Przetargi.pl
Budowa drewnianych domków kempingowych na terenie Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Nadleśnictwa Choczewo w Białogórze wraz z niezbędną infrastrukturą.

Nadleśnictwo Choczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-210 Choczewo, ul. Świerkowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 572 26 00, , fax. 585 722 606
  • Data zamieszczenia: 2018-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Choczewo
    ul. Świerkowa 8
    84-210 Choczewo, woj. pomorskie
    tel. (058) 572 26 00, , fax. 585 722 606
    REGON: 19003679500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_choczewo
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Choczewo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drewnianych domków kempingowych na terenie Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Nadleśnictwa Choczewo w Białogórze wraz z niezbędną infrastrukturą.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: ”Budowa drewnianych domków kempingowych na terenie Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Nadleśnictwa Choczewo w Białogórze wraz z niezbędną infrastrukturą” w podziale na 2 części: 1) Część 1 - Przebudowa i rozbudowa domku socjalnego drewnianego, jednosegmentowego (nr 1) w zabudowie wolnostojącej, na działce nr 24/7 obr. Białogóra; 2) Część 2 - Przebudowa i rozbudowa domku socjalnego drewnianego, dwusegmentowego (nr 2) w zabudowie wolnostojącej, na działce nr 24/7 obr. Białogóra; 2. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, na którą składają się: 1) Projekt zagospodarowania terenu działki nr ewid. 24/7 obr. ewid. Białogóra; 2) Projekty architektoniczno-budowlane 3) Przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, będące podstawą opisu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej) 4) STWiOR, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wszystkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte w dokumentach wymienionych w ust. 4 mają przykładowy charakter, a wykonawca ma prawo każdorazowo przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt (materiał) bądź jego element równo ważny, o nie gorszych parametrach techniczno-użytkowych. 5. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych. 7. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna – po uprzednim kontakcie tel. z Sekretarzem – Wiolettą Syrewicz tel.: 58 – 57 -22-621. 8. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy wszystkich osób wykonujących roboty budowlane, objęte przedmiotem zamówienia (wymóg ten nie dotyczy kierownika budowy oraz kierowników robót). 9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 8 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 8 wraz z pisemnym oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności. b) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przez cały okres obowiązywania Umowy, przedstawi dodatkowo w terminie 7 dni roboczych, informację o stanie zatrudnienia ww. osób, oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do ubezpieczenia (ZUS). Powyższe dokumenty będą zawierać wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz rodzaj wykonywanej pracy. W pozostałym zakresie wykonawca jest zobowiązany zanonimizować przekazywane dokumenty. c) Sankcje wynikające z niespełnienia wymagania, o którym mowa w ust. 10 określa Projekt Umowy, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. 10. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy zamieścić w pkt. 7 Formularza Ofertowego, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. c) Pozostałe wymagania oraz informacje dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45422000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: Część 1 - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych); Część 2 – 5.900,00 zł (słownie: pięć tysięcy dziewięćset złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp, w zależności od wyboru wykonawcy tj.: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. nr 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Gdańsku nr konta: 93 1130 1121 0006 5603 3790 0002 Tytuł: Wadium do przetargu 4. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli przed upływem terminu składania ofert rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium. 5. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna za spełniony, jeżeli dokument wadium będzie zawierał co najmniej elementy wymienione w ust. 6 i jego oryginał zostanie złożony w siedzibie Zamawiającego tj. kasie nadleśnictwa pokój 1.1, przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokument wadium winien zawierać co najmniej następujące elementy: 1) nazwę i dokładny adres gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego), 2) określenie nazwy postępowania, dla którego wystawiany jest dokument, 3) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na pierwsze żądanie, wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp, 4) zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od otrzymania od Zamawiającego pierwszego pisemnego wezwania do zapłaty, 5) okres ważności wadium - który musi co najmniej pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia Umowy o wykonanie zamówienia publicznego. Wraz z ofertą Pełnomocnik Wykonawców składa pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach