Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
- Data zamieszczenia: 2016-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
ul. Piramowicza 32 32
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
REGON: 00052450700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dojazdu do garaży ul. Wojska Polskiego - Stalmacha - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem dojazdu do garaży przy ul. Wojska Polskiego - Stalmacha (działki nr 3432/2, 3433/3, 3434/1, 3435/43, 3435/71, 3436/1, 3436/2, 3438, 1154/8, 1154/9, 1201/2 Zakres robót obejmuje: 1.Budowę nawierzchni wjazdów, dróg dojazdowych, parkingów, chodnika, i ścieżki rowerowej, 2.Rozbudowę kanalizacji deszczowej, 3.Budowę oświetlenia ulicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej:- projekt budowlany, - projekt wykonawczy dla branży instalacyjnej i drogowej, - STWiOR, sporządzonej przez: Usługi Projektowe i Nadzór Budowlany Ryszard Warmiński, ul. Strażaków 15 Gierałtowice, 47-208 Reńska Wieś. UWAGA!!!: Z ZAKRESU ROBÓT W RAMACH NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA WYŁĄCZA SIĘ ROBOTY DROGOWE - ETAP II (budowa dróg dojazdowych - droga A na odcinku od km 0+79,41 do km 2+20,20 oraz droga D ma odcinku od km 0+21,48 do 0+56,74) UWAGA!!!: Na Wykonawcy zadania ciąży obowiązek bierzącego informowania Użytkowników garaży i Mieszkańców o utrudnieniach na poszczególnych etapach realizacji inwestycji. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a)Wykonanie dokumentacji powykonawczej. b)Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. c)Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d)Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w odpowiednim terminie), e)Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. f)Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. g)Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. h)Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. i)Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK. j)Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. k)Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy. l)Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie jak: oświetlenie, szafki oświetleniowe oraz pozostałe zabudowane urządzenia oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej. m)Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki: płytki chodnikowe, obrzeża chodnikowe, w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. W trakcie przekazania placu budowy Zamawiający ustali sposób zagospodarowania materiałów pochodzących z rozbiórki, dokonując stosownego zapisu w protokole przekazania placu budowy. n)Wykonanie wycinki drzew (zgodnie z załączoną dokumentacją inwentaryzacji zieleni),, które należy pociąć na odcinki o dł. 120 cm uformować stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie, w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Uwzględnić w ofercie wycinkę wystających korzeni oraz roboty związane z karczowaniem pni drzew. Wykonawca jest zobowiązany przygotować protokół brakarski ściętego drewna i odkupić je od Zamawiającego. Do wyceny należy przyjąć cenę zgodnie z zarządzeniem nr 1304/OSR/2013 Prezydenta Miasta Kędzi-Koźla z dnia 6.03.2013r. jak dla - drewna opałowego (40 zł/mp.), gdzie 1 mp = 0,7 m3. o)Posadzenie drzew szczepionych na pniu o wysokości 2,50 m oraz sporządzenie mapy nasadzeń z wykazem zastosowanych sadzonek. W ofercie ująć należy pielęgnację wykonanych nasadzeń (podlewanie, nawożenie 1 - raz w tygodniu) - w okresie 3 miesięcy po zakończeniu inwestycji. Doliczyć do oferty po 3 paliki o wys. nasadzanego drzewa na każde posadzone drzewo. p)Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. q)Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót. r)Przy realizacji należy wykonać ściek przykrawężnikowy o szer. 20cm po stronie znajdujących się wpustów obniżony w stosunku do nawierzchni drogi o 2 cm. s)Należy wykonać regulację wszystkich elementów obcych takich jak: studzienki telekomunikacyjne, studzienki kanalizacji deszczowej i sanitarnej, skrzynki wodociągowe i gazowe. t)Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna suma gwarancyjna powyższego ubezpieczeniu powinna wynosić nie mniej niż wartość złożonej przez Wykonawcę oferty [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11 000.00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji [dni]
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu nawierzchni drogi krajowej nr 38 na terenie działania Rejonu Kędzierzyn-Koźle Oddziału w Opolu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w okresie do dnia 31.12.2019 r.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: PT i przebudowa ul. Benisza w Kędzierzynie - Koźlu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ul. Maków, ul. Chabrów oraz trzech dróg wewnętrznych - sięgaczy przy ul. Mickiewicza w Praszce
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: PT i przebudowa ul. Sikorskiego
Dodano: 2016-07-25 - Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1729 O Luboszyce - Zawada w m. Zawada - etap VI
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ul. Maków, ul. Chabrów oraz trzech dróg wewnętrznych - sięgaczy przy ul. Mickiewicza w Praszce
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1920 O w m. Jelonki
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1326 O w m. Stare Olesno
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1952 O w m. Rzędowice
Dodano: 2016-06-29 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1939 O w m. Nowe Karmonki
Dodano: 2016-06-29