Przetargi.pl
Budowa dróg gminnych w gminie Podedwórze

Gmina Podedwórze ogłasza przetarg

  • Adres: 21-222 Podedwórze, Podedwórze
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 83 379 50 11 , fax. +48 83 379 50 08
  • Data zamieszczenia: 2022-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podedwórze
    Podedwórze
    21-222 Podedwórze, woj. lubelskie
    tel. +48 83 379 50 11, fax. +48 83 379 50 08
    REGON: REGON 030237658
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg gminnych w gminie Podedwórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 : „Przebudowa drogi gminnej nr 103809L w m. Piechy” 1) Zadanie obejmuje zrealizowanie robót polegających na przebudowie drogi o długości ok. 572, 26 m w oparciu o dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uwapnionego geodetę, pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane.Zamawiający informuje, że w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7a nastąpiła zmiana grubości nawierzchni warstwy ścieralnej z 4 cm na 3 cm. Do dokumentacji projektowej załączono rysunek zamienny wg którego należy wykonać poszczególne warstwy konstrukcji nawierzchni gminnej drogi nr 103809L.2) Wykonawca zamówienia udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w Rozdziale 20 SWZ).3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:a) dokumentacja projektowa;b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; c) przedmiar robót;d) rysunek zamienny.4) Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7a do SWZ Zadanie nr 2 : „Przebudowa drogi gminnej nr 103815L w m. Niecielin od km 0+012,51do km 0+821,56” 1) Zadanie obejmuje zrealizowane robót w oparciu o dokumentację techniczną po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane. Zamawiający informuje, że w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7a nastąpiła zmiana grubości nawierzchni warstwy ścieralnej z 4 cm na 3 cm. Do dokumentacji projektowej załączono rysunek zamienny wg którego należy wykonać poszczególne warstwy konstrukcji nawierzchni gminnej drogi nr 103815L.2) Wykonawca zamówienia udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w Rozdziale 20 SWZ).3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:a) dokumentacja projektowa;b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; c) przedmiar robótd) rysunek zamienny4) Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7b do SWZZadanie nr 3: „Budowa drogi gminnej nr 103809L w m. Piechy w systemie zaprojektuj i wybuduj”.1) Przedmiotem zadania jest zamierzenie budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu budowy drogi gminnej nr 103809L w miejscowości Piechy, gmina Podedwórze.Inwestycja realizowana będzie na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r.o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy a wykonana w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w skład którego, wchodzi: opracowanie dokumentacji, uzyskanie niezbędnych pozwoleń a następnie wykonanie robót budowlanych, związanych z budową przedmiotowej drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach