Przetargi.pl
Budowa dróg i chodników w Osiedlu Polna w Szczekocinach, (ul. Targowa).

Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-445 Szczekociny, ul. Senatorska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3557050 , fax. 034 3557165
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach
    ul. Senatorska 2 2
    42-445 Szczekociny, woj. śląskie
    tel. 034 3557050, fax. 034 3557165
    REGON: 15139873500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczekociny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg i chodników w Osiedlu Polna w Szczekocinach, (ul. Targowa).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę: - drogi o łącznej długości 270mb oraz szerokości 6,0mb posiadającej jezdnię z betonu asfaltowego o powierzchni 1 648m2 (w tym ściek betonowy 154m2) - wjazdów z kostki betonowej kształtowej wibroprasowanej grub. 8cm o powierzchni 343m2; - chodnika z kostki betonowej kształtowej wibroprasowanej grub. 8cm o powierzchni 912m2; - krawężników betonowych wibroprasowanych długości 743m; - obrzeży betonowych, wibroprasowanych długości 473m; - ścieku przykrawężnikowego z elementów betonowych prefabrykowanych szer. 28cm - 549m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 i zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w tym spełniają niżej wymienione warunki szczegółowe: 1. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy wykazać przynajmniej jedna budowę, przebudowę lub remont drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości min. 600 000 zł z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Dysponują osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na wszystkie niżej wymienione stanowiska, dla których wymagane są następujące kwalifikacje i doświadczenie: - kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień, 3. Posiadają polisę ubezpieczeniowa, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na kwotę nie niższą niż 600 000 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/ w warunków, na zasadzie spełnia/ nie spełnia nastąpi na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że podane warunki szczegółowe spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz oferty. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem robót. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 6. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego. Do wykazu należy dołączyć kopie wymaganych uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (dla osób na stanowiska kierowników). W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy). 10. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli nie wynika wprost z rejestru, w formie oryginału lub potwierdzone notarialnie (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczekociny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach