Przetargi.pl
BUDOWA DRÓG GMINNYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD OBSZARU TURYSTYCZNEGO DOLINA ZIELAWY - II ETAP

Gmina Sosnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 21-518 Sosnówka, Sosnówka 55
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3793019 , fax. 83 3793027
  • Data zamieszczenia: 2010-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnówka
    Sosnówka 55 55
    21-518 Sosnówka, woj. lubelskie
    tel. 83 3793019, fax. 83 3793027
    REGON: 03023771800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sosnowka.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA DRÓG GMINNYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD OBSZARU TURYSTYCZNEGO DOLINA ZIELAWY - II ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.: BUDOWA DRÓG GMINNYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD OBSZARU TURYSTYCZNEGO DOLINA ZIELAWY - II ETAP; Przedmiotem projektu jest budowa 11 odcinków dróg położonych na terenie 5 gmin, którego realizacja przewidywana jest w latach 2010 - 2011. Drogi wykonane zostaną w technologii betonu asfaltowego składającego się z warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej na podbudowie z piasku stabilizowanego cementem - Część I, a także z kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej oraz podbudowie z chudego betonu - Część II. Chodnik usytuowany z jednej lub obu stronach drogi (w zależności od potrzeb) wykonany będzie z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem. Obrzeża chodnikowe posadowione będą na podsypce piaskowej. Produkty powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia: - drogi gminne - 8,67 km, - punkty oświetleniowe - 58 szt., - urządzenia bezpieczeństwa ruchu 1 szt., - przejścia dla pieszych 23 szt., - zmodernizowane skrzyżowania 18 szt., - utwardzone pobocza 6,9 km, - chodniki 4,2 km, Przedmiot zamówienia obejmuje również infrastrukturę towarzyszącą tj.: kanalizację deszczową, parkingi, oznakowanie poziome i pionowe, przebudowę i zabezpieczenie kolidującej sieci telefonicznej. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: CZĘŚĆ NR I: Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI NR 1 jest budowa 7 odcinków dróg położonych na terenie 4 gmin 1. Gmina Rossosz - Drogi gminne nr 101296L i 101283L o łącznej długości 1081,05 m. Drogi te położone są w centrum Rossosza.; 2. Gmina Wisznice - droga nr 101268L o długości 1424 m ,stanowi połączenie drogi krajowej nr 63 i drogi wojewódzkiej nr 812; 3. Gmina Sosnówka : - droga nr 101206L położona jest w miejscowości Rozwadówka i stanowi połączenie dróg powiatowych 1084L i 1091L. W skład całego odcinka drogi o długości 984,43 m wchodzi ciąg pieszo-jezdny o długości 177,53m; - droga nr 101202L o dł. 1772m położona jest w miejscowości Sosnówka i łączy się z drogą powiatową nr 1085L; 4. Gmina Podedwórze: - droga nr 103816L o dł. 792m położona w centrum Podedwórza łączy się pośrednio z drogą powiatową nr 1096L, a jego przedłużeniem jest droga powiatowa nr 10617L. - droga nr 103818L o dł. 1337,55m położona jest miejscowości Rusiły łączy się z drogą powiatową nr 1096L i prowadzi w kierunku zbiornika wodnego będącym unikatowym obszarem wpisanym na listę obszarów NATURA 2000 (dyrektywa ptasia PLB 060015). CZĘŚĆ NR II:b 1. Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI NR II jest budowa 4 odcinków dróg położonych na terenie Gminy Jabłoń tj.: drogi nr 104012L, 104013L, 104014L i 104015L o łącznej długości 1273,99m położone są w ścisłym centrum Jabłonia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330120
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości : a) dla Części nr I zł 60 000,00 zł; b) dla Części nr II - 20 000,00 zł; Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta 61 8055 0006 0200 0130 2002 0114 z dopiskiem na blankiecie przelewu: /wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - BUDOWA DRÓG GMINNYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD OBSZARU TURYSTYCZNEGO DOLINA ZIELAWY/. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 5. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do oferty należy dołączyć oryginał. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zmawiającego, 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: ? nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; ? odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; ? zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 15. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 16. W treści gwarancji i poręczeń muszą być w szczególności zawarte następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) określenie przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy. Wadium musi być wniesione przed wyznaczonym terminem składania ofert tzn. musi znajdować się na rachunku Zamawiającego do dnia 27.10.2010 r. do godz. 10.00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnowka.netbip.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną