Przetargi.pl
Budowa domku letniskowego w OW w Rowach

Centrum Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Koszalińska 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 845-7333, 845-70000 , fax. 059 845-7333, 845-70000
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego
    ul. Koszalińska 5 5
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 845-7333, 845-70000, fax. 059 845-7333, 845-70000
    REGON: 77078727400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckpslupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa domku letniskowego w OW w Rowach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlantych związanych z budową domku letniskowego w miejscowości Rowy. Zakres robót obejmuje wykonanie: wybudowanie domku murowanego wraz z podłączeniem instalacji wodno-kanalizacyjnej i sanitarnej oraz elektrycznej. Szczegółowy pis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys nakładczy z przedmiarem robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące odpowiednio załączniki Nr 7 i 8 do SIWZ oraz projekt budowlany w części zgodny z przedmiarem robót, który jest do wglądu u Zamawiającego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: -prowadzi dzialalność gospodarczą 2) posiadania wiedzy i doświadczenia Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę , jeżeli: - wykonał wokresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o uzdielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę o wartości co najmniej 90 000 zł. brutto, lub dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 45 000 zł. brutto w ramach jednego kontraktu każda, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowy , remontu budynków 3) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę , jeżeli - dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z póź. zm.) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej: w zakresie int. wod.-kan. i sanitarnej oraz sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, które są członkami odpowiedniej izby inżynierów budownictwa ( wymagane minimum - po jednej osobie z min. 5 letnim doświdczeniem z uprawnieniami budowlanymi) 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej Warynek ten będzie spełnionyprzez wykonawcę, jeżeli: - jest uberzpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podp. 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń , dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. 1.6. SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków opisanych w pkt. 5 SIWZ, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę , następujących dokumentów: a) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z art.44 ustawy na druku , który stanowi zał. nr 2 do SIWZ b) wykazu robót budowlanych w zakiresie niezbędnym do wykoazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone / prptokół technicznego odbioru robót/ , zgodnie z opisem warunku pkt. 5 ppkt. 5.1.2) niniejszej SIWZ- zał. Nr 6 do SIWZ (należy wykazać maxymalnie 5 robót budowlanych. c) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a takżąe zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowsania tymi osobami łącznie z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z opisem warunku z pkt. 5 ppkt. 5.1.3) SIWZ. - zał. Nr 5 do SIWZ d) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z opisem warunku pkt 5 ppkt. 5.1.4) lit. a Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków . Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż bedzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiazanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. W celu wykazaniu braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia 9art.24 ust. 1 ustawy) zamawiający żąda dosrtarczenia nast. dokumentów: a) oświadczenia n adruku, który stanowi zał. Nr 3 do SIWZ b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wyastawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem upływu składania ofert c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika US potwierdzjącego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane przwem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem termnu składania ofert d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego ubezpiueczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonaiwca nie zalega z opłacaniem składek na ubezp. zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawewm zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 me przed upływem terminu składania ofert e) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert f) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckpslupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach