Gmina Gizałki ogłasza przetarg
- Adres: 63308 Gizałki, ul. Kaliska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 411 517 , fax. 627 411 195
- Data zamieszczenia: 2018-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gizałki
ul. Kaliska 28
63308 Gizałki, woj. wielkopolskie
tel. 627 411 517, fax. 627 411 195
REGON: 25085511000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.gizalki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Gizałki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dwa zadania częściowe: Zadanie nr 1 - Budowa drogi gminnej nr 632027P Wierzchy – Kolonia Ostrowska – Świerczyna obejmuje budowę drogi na odcinku 690,00 m w tym wykonanie: - jezdni o szerokości 4,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego; - 2 mijanek o szerokości 1,50 m o nawierzchni z betonu asfaltowego; - poboczy o szerokości 0,50 m z kruszywa łamanego; Zadanie nr 2 - Budowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Świerczyna obejmuje budowę drogi na odcinku 263,00 m w tym wykonanie: - jezdni o szerokości 4,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego; - 1 mijanki o szerokości 1,50 m o nawierzchni z betonu asfaltowego; - poboczy o szerokości 0,50 m z kruszywa łamanego; 9) Wymóg zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3 a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy: a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne podczas wykonywania: robót ziemnych, nawierzchni z betonu asfaltowego, prac porządkowych na budowie były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w lit. a), uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały we Wzorze Umowy (załącznik nr 10 do SIWZ - § 4 ust. 3, § 10). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium na poszczególne części zamówienia w wysokości: 1) 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100) na zadanie nr 1 - Budowa drogi gminnej nr 632027P Wierzchy – Kolonia Ostrowska – Świerczyna. 2) 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100) na zadanie nr 2 - Budowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Świerczyna. Wykonawca wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla części (zadania), której dotyczy składana przez niego oferta. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, może wnieść wadium osobno dla każdej części, jak i łącznie z wyraźnym zaznaczeniem jakich części wniesione wadium dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. b)dowód wniesienia/wpłacenia wadium. c)oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. d)oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ. e) kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej. f) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z zasobów innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy Pzp - dokumenty określone w pkt 6.6 i 8.10 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 793859P w miejscowości Czachory.
Dodano: 2024-07-17 - Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa ulicy Franciszka Krawczykowskiego w Brzezinach
Dodano: 2024-07-08 - Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2024 roku
Dodano: 2024-06-26 - Wykonanie robót remontowych
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie niezbędnych prac umożliwiających dostęp do drogi publicznej właścicieli działek nr 589, 1/8, 1/7
Dodano: 2024-06-24 - Budowa dróg na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce (zakres obejmuje budowę dróg oraz wodociągu na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce)
Dodano: 2024-06-21 - „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1490P w m. Nowe Brzeźno”
Dodano: 2024-06-21 - Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu – etap I
Dodano: 2024-06-12 - Rozwój powiatowej infrastruktury drogowej polegający na rozbudowie drogi powiatowej nr 1735P „Kwilcz – Miłostowo – Krzyżkówko” - etap 2
Dodano: 2024-06-11