Przetargi.pl
Budowa Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu w ramach projektu Rewitalizacja obiektów i przestrzeni publicznej Gmin: Jedlicze, Miejsce Piastowe, Chorkówka i Korczyna, zlokalizowanych na obszarze MOF Krosno

Gmina Jedlicze ogłasza przetarg

  • Adres: 38-460 Jedlicze, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 352 207 , fax. 134 352 025
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlicze
    Rynek 6
    38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie
    tel. 134 352 207, fax. 134 352 025
    REGON: 37044055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: jedlicze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu w ramach projektu Rewitalizacja obiektów i przestrzeni publicznej Gmin: Jedlicze, Miejsce Piastowe, Chorkówka i Korczyna, zlokalizowanych na obszarze MOF Krosno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu przy ul. Kościuszki. Budynek trzykondygnacyjny w tym częściowo użytkowe poddasze. Realizowany w technologii tradycyjnej. Kryty dwuspadowym dachem z wykuszami. Główna kalenica prostopadła do drogi głównej. Budynek niepodpiwniczony. Budynek przeznaczony dla 30 stałych mieszkańców. Na parterze zaprojektowano dla nich 10 dwuosobowych pokoi, każdy pokój z bezpośrednim wyjściem na zewnątrz do małego prywatnego ogródka, na piętrze zlokalizowano 10 pokoi jednoosobowych z balkonami. Każdy pokój wyposażony w prywatną łazienkę przystosowaną do użytkowania dla osób niepełnosprawnych. Na parterze znajdują się ponadto: recepcja, sale zajęć, pomieszczenia magazynowe, zaplecze gospodarcze i techniczne, na piętrze zlokalizowano: pokoje gościnne, sale rehabilitacyjne, gabinet lekarski, dyżurkę pielęgniarek, na poddaszu pomieszczenie ogólne, pralnie z suszarnią. Budynek wyposażony zostanie w windę umożliwiającą również transport osób leżących w łóżkach. Zakłada się dostawę przygotowanych posiłków i podgrzewanie oraz wydawanie ich w zaprojektowanej na parterze kuchni. Zakres planowanych prac do wykonania obejmuje przede wszystkim: 1. STAN SUROWY. 1.1. Roboty rozbiórkowe. UWAGA: W zakresie Wykonawcy jest dokonanie wszelkich uzgodnień z PSG sp. z o.o., PGE Dystrybucja S.A. oraz JPGKiM sp. z o.o. w celu likwidacji istniejącego przyłącza gazowego, elektroenergetycznego, wody oraz kanalizacji sanitarnej. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do przewiezienia wszelkich materiałów i wyposażenia znajdującego się w budynkach przeznaczonych do rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km. 1.2. Wykopy fundamentowe. 1.3. Fundamenty. 1.4. Izolacje ścian fundamentowych. 1.5. Ściany parteru - nośne. 1.6. Strop nad parterem. 1.7. Elementy żelbetowe klatki schodowej - parter/piętro. 1.8. Ściany piętra - nośne. 1.9. Strop nad piętrem. 1.10. Elementy żelbetowe klatki schodowej - piętro/poddasze. 1.11. Ściany poddasza - nośne, kominy wentylacyjne. 1.12. Konstrukcja drewniana dachu. 1.13. Izolacja termiczna dachu. 1.14. Pokrycie i orynnowanie dachu. 2. STOLARKA OTWOROWA. 2.1. Stolarka okienna. 2.2. Stolarka drzwiowa. 3. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 3.1. Ścianki działowe. 3.2. Tynki i okładziny wewnętrzne. 3.3. Stropy podwieszone, obudowa stropów płytami gipsowymi. 3.4. Podkłady i posadzki. 3.5. Malowanie. 3.6. Elementy ślusarskie. 3.7. Wyposażenie łazienek dla osób niepełnosprawnych. 3.8. Elewacja. 3.9. Balkony - wykończenie. 3.10. Rusztowania. 4. MAŁA ARCHITEKTURA. 4.1. Ogrodzenie. 4.2. Nawierzchnie utwardzone. 4.3. Elementy małej architektury. 4.4. Balustrady, pochwyty, zadaszenia. 5. DŹWIG OSOBOWY. 6. INSTALACJA ELEKTRYCZNA. 6.1. Rozdzielnie. 6.2. Instalacja 230/400V. 6.3. Instalacje teletechniczne. 6.4. Monitoring. 7. INSTALACJE SANITARNE. 7.1. Wewnętrzna instalacja wodna. 7.2. Instalacja kanalizacji sanitarnej. 7.3. Przyłącz wodociągowy. 7.4. Instalacja wodna. 7.5. Przyłącz kanalizacji sanitarnej i przebudowa istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej. 7.6. Instalacja centralnego ogrzewania. 7.7. Wewnętrzna instalacja gazowa. 7.8. Kotłownia. 7.9. Instalacja p.poż., UWAGA: W zakresie Wykonawcy jest wyposażenie obiektu w gaśnice. 8. INSTALACJA SYGNALIZACJI POŻARU I INSTALACJA ODDYMIANIA KLATEK SCHODOWYCH. 9. KOMPLEKSOWE WYPOSAŻENIE KUCHNI. Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt zapewni sobie dostęp do wody i energii elektrycznej na cele budowlane na czas realizacji Inwestycji. Koszt zużycia wody i energii elektrycznej w czasie realizacji Inwestycji pokrywa Wykonawca. Uwaga ! Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa). Uwaga! Zamawiający informuje że uzależnia podpisanie umowy z Wykonawcą od podpisania umowy z Instytucją Pośrednicząca na dofinansowanie projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 tys. złotych ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r Nr 42, poz. 275); 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Spółdzielczym O/Jedlicze Nr konta bankowego: 48 8636 1028 2002 1400 0101 0010; 5. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium -Budowa Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu w ramach projektu Rewitalizacja obiektów i przestrzeni publicznej Gmin: Jedlicze, Miejsce Piastowe, Chorkówka i Korczyna, zlokalizowanych na obszarze MOF Krosno”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą lecz w osobnej zewnętrznej kopercie podpisanej „Wadium - Budowa Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu w ramach projektu Rewitalizacja obiektów i przestrzeni publicznej Gmin: Jedlicze, Miejsce Piastowe, Chorkówka i Korczyna, zlokalizowanych na obszarze MOF Krosno”. 8. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie . Wadium takie powinno obejmować cały okres zawiązania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 10. Okoliczności i zasady zatrzymania oraz zwrotu wadium, określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126) 1) Formularz ofertowy wraz z załącznikami; 2) Kosztorysy ofertowe; 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 5) Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach