zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedno zadanie (tzn. rozpoczęli i zakończyli) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie drogi lub ulicy obejmujących co najmniej układanie nawierzchni z kostki betonowej oraz chodników i parkingów z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 1.000 000 PLN dla jednego obiektu budowlanego. Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu, podając datę podpisania kontraktu i kurs. Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie(referencje, protokóły odbioru robót). - osoby odpowiedzialne za prowadzenie robót (kierownik budowy, kierownicy robót poszczególnych branży - drogowa, kanalizacyjna, sieci elektroenergetyczne, sieci telekomunikacyjnej ) winny posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000 PLN, - udzielą co najmniej 3- letniej gwarancji na wykonane roboty, - wpłacą wymagane wadium w wysokości 120.000,00 zł, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.500.000 zł. - wykonawca winien dysponować co najmniej następującymi ilościami jednostek sprzętowych: tj. koparka jednonaczyniowa gąsienicowa lub kołowa 0,4 do 0.6 m3.- min. 2 szt., samochód samowyładowczy (5 do 10 t) min.2 szt, walec statyczny samojezdny 10 t - min. 1 szt., zagęszczarka spalinowa wibracyjna -min. 2 szt., walec wibracyjny samojezdny 7,5 t min.1 szt, ciągnik kołowy 29-37 kW (40-50 KM) - min.1 szt., równiarka samojezdna 74 kW(100KM) -min.1 szt., spycharka samojezdna do 55 KW - min 1 szt, żuraw samochodowy do 4 t - min.1 szt, rozścielacz mas bitumicznych o szer.4 m -min1 szt., - spełnią inne wymagania określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie, przebudowie drogi lub ulicy obejmujących co najmniej układanie nawierzchni z kostki betonowej oraz chodników i parkingów z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 1.000 000 PLN dla jednego obiektu budowlanego, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu, podając datę podpisania kontraktu i kurs. B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. B.3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt B.2 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. B.4) Wykaz osób tj. kierownika budowy i kierowników robót poszczególnych branży którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. B.5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. B.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. B.6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Kierownik budowy oraz kierownicy robót poszczególnych branż (drogowa, kanalizacyjna , elektroenergetyczna i telekomunikacyjna) winni posiadać uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 1.500.000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C.2) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 1.000.000 PLN. Poza w/w dokumentami i oświadczeniami Wykonawca winien przedłożyć: - wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, - dowód wniesienia wadium, - kosztorys /ślepy/, który po wypełnieniu przez wykonawcę stanowić będzie kosztorys ofertowy wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.( A.1 - A.2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. Dokumenty wymienione w pkt. A,B,C,D mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę /osoby uprawnione do podpisania oferty/ z dopiskiem, za zgodność z oryginałem. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A1, A2, A3,A4, C1, C2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem ,za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzychod.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach