Przetargi.pl
BUDOWA DOMKÓW LETNISKOWYCH W KOMPLEKSIE REKREACYJNO – WYPOCZYNKOWO – SPORTOWYM W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” W MIEJSCOWOŚCI RADAWA

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37522 Wiązownica, Wiązownica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208
    37522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 55167400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA DOMKÓW LETNISKOWYCH W KOMPLEKSIE REKREACYJNO – WYPOCZYNKOWO – SPORTOWYM W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” W MIEJSCOWOŚCI RADAWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa domków letniskowych w kompleksie rekreacyjno – wypoczynkowo – sportowym w formule „zaprojektuj i wybuduj” w miejscowości Radawa. 2.2 Planowana inwestycja polega na budowie 10 domków letniskowych parterowych w zabudowie szeregowej z poddaszem użytkowym wraz z częścią technologiczną (wspólna kotłownia, skład opału i korytarz techniczny) z dachem wielospadowym oraz infrastrukturą techniczną na działce oznaczonej nr ewid. 605/5 w miejscowości Radawa. 2.3 Projektowany budynek stanowił będzie zaplecze rekreacyjno – wypoczynkowe dla kompleksu sportowego ORLIK 2012. 2.4 Podstawowe dane techniczne całego obiektu: - pow. całkowita zabudowy obiektu 354,64 m2 - pow. całkowita użytkowa 374,91 m2 - kubatura 1 521,56 m3 - pow. krytego tarasu 100,00 m2 - pomieszczenie wspólne (korytarz techniczny, skład opału, kotłownia 56,11 m2 2.5 Powierzchnie użytkowe pomieszczeń składających się na 1 lokal letniskowy: - pokój dzienny z aneksem kuchennym 19,78 m2 - łazienka 2,55 m2 - poddasze (antresola) 9,55 m2 2.6 W zakresie realizacji przedmiotu Wykonawca zobowiązany jest do następującego zakresu świadczeń: 2.6.1 Projekt koncepcyjny, 2.6.2 Projekt budowlany wraz z uzgodnieniami wymaganymi do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego i uzyskaniem w imieniu Inwestora decyzji o pozwoleniu na budowę, 2.6.3 Projekt budowlany przyłączy wodociągowego i energetycznego, wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego i uzyskaniem w imieniu Inwestora decyzji o pozwoleniu na budowę, 2.6.4 Mapę do celów projektowych, 2.6.5 Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. Dz. U. 2003 Nr 120 poz. 1126), 2.6.6 Projekty wykonawcze we wszystkich branżach, 2.6.7 Kosztorys dla wszystkich projektów branżowych wraz z wykazem cenowym wyposażenia obiektu, 2.6.8 Kompleksowe wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i wyposażenia zagospodarowania terenu na podstawie wyżej wymienionych projektów, 2.6.9 Podłączenie budynku do mediów, 2.6.10 Wyposażenie budynku w sprzęt p.poż. i wykonanie instrukcji ewakuacji na wypadek pożaru, 2.6.11 Wykonanie dokumentacji powykonawczej, 2.7 Przedmiot zamówienia obejmuje również: 2.7.1 sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót, 2.7.2 dokonanie rozruchu urządzeń oraz przeszkolenie w ich obsłudze, 2.7.3 pokrycia ewentualnych kosztów nadzorów technicznych prowadzonych przez dostawców mediów, 2.7.4 inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej budynku i przyłączy, 2.8 Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, programem funkcjonalno-użytkowym, wzorem umowy, oraz ofertą Wykonawcy i harmonogramem rzeczowo-finansowym. 2.9 Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania, w tym np.: map, warunków technicznych podłączenia mediów oraz uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. 2.10 Wykonawca przeniesie na Zamawiającego nieodpłatnie przysługujące mu majątkowe prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji, objętych przedmiotem zamówienia oraz ich wersji elektronicznych, do wykorzystania całości lub poszczególnych elementów dokumentacji projektowej na następujących polach eksploatacji: 2.11 Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji, Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji. 2.12 Zamawiający sugeruje, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, 2.13 Wykonawca będzie działał w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego jego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach formalno - prawnych związanych z realizacją zamówienia. 2.14 Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach (w oryginale i kopii), zawierającej: - dziennik budowy, - decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę, - oświadczenie Kierownika budowy - aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, - deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, protokoły badań i prób, - dokumentacja powykonawcza, - komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru (jeżeli zmiany wystąpiły).  oryginalną dokumentację projektową,  dziennik budowy,  oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót,  atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia, instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, karty gwarancyjne itp.  geodezyjną dokumentację powykonawczą 2 egz.  protokoły z wykonanych prób, pomiarów i badań,  inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, 2.15 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 2.15.1 program funkcjonalno – użytkowy inwestycji, 2.15.2 SIW i projekt umowy 2.15.3 decyzji warunkach zabudowy wraz z załącznikami. 2.16 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia określono wskazano znaki towarowe lub pochodzenie materiałów, czy urządzeń służących do wykonania zamówienia, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów, urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia lub rozwiązania są równoważne w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego w dokumentacji. Zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych (materiały i urządzenia równoważne) zobowiązuje wykonawcę do wskazania w ofercie nazw, typów i specyfikacji tych materiałów i urządzeń, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przedłożone dokumenty winny pozwalać zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 2.17 Zamawiający wymaga, aby stosownie do przepisu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na umowę o pracę osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy – Kodeks pracy. W szczególności zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony, czas określony lub okres próbny, w pełnym wymiarze czasu pracy. 2.18 Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na umowę o pracę osoby, którym powierzone zostaną czynności związane z realizacją zamówienia – tj. - roboty ogólnobudowlane, - roboty montażowe, - roboty instalacyjne, Wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności związane bezpośrednio z budową domków letniskowych, określone w dokumentacji projektowej, wykonywane bezpośrednio na terenie budowy. 2.19 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.18. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 2.19.1 żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2.19.2 żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w. wymogów, 2.19.3 przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.20 Na potwierdzenie faktu zatrudnienia, wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenie, zawierający wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (wykaz osób wraz z kserokopią zawartych umów (w formie zanonimizowane) – do wglądu, lub wydruk z ZUS o liczbie pracowników zatrudnionych przez wykonawcę, oraz zakres wykonywanych przez nich czynności. W przypadku zaistnienia okoliczności skutkujących zmianą wskazanych w wykazie osób, wykonawca jest zobowiązany do zastąpienia tych osób, innymi osobami na warunkach jak powyżej. 2.21 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę, celem wykazania przez Wykonawcę wypełnienia obowiązku zatrudnienia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących przy realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w kwocie 15 000 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 10.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w rozdziale XIII SIWZ. Wykonawca może załączyć oryginał wadium w formie gwarancji do oferty. 10.3 Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2017r., poz. 1579 ze zm.), tj.: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer rachunku 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804).. 10.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jarosławiu o/Wiązownica Nr rachunku: 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001. Wykonawca dołącza do oferty wydruk (kopię) wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „WADIUM - przetarg znak sprawy IZ.271.4.2018”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 10.3. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 10.5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 10.4 SIWZ. 10.6 Oferty bez wniesionego wadium przetargowego będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone, bez dalszego rozpatrywania. 10.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Pzp. 10.8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10.9 Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10.10 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi zawierać zapis o udzieleniu gwarancji przez wszystkich członków Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w zał. nr 1 do SIWZ z podaniem całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia, 2) Parafowany wzór umowy, 3) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy), 4) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w oryginale ( jeżeli dotyczy) Wraz z ofertą wykonawca powinien załączyć: 1) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SIWZ, 2) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SIWZ, 3) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu sprawdzenia osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeżeli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach