Przetargi.pl
Budowa dróg na osiedlu budownictwa jednorodzinnego Nowy Osiek wraz z infrastrukturą

Gmina Osiek ogłasza przetarg

  • Adres: 28-221 Osiek, ul. Rynek 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8671203 , fax. 015 8671232
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek
    ul. Rynek 1 1
    28-221 Osiek, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8671203, fax. 015 8671232
    REGON: 00053481300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osiek.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg na osiedlu budownictwa jednorodzinnego Nowy Osiek wraz z infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budowaą dróg gminnych na osiedlu budownictwa jednorodzinnego Nowy Osiek. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Roboty przygotowawcze polegające na odtworzeniu granic pasa drogowego, trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym wraz z inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą na odcinku 2,583 km. - Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III - IV z transportem urobku do z transportem urobku na nasyp samochodami na odległość 1km., - Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III - IV z transportem urobku do z transportem urobku na nasyp samochodami na odległość 10 km - Ręczne i mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni lub chodników w gruncie kat. II- IV, głębokość koryta 20cm i 30 cm - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. II - IV - wykonanie i zagęszczenie mechanicznie warstwy z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, grubość warstwy 10 cm. - wykonanie i zagęszczenie mechanicznie warstwy z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, grubość warstwy 15cm. - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - mieszanka sortowana o uziarnieniu 4- 63 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego, w-wa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm. - Wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 6 cm., szarej na podsypce cementowo - piaskowej , spoiny wypełnione piaskiem - CHODNIK - Wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 8 cm, kolorowej na podsypce cementowo - piaskowej , spoiny wypełnione piaskiem - ZJAZDY - Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm. wraz z wykonaniem ławy z oporem betonu B -15, - Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej dowożonej z odl. 5 km. grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. - Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej dowożonej z odl. 5 km. grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm. - Humusowanie z obsianiem skarp o szerokości do 1 m. przy grubości warstwy ziemi urodzajnej(humus) 10 cm. z dowozem ziemi urodzajnej z odl. 15 km. - Budowa kanalizacji kablowej w gruncie kat. III. Jedna warstwa w ciągu kanalizacji, dwie rury w warstwie, dwa otwory w ciągu kanalizacji - rura osłonowa dwudzielna- AROTA A PS z HDPE A110PS. - Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych z nadbudową wykonana betonem. - Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych z nadbudową wykonaną betonem - Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: średnia grubość warstwy 4 cm, odwiezienie urobku na odl. do 1 km. - Wykonanie kanalizacji deszcz. Z rur PCW fi315mm, ułoż. na podłożu z betonu, przykanaliki z PCW fi 200 mm, studnie rewizyjne z kręgów beton. fi200mm, studzienki ściek. fi500mm, wykopy liniowe o ściankach pion. w gruncie kat. III umoc. ścian wykopów wypraskami. Ponadto wykonawca należycie zabezpieczy teren prac na okres ich trwania oraz dokona stosownego oznakowania drogi (zmiana organizacji ruchu). Szczegółowy zakres robót precyzuje przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji., oraz dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331316
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000 złotych. słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium może być wniesione w formie przewidzianej ustawą Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, kwota oznaczona w punkcie 1 może zostać przelana na konto Zamawiającego Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju Oddział Osiek Nr 34 8517 0007 0070 0000 0303 0006 4. W przypadku przelewu oferent dołączy do oferty kopię polecenia przelewu, lecz nie w tej samej kopercie. Wadium wpłacone w formie gotówki lub wniesione przelewem ma być na koncie Zamawiającego do dnia 25. 08. 2009r. do godz. 10:00. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, należy je złożyć w pokoju 103 w siedzibie Zamawiającego do dnia 25.08.2009r. do godz. 10:00. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust.1,2,3,4 tj: z chwilą upływu okresu związania ofertą, zawarcia umowy i wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego bez wyboru oferty, chyba, że oferent wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust.5, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy lub odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Wykonali w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością min 200 tyś każda, i udokumentują ich należyte wykonanie. 6) Spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie prawa zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r.( tj. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) B. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty przez Wykonawcę dokumentów określonych przez Zamawiającego w SIWZ. Na zasadzie : spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Prawidłowo wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 3. Odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Wykaz wykonanych minimum 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością min. 200 tyś. zł. każda, wykonanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ 5. Prawidłowo wypełniony kosztorys ofertowy. 6. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty, lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osiek.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną