Urząd Miejski w Wieluniu ogłasza przetarg
- Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8860249 , fax. 043 8860260
- Data zamieszczenia: 2009-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wieluniu
Plac Kazimierza Wielkiego 1 1
98-300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 043 8860249, fax. 043 8860260
REGON: 00052565900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wielun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dróg - Wieluń, ul. Kochelskiego, Sejmu Czteroletniego, Poprzeczna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A/ Drogi : Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, krawężniki betonowe 15*30 i 20*30, obrzeża trawnikowe 30*8, oznakowanie pionowe B/ Kanalizacja deszczowa: Kanały z rur PP HD śr. 400mm, przykanaliki z rur PP HD śr. 200mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetowych śr. 1200mm, studzienki ściekowe uliczne betonowe śr. 500mm, studnie prefabrykowane kanalizacyjne prostokątne ślepe, kanały z rur WIPRO śr. 1000mm, separator metalowy poziomy 14,2t C/ Kanalizacja sanitarna: kanały z rur PVC śr. 200mm, 160mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1000mm, studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN śr.425mm, 315mm, pompownia śr. 800mm, rurociagi z rur polietylenowych śr.90mm D/Oświetlenie uliczne: słupy oświetleniowe o masie 890kg, wysięgniki rurowe z oprawami,kable o masie do 2,0 i 3,0 kg, szafka oświetlenia ulic, E/Przyłącze kablowe kabel YKY 5*10mm2, rury osłonowe Arota fi 110mm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a/ dokumentacja projektowa b/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 72 000,00 PLN (słownie : siedemdziesiąt dwa tysiące PLN) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy składać w kasie Urzędu Miejskiego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, wadium wpłacane w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Wieluniu w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr rachunku 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki: a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu: - nawierzchni z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł - nawierzchni mineralno - bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł - sieci zewnętrznych kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, w tym 1 przepompownia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł - sieci elektrycznych o wartości nie mniejszej 80 000,00zł z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Roboty mogły być wykonane w ramach jednej umowy o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 780 000,00zł lub w ramach oddzielnych umów dla w/w elementów i o wartościach jak wyżej. b/ dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego: - w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych - minimum 1 osoba - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych - minimum 1 osoba - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych - minimum 1 osoba oraz posiadające zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnia ,nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, muszą być: oświadczenie - załącznik nr 2 b)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, muszą być: - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje c) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, muszą być: - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, oraz zaświadczeniami z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi przynależność do tej izby na dzień składania ofert. Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą . 2/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto Zgierz - część III
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Dmowskiego w Wiewiórczynie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1310E Skierniewice - Pszczonów - Łyszkowice na odcinku przez miejscowość Słomków (etap II od km 1+433 do km 2+833)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy: Konopnickiej, Penelopy, Słonecznej, Wąskiej w Ksawerowie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 32 w Nadleśnictwie Grotniki w Leśnictwie Zimna Woda w oddz. 125, 119, 113, 114, 108.
Dodano: 2016-07-22 - REMONT AL. GEN. W. SIKORSKIEGO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - ODCINEK III: OD UL. CONCORDII DO UL. KOSTROMSKIEJ /STRONA PÓŁNOCNA/
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 312330 w m. Leźnica Małą (Kobylak) gm. Łęczyca
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej Baszków-Jakubice poprzez wykonanie chodnika
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1721E w miejscowości Sadokrzyce gmina Wróblew
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Bolimowie
Dodano: 2016-07-19