Przetargi.pl
Budowa deszczowni na szkółce leśnej Święta Lipka w Nadleśnictwie Mrągowo

Nadleśnictwo Mrągowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Warszawska 49
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7412236
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Mrągowo
    ul. Warszawska 49 49
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7412236
    REGON: 54002301200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl/mragowo
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa deszczowni na szkółce leśnej Święta Lipka w Nadleśnictwie Mrągowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest budowa deszczowni na szkółce leśnej w Świętej Lipce wraz z przyłączem wody i tworzącą ja infrastrukturą. 2) Dokładny zakres robót określony jest w przedmiarze robót załączonym do niniejszej SIWZ. 3) Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 60 miesięcy. 4) Opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji technicznej, zawierający wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, jest uzasadniony specyfiką przedmiotu zamówienia, ze względu na brak możliwości stworzenia spójnego projektu poprzez posługiwanie się tylko opisem i zakresem parametrów poszczególnych urządzeń. Rozwiązania techniczne budynku pompowni, budowli inżynierskich oraz technologię wykonania robót przyjęto w oparciu o konkretne parametry techniczne urządzeń technologicznych. W dokumentacji technicznej przewidziano możliwość zastosowania urządzeń równoważnych, jest to jednak możliwe po wnikliwej analizie parametrów urządzenia zamiennego i sprawdzonych przykładach zastosowania tego urządzenia w deszczowniach sterowanych automatycznie. Wykonawcy mogą więc zastosować materiały równoważne, których zakres równoważności parametrów materiałów będzie co najmniej równy parametrom materiałów wymienionych w dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321216
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kierownikiem budowy, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy), 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zwarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Dziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w spółce cywilnej, konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1-9 ustawy. Każdy z członków konsorcjum musi przedstawić dokumenty wymienione w Dziale 6 punkt 1 lit. a-e (f - jeżeli dotyczy), b ) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres u umocowania, c) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu (np. nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 4) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( jest zawarte w formularzu ofertowym), b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert), c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - dotyczy podmiotów zbiorowych, (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/mragowo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną