GMINA KOSAKOWO ogłasza przetarg
- Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego 69
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586604344 , fax. 586604301
- Data zamieszczenia: 2024-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA KOSAKOWO
ul. Żeromskiego 69
81-198 Kosakowo, woj. pomorskie
tel. 586604344, fax. 586604301
REGON: 000531708 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa dróg gminnych ul. Bahdaja i ul. Gombrowicza z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Suchy Dwór, Gm. Kosakowo” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług projektowych i robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Budowa dróg gminnych ul. Bahdaja i ul. Gombrowicza z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Suchy Dwór, Gm. Kosakowo” oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie i/lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu robót wydanej/wydanego przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia.2) Przedmiot zamówienia składa się z 2 Etapów:a) ETAP I (część projektowa) – wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy wg wariantu 1 (jezdnia szer. 5m o nawierzchni bitumicznej, zjazdy o szerokości 3,5m lub dostosowanej do szerokości bramy o nawierzchni z kostki betonowej brukowej, dojścia do furtek i fragmenty chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej) i wytyczne Zamawiającego oraz uzyskanie ostatecznej decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (ZRID).b) ETAP II (roboty budowlane) – wykonanie robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu i/lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu robót wydanej/wydanego przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania zgodnie z wymogami prawa budowlanego.3) Zamawiający uzyskał dofinansowanie na realizację przedmiotu zamówienia w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 6 PGR. Wstępna promesa nr Edycja6PGR/2023/2163/Polski Ład stanowi załącznik nr 10 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20 000 ZŁ (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 groszy);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr rachunku 28 1020 1811 0000 0902 0374 5379 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania ZP.271.6.2024”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: GMINA KOSAKOWO7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona .Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p..
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:1. Warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia:Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa drogi o nawierzchni asfaltowej, gdzie wartość robót wynosiła nie mniej niż 1.000.000,00 złotych brutto dla każdej z tych robót.2. Warunek dotyczący dysponowania osobami:1. Zamawiający wymaga by Wykonawca w trakcie realizacji robót dysponował osobą Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, oraz w każdej z branż: sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej - Kierowników robót branżowych – wszystkich posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń.Uwaga: Zamawiający wymaga dysponowania odrębną osobą dla każdej specjalności także w przypadku, gdy jedna osoba posiada uprawnienia w dwóch lub więcej specjalnościach.2. Zamawiający wymaga by Wykonawca w trakcie realizacji robót dysponował 1 osobą z wykształceniem geologicznym posiadającą uprawnienia kategorii VI lub VII.Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. (t.j. Dz.U. 2023 poz. 334) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg gminnych w miejscowościach Sierakowice oraz Stara Maszyna
Dodano: 2024-04-26 - Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Klukowa Huta, Niesiołowice, Pierszczewo, Zgorzałe, Czaple, Nowa Wieś, Szczukowo i Stężyca na terenie gminy Stężyca
Dodano: 2024-04-24 - MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH W 2024 ROKU
Dodano: 2024-03-14 - Budowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Bór, Łączki oraz Sierakowice w Gminie Sierakowice
Dodano: 2024-02-13 - Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Klukowa Huta, Niesiołowice, Pierszczewo, Zgorzałe, Czaple, Nowa Wieś, Szczukowo i Stężyca na terenie gminy Stężyca.
Dodano: 2024-02-02 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dróg gminnych na terenie gminy Żukowo
Dodano: 2023-12-12 - Przebudowa przejść dla pieszych na drogach gminnych w miejscowości Kowale
Dodano: 2023-12-11 - Cz.1Przebud. drogi powiat. nr2624GChociński Młyn Charzykowy na odc. Charzykowy Małe SwornegacieCz.2Rozbudowa drogi powiat. nr2624G na odc.od km 3+770,00 do km 4+003,71 oraz od km6+235 do km6+528,52
Dodano: 2023-12-05 - Modernizacja sieci drogowej w Brusach
Dodano: 2023-11-24 - Remont ulicy Magnackiej w Kowalach
Dodano: 2023-11-21