"Inwestycje Miejskie" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 364 19 66 , fax. 24 364 19 60
- Data zamieszczenia: 2019-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Inwestycje Miejskie" Sp. z o.o.
ul. Bielska 9/11
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 24 364 19 66, fax. 24 364 19 60
REGON: 14214986400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwestycjemiejskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drenażu przy budynku Żłobka Miejskiego nr 2 wraz z siedzibą Ośrodka Rodzinnej Pieczy Zastępczej zlokalizowanego przy ul. Kleeberga 3 w Płocku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie prac związanych z budową drenażu opaskowego oraz usunięcie skutków zawilgocenia w piwnicy budynku przy ul. Kleeberga 3 w Płocku w ramach zadania pn.: „Budowa drenażu przy budynku Żłobka Miejskiego nr 2 wraz z siedzibą Ośrodka Rodzinnej Pieczy Zastępczej zlokalizowanego przy ul. Kleeberga 3 w Płocku”. Z uwagi na występujący problem z napływem wód gruntowych do części podpiwniczonej budynku należy wybudować drenaż opaskowy z rur PP o średnicy 160. Całkowita długość drenażu wynosi ok. 177 m. Na trasie drenażu należy wykonać przepompownię wód drenażowych o średnicy 1200 wyposażoną w dwie pompy zatapialne zgodnie z parametrami zawartymi w dokumentacji technicznej. Wody gruntowe z drenażu należy odprowadzić do istniejącej studni rewizyjnej na kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na działce Zamawiającego. Zakres prac obejmuje również odtworzenie w obrębie prowadzenia inwestycji, wszystkich istniejących elementów infrastruktury zewnętrznej wraz z terenami zielonymi oraz usunięcie skutków zawilgocenia w części podpiwniczonej budynku. Zakres prac związany z usunięciem skutków zawilgoceń obejmuje prace naprawcze zawilgoconych ścian i podszybia windy. W przypadku ścian należy wykonać osuszenie i skucie zawilgoconych powierzchni, odgrzybienie i odsolenie, wykonanie tynków wodoszczelnych i malowanie. W przypadku podszybia windy należy wykonać osuszenie zawilgoceń, uzupełnienie występujących ubytków, odgrzybienie i odsolenie oraz zabezpieczenie ścian i podłoża podszybia izolacją wodoszczelną oraz usunięcie rdzy z elementów stalowych podszybia wraz z ich zabezpieczeniem antykorozyjnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100) do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium –jeżeli jest w formie innej niż pieniężna. 2. Pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli dotyczy – Załącznik Nr 4. 5. Wykaz doświadczenia zawodowego kierownika budowy – Załącznik Nr 5. 6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych osób fizycznych wymienionych w ofercie - Załącznik 6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zbuczyn, ul. Graniczna
Dodano: 2024-07-11 - Rozbudowa sieci wod-kan, modernizacja SUW i oczyszczalni ns terenie Gminy Osieck
Dodano: 2024-07-08 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w działce ew. nr. 2/13 w ul. bocznej od Kwiatowej w Michałowie-Grabinie
Dodano: 2024-07-08 - Rozbudowa sieci wod - kan, modernizacja SUW i oczyszczalni na terenie Gminy Osieck
Dodano: 2024-07-05 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Blinno
Dodano: 2024-07-05 - „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Czerwinie, budowa dodatkowej studni dla SUW w Czerwinie, budowa zaplecza na potrzeby sprzętu asenizacyjnego”
Dodano: 2024-07-04 - Budowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa stacji podnoszenia ciśnienia sieci wodociągowej w gminie Dębe Wielkie.
Dodano: 2024-07-03 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bielsku, realizowana w ramach Części: CZĘŚĆ 1 , CZĘŚĆ 2 , CZĘŚĆ 3
Dodano: 2024-06-27 - Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Rościszewo
Dodano: 2024-06-10 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Bielice na dł. 362,00 mb
Dodano: 2024-06-04