Przetargi.pl
Budowa dróg dojazdowych do działek położonych w Górze Siewierskiej tzw. czerwony kamień.

Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2672255, 2672121 w. 22 , fax. 032 2672120
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
    ul. Malinowicka 4 4
    42-512 Psary, woj. śląskie
    tel. 032 2672255, 2672121 w. 22, fax. 032 2672120
    REGON: 00053724300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg dojazdowych do działek położonych w Górze Siewierskiej tzw. czerwony kamień.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania: Budowa dróg dojazdowych do działek położonych w Górze Siewierskiej tzw. czerwony kamień, oznaczonej punktami: A-B, C-D, E-F, G-H, I-J, K-L, o długości 2.403 km. Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, krawężniki, podbudowy, nawierzchnie, organizacja ruchu, odwodnienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki z art. 22 ust.1 ustawy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni z kostki betonowej lub mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o wartości brutto łącznie 2 robót - 3 000 000,00 zł. 1.2.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. posiadającą lub posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności: drogowej w zakresie budowy dróg, oraz należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 1.2.3. Wykonawca musi dysponować lub stwierdzić, że będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia tj. narzędziami i sprzętem , który został określony w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, który umożliwi wykonanie robót zgodnie z zawartymi w niej wymaganiami. 1.2.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia, nie spełnia, nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 1.1.a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wskazujący osoby uprawnione do reprezentowania oferenta oraz sposób reprezentacji. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 1.1.b.Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego tj. Urzędu Skarbowego, o braku zaległości podatkowych lub dokumenty potwierdzające uzyskanie prawem zgody na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenie uznaje się za aktualne (ważne), jeżeli zostało wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.c.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w opłacaniu składek z tytułu ubezpieczeń społecznych lub dokument potwierdzający uzyskanie przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenie uznaje się za aktualne (ważne), jeżeli zostało wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.d.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zam. publ. (karalność osób wskazanych w wymienionym przepisie) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.e.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zam. publ. (karalność podmiotów zbiorowych tj. osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych niemających osobowości prawnej - nie dotyczy osób fizycznych oraz spółek cywilnych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.Wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych potwierdzonych dokumentami o minimalnej wartości brutto łącznie 2 robót - 3.000.000,00 zł . , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 1.2.1.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. 1.2.2. Wykonawca musi dysponować lub stwierdzić, że będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia tj. narzędziami i sprzętem , który został określony w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, który umożliwi wykonanie robót zgodnie z zawartymi w niej wymaganiami. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie zawarte w treści załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: W celu potwierdzenia spełniania ww warunku Wykonawca złoży oświadczenie zawarte w treści załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą zgodnie z zapisami w SIWZ tj.: a) kosztorys ofertowy, b) parafowany podpisem i pieczęcią osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy - projekt umowy, c) dowód wniesienia wadium, d) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.psary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach