Przetargi.pl
Budowa dachów stromych oraz termomodernizacja elewacji budynku Centrum Kultury-Biblioteki i Sportu w msc. Lelis wraz z budową zadaszenia sceny przy budynku.

Gmina Lelis ogłasza przetarg

  • Adres: 07-402 Lelis, Szkolna 39
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (0-29) 746 90 11 , fax. (0-29) 649 90 00
  • Data zamieszczenia: 2023-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lelis
    Szkolna 39
    07-402 Lelis, woj. mazowieckie
    tel. (0-29) 746 90 11, fax. (0-29) 649 90 00
    REGON: 550668189
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lelis.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dachów stromych oraz termomodernizacja elewacji budynku Centrum Kultury-Biblioteki i Sportu w msc. Lelis wraz z budową zadaszenia sceny przy budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa dachów stromych oraz termomodernizacja elewacji budynku Centrum Kultury-Biblioteki i Sportu w msc. Lelis wraz z budową zadaszenia sceny przy budynku”. Inwestycja obejmuje realizację robót budowlanych, usług i dostaw określonych w dokumentacji projektowej oraz opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej, jak również dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem klimatyzacji sali widowiskowej. Budynek Centrum Kultury-Biblioteki i Sportu w msc. Lelis jest budynkiem użyteczności publicznej, dlatego też terminy wykonywanych prac należy uzgodnić z Zamawiającym. Szczegółowy zakres robót oraz opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 12 do SWZ.Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 60 000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej nr 32 8923 0008 0180 0210 2018 0006 z dopiskiem: "Wadium: „Budowa dachów stromych oraz termomodernizacja elewacji budynku Centrum Kultury-Biblioteki i Sportu w msc. Lelis wraz z budową zadaszenia sceny przy budynku”.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert)5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Lelis, ul. Szkolna 39, 07-402 Lelis;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Na potwierdzenie spełniania warunku, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę/sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1000 000,00 zł (jeden milion złotych),b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowej:Na potwierdzenie spełniania warunku, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:a) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w szczególności :• kierownik budowy – jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych państw, uznane na zasadach określonych w art. 12a przepisów Prawa budowlanego, która sprawowała funkcję kierownika budowy przy realizacji co najmniej dwóch zamówień polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku o powierzchni min. 800,00 m2 zabudowy oraz posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy,• kierownik robót sanitarnych- jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych państw, uznane na zasadach określonych w art. 12a przepisów Prawa budowlanego,• kierownik robót elektrycznych - która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych państw, uznane na zasadach określonych w art. 12a przepisów Prawa budowlanego,Zamawiający uzna warunek dotyczący skierowania do realizacji osób za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże mniejszą ilość osób niż wymaga, ale osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi/projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w wyżej wymienionych specjalnościach techniczno-budowlanych.b) wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, realizacją od podstaw co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa budynku o powierzchni nie mniejszej niż 800 m2 powierzchni zabudowy wraz z wykonaniem pełnego zakresu prac wykończeniowych i infrastrukturą techniczną wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.Uwaga: Zamawiający przez (1) jedno zamówienie odpowiadające robotom budowlanym opisanym w warunkach udziału w postępowaniu, rozumie realizację obiektu budowlanego w zakresie zgodnym z warunkiem w ramach (1) jednej umowy.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach