Przetargi.pl
Budowa doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Radomska

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2017-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
    REGON: 590648238
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radomsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Radomska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Radomska ”. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetlenia ulicznego - doświetlenie przejść dla pieszych na niżej wymienionych ulicach: ul. Brzeźnicka przejścia dla pieszych w obrębie skrzyżowań z ulicami: Łódzka, Pajdaka, Miła; ul. Krakowska przejście dla pieszych w obrębie skrzyżowania z ul. Armii Krajowej; Przedborska przejście dla pieszych w obrębie skrzyżowania z ul. Sanicką; ul. Kościuszki przejścia dla pieszych: przy skrzyżowaniu z ul. Narutowicza, przy rzece Radomce, na wysokości posesji nr 4 i nr 6; ul. Piastowska przejścia dla pieszych: za skrzyżowaniem z ul. Leszka Czarnego, na wysokości ZUS, przed skrzyżowaniem z ul. Jagiellońską; ul. Leszka Czarnego przejścia dla pieszych na wysokości bloków nr 10-12, nr 16 i na wysokości Starostwa; ul. Armii Krajowej przejścia dla pieszych: na wysokości posesji nr 9 i za skrzyżowaniem z ul. Leszka Czarnego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi przez jednostkę projektową: Firma Usługowo-Handlowa „EL-MAR”Marek Kowalczyk, 97-500 Radomsko, ul. Iwaszkiewicza 15 oraz zasadami wiedzy technicznej. W ramach zamówienia należy wykonać w szczególności: a) budowę kablowej sieci oświetlenia ulicznego YKY 3x6mm2 o długości całkowitej ok. 483 m; b) budowę kablowej sieci oświetlenia ulicznego YAKXS 4x25mm2 długości całkowitej ok. 155 m; c) ustawienie słupów latarni o wysokości do 10 m - 5 szt.; d) ustawienie słupów latarni o wysokości 5 m - 34 szt.; e) montaż opraw oświetleniowych LED o mocy 80W – 6 szt. f) montaż opraw oświetleniowych LED o mocy 39W – 35 szt. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) wzór umowy - stanowiący dodatek nr 8 do SIWZ, 2) projekt budowlano - wykonawczy – budowa oświetlenia ulicznego – doświetlenie przejść dla pieszych w pasie dróg powiatowych i miejskich - stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ 3) projekt budowlano - wykonawczy – budowa oświetlenia ulicznego – doświetlenie przejść dla pieszych w pasie dróg krajowych - stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót objętych zamówieniem – stanowiąca dodatek nr 12 do SIWZ. 3 Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełni: 1) Przedmiar robót – stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ, 4. Ustalenia dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia za wykonanie całości przedmiotu zamówienia: - wykonać projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wraz z wymaganymi opiniami i uzgodnieniami), uzyskać wymagane pozwolenie na zajęcie pasa drogowego, ponieść koszty jego zajęcia - jeśli takie wystąpią, - zapewnić bezpieczne warunki pracy podczas realizacji zadania, za co ponosi całkowitą odpowiedzialność. 2) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, której koszt pokrywa wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, jest niezbędnym dokumentem przy odbiorze końcowym robót. 3) Istniejące obiekty i urządzenia w pasach drogowym w Radomsku nie mogą zostać naruszone lub uszkodzone w trakcie realizacji zamówienia. Teren budowy po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia za wykonanie całości przedmiotu zamówienia uporządkować, wyrównać i przywrócić do stanu przed wejściem na roboty, który to stan zostanie ustalony w protokole przekazania placu budowy. 4) Za ewentualne szkody, skutki szkód lub nieszczęśliwych wypadków w stosunku do zamawiającego lub osób trzecich powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność. 5.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy w formularzu ofertowym czy wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.6 SIWZ, 5) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów może złożyć wraz z ofertą oświadczenie z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach