Gmina Wyry ogłasza przetarg
- Adres: 43-175 Wyry, Główna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 325 68 00 , fax. 32 325 68 09
- Data zamieszczenia: 2021-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyry
Główna 133
43-175 Wyry, woj. śląskie
tel. 32 325 68 00, fax. 32 325 68 09
REGON: 27625773600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wyry.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dodatkowych przyłączy kanalizacji sanitarnej do nieruchomości na terenie Gminy Wyry. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem Umowy jest budowa dodatkowych przyłączy kanalizacji sanitarnej do nieruchomości na terenie Gminy Wyry. 2. Planowana inwestycja składa się z dwóch zadań: a) Zadanie 1 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Wyrach. W ramach zadania zostaną wykonane następujące roboty budowlano-montażowe: - budowa rurociągu ø90, - budowa rurociągu ø50, - dostawa i montaż pięciu przepompowni ścieków, - montaż dwóch przepompowni ścieków zdeponowanych na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wyrach. b) Zadanie 2 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Gostyni. W ramach zadania zostaną wykonane następujące roboty budowlano-montażowe: - budowa rurociągu ø90, - budowa rurociągu ø50, - dostawa i montaż pięciu przepompowni ścieków. 3. W ramach ww. inwestycji przewiduje się podłączenie 12 nieruchomości, dotychczas nieskanalizowanych. 4. Zamówienie ma na celu uzbrojenie terenu w infrastrukturę sanitarną oraz poprawę jakości życia mieszkańców Gminy oraz zapewnienie odprowadzenia ścieków bytowo – gospodarczych do gminnej sieci kanalizacji. B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa oraz Załącznik A do SIWZ – Uszczegółowiony Opis Przedmiotu Zamówienia. C. Zamówienia musi być realizowane zgodnie z: 1. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U.2003. Nr 47, poz. 401), Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj.Dz.U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 ze zm.) i innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Zamawiający żąda, by dostarczone materiały i urządzenia były nowe oraz posiadały wymagane deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, certyfikaty. 3. Wzór Umowy na Wykonanie Robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ jest integralną częścią jej treści, dlatego Wykonawca przy sporządzaniu oferty musi uwzględnić informacje zawarte w obu dokumentach. D. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.20.00-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli E. Rozwiązania równoważne 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Pzp. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. F. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/ Podwykonawcę/dalszego Podwykonawcę osób wykonujących bezpośrednie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy). 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa z art. 29 ust. 3a Pzp. Z uwagi na charakter wykonywania robót budowalnych stanowiących przedmiot umowy tj. w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj.Dz.U.2019.1040), zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy /Podwykonawcy/dalszego Podwykonawcy wykonujący roboty budowlane w rozumieniu rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U.2016.1125), przewidziani do realizacji ww zamówienia zatrudnieni byli przez Wykonawcę/ Podwykonawcę/dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji umowy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności bezpośrednio związane przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę/ Podwykonawcę/dalszego Podwykonawcę (tzw. pracownicy fizyczni) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj.Dz.U.2019.1040). Powyższy wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (tj. projektantów, kierownika budowy i kierowników robót) oraz dostawców materiałów budowlanych. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia zamawiającemu pisemnego oświadczenia o zatrudnieniu pracowników, o których mowa w pkt. 2 na umowę o pracę, po podpisaniu umowy z zamawiającym, jednakże przed rozpoczęciem robót budowlanych. Ww oświadczenie winno zawierać dane dotyczące: ilości pracowników, zakresu obowiązków oraz określeniu ilości osób otrzymujących minimalne wynagrodzenie zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U.2019.1564) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 września 2020 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2021 r. (Dz.U.2020.1596) i odpowiednimi regulacjami prawnymi wprowadzonymi w życie po dacie zawarcia umowy. 4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zmawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się ponownie do Wykonawcy o przedłożenie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 3. 5. Sankcje za niespełnienie wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Sankcje za niespełnienie wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte w ogólnych warunkach mowy stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. G. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający nie przewiduje wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp. H. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 5 Pzp Mając na uwadze fakt, że roboty budowalne w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w rozdziale III SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust. 5 Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii branży wod-kan, c.o. oraz gazowej na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała z podziałem na 2 części.
Dodano: 2023-11-22 - Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Tarnowskich Górach do obowiązujących przepisów ppoż. w zakresie przebudowy wewnętrznej instalacji hydrantowej oraz naświetli w korytarzu ewakuacyjnym
Dodano: 2023-11-10 - Podobne roboty jak w zamówieniu podstawowym pn. Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” zadania polegającego na budowie kolektorów słonecznych na terenie Gminy Siewierz - 39 instalacji
Dodano: 2023-10-25 - Gorzyce – budowa kotłowni gazowej i komina zewnętrznego w budynku gminnym przy ul. Kościelnej 15
Dodano: 2023-06-28 - Kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. i Z.W. w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27
Dodano: 2022-11-22 - Kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. i Z.W. w budynku położonym w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 29
Dodano: 2022-11-22 - Kompleksowe wykonanie instalacji C.O., C.W.U. i Z.W. w 2 budynkach położonych w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27 i 29
Dodano: 2022-08-23 - Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Sośnicowice"
Dodano: 2021-06-07 - Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Gaszowice dotyczy części 2 - pompy ciepła
Dodano: 2021-05-24 - Modernizacja instalacji kanalizacyjnej w budynku głównym Zespołu Szkół, modernizacja instalacji kanalizacyjnej w budynku LO Zespołu Szkół
Dodano: 2021-03-08