Przetargi.pl
Budowa dróg gminnych o nr 250815W Cięćk-Wykrot i nr 250816W Dalekie-Cięćk

Gmina Myszyniec ogłasza przetarg

  • Adres: 07430 Myszyniec, Plac Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 721 141 , fax. 297 721 141
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszyniec
    Plac Wolności 60
    07430 Myszyniec, woj. mazowieckie
    tel. 297 721 141, fax. 297 721 141
    REGON: 54660900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: myszyniec.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg gminnych o nr 250815W Cięćk-Wykrot i nr 250816W Dalekie-Cięćk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa dróg gminnych o nr 250815W Cięćk-Wykrot i nr 250816W Dalekie-Cięćk” zgodnie z niniejszą SIWZ i jej załącznikami. Charakterystyka zamówienia: Wykonanie:  1 przepustu pod koroną drogi,  naprawa istniejących pod koroną drogi 3 przepustów,  nawierzchni jezdni asfaltowej o powierzchni 20 634 m2, w tym:  jezdnia na odcinku o długości 4 113 mb i szerokości 5 m, o szerokości pasa ruchu 2,50 m,  2 skrzyżowań,  obustronnych poboczy z kruszywa naturalnego o łącznej powierzchni 6 571 m2, na odcinku o długości 4 113 mb i szerokości 0,80 m,  montażu 29 nowych tablic znaków drogowych,  montażu 2 znaków aktywnych (D-6),  montażu 1 radaru z wyświetlaczem prędkości i tablicą o zmiennej treści,  oznakowania poziomego o łącznej powierzchni 20 m2, w tym:  1 przejścia dla pieszych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3A, 3B, 3C do niniejszej SIWZ tj. dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia, w szczególności projektu budowlanego (załącznik 3A), przedmiaru robót + kosztorysu ofertowego, (załącznik 3B) i SST – szczegółowych specyfikacji technicznych (załącznik 3C) oraz w pozostałym zakresie określonym w niniejszym dziale II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Warunki wniesienia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający, w szczególności cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawców (art. 36b ust. 1). 2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale) – załącznik nr 8. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Przedmiar robót, będący częścią dokumentacji projektowej, sporządzony metodą uproszczoną (wynagrodzenie kosztorysowe). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 tj: (załącznik nr 1C do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w stosunku do Wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca wypełnia oświadczenie, którego treść zawiera Załącznik nr 1A i 1B, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą, d) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy oraz każdy z wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. W przypadku wyboru konsorcjum jako Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego konsorcjum przedstawia podpisaną umowę konsorcjum dla Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach