Przetargi.pl
Budowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem w miejscowości Golina w zakresie przebudowy ul. Szarych Szeregów z odwodnieniem do istniejącej kanalizacji deszczowej

Gmina Golina ogłasza przetarg

  • Adres: 62-590 Golina, ul. Nowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2418095 w. 50, 51 , fax. 63 241 80 95 wew. 232
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golina
    ul. Nowa 1
    62-590 Golina, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2418095 w. 50, 51, fax. 63 241 80 95 wew. 232
    REGON: 31101905900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem w miejscowości Golina w zakresie przebudowy ul. Szarych Szeregów z odwodnieniem do istniejącej kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Golina, ul. Szarych Szeregów wraz z odwodnieniem" w zakresie budowy jezdni, chodników, zatok parkingowych oraz zjazdów do posesji na odcinku o długości około 231 mb. Zakres zamówienia obejmuje: przygotowanie terenu pod budowę, zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, kanalizacja deszczowa, krawężniki i obrzeża, nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego, nawierzchnia miejsc postojowych, zatok postojowych, zjazdów i chodników przewidziano z kostki betonowej brukowej, oznakowanie i roboty wykończeniowe. Charakterystyczne wielkości robót: – Długość ulicy - 231mb – Powierzchnia jezdni z AC - 1317,0m2 – Powierzchnia zatok postojowych z kostki betonowej gr. 8cm - 275,0m2 – Powierzchnia wyniesionego przejścia z kostki betonowej gr 8cm - 42,0m2 – Powierzchnia zjazdów z kostki betonowej gr 8cm - 423,0m2 – Powierzchnia chodnika z kostki betonowej gr 6cm - 701,0m2 – Krawężnik betonowy wystający 15x30cm - 300mb – Krawężnik betonowy wtopiony 15x30cm - 256mb – Opornik betonowy 12x25cm - 168mb – Ściek z 2 rzędów kostki betonowej grubości 8cm - 433mb – Obrzeże bet 8x30cm - 378mb – Wpusty Dn 500mm - 8 szt. – Przykanalik z rur PP, SN10 Dn200mm - 36,94mb – Kolektor z rur PP, SN10 Dn315mm - 123,95m – Kolektor z rur PP, SN10 Dn250mm - 6,62m – Studnie rewizyjne bet Dn1000mm - 4 szt – Znaki pionowe - 9 szt. Szczegółowy zakres robót, określa następująca dokumentacja: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), przedmiar robót, stanowiące integralną częścią SIWZ. 3.2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: 3.3.1. dokumentację powykonawczą w 2 egz.; 3.3.2. dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 2 egzemplarzach; 3.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: 3.4.1. Zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. 3.4.2. Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. 3.4.3. Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. 3.4.4. Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. 3.4.5. Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych. 3.4.6. Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika robót, spełniającego wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku, do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym. 3.4.7. Uczestniczenia w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. 3.4.8. Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z harmonogramem finansowo-rzeczowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, sporządzonym w terminie 7 dni od daty podpisania niniejszej umowy i zaakceptowanym przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 8 do siwz. 3.4.9. Harmonogram, za zgodą Zamawiającego może być aktualizowany w trakcie realizacji robót i nie wymaga aneksu do umowy. Aktualizację harmonogramu Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu w formie pisemnej, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. Informacje dotyczące wadium 8.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł. 8.2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Koninie Oddział w Golinie Nr 79 8530 0000 0700 0619 2000 0224, z dopiskiem: ,,Wadium do przetargu nieograniczonego pn. "Budowa dróg gminnych wraz z odwodnieniem w miejscowości Golina w zakresie przebudowy ul. Szarych Szeregów z odwodnieniem do istniejącej kanalizacji deszczowej", nr Zp.271.5.2020” wadium wniesione w tej formie musi wpłynąć na konto Zamawiającego do momentu upływu terminu składania ofert, przelew środków musi być dokonany z konta na konto; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Oryginał poręczenia, gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy złożyć do Zamawiającego wraz z ofertą umieszczając w osobnej kopercie wewnątrz oferty z zaznaczeniem ”Oryginał wadium przetargowego”, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem” należy dołączyć jako dokument do oferty. 8.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 8.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.6.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.6.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.6.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach