Przetargi.pl
Budowa czterooddziałowego przedszkola przy ul. Piłsudskiego w Brwinowie na dz. nr ew. 4/4 i części dz. 3/19 obr 4.

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2013-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa czterooddziałowego przedszkola przy ul. Piłsudskiego w Brwinowie na dz. nr ew. 4/4 i części dz. 3/19 obr 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym: 1. Projekt budowlano - wykonawczy i budowa oświetlenia terenu przedszkola w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego. 2. Projekt budowlano - wykonawczy i budowa przyłącza telekomunikacyjnego do przedszkola w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego. II. Zgodnie z dokumentacją projektową - budowa czterooddziałowego przedszkola przy ul. Piłsudskiego w Brwinowie na dz. 4/4 i części dz. 3/19 obr. 4 wraz z zagospodarowaniem terenu. 1.1. Dane techniczne budynku przedszkola: - powierzchnia zabudowy 1.690,00 m2 - powierzchnia użytkowa 1.307,00 m2 - kubatura 8.500,00 m3 1.2. Rozwiązania materiałowe: 1) ławy fundamentowe żelbetowe z betonu B-25, 2) ściany fundamentowe gr. 24 cm. z bloczków betonowych, 3) ściany nośne murowane z pustaków ceramicznych o gr. 25 cm, 4) trzpienie utwierdzone w stopach fundamentowych i płycie stropu, z betonu B-30, 5) strop płytowy na belkach żelbetowych monolityczny wylewany z betonu B-30, 6) więźba dachowa drewniana płatwiowo-kleszczowa, elementy drewniane zaimpregnowane, 7) pokrycie dachu blachodachówką w kolorze ciemnoczerwonym, z zamontowaniem stopni, ław kominiarskich i płotków przeciwśniegowych; podstawę konstrukcji blachodachówki stanowi blacha ocynkowana gr. 0,5mm zabezpieczona obustronnie powłoką cynkowo-magnezową -ZMg130; stronę zewnętrzną zabezpieczyć powłoką organiczną gr. min. 35; powłoka wewnętrzna gr. min.10, 8) wykonanie wieńców żelbetowych w poziomie stropu, 9) w ścianach oraz nad otworami okiennymi i drzwiowymi nadproża żelbetowe wylewane i prefabrykowane z belek typu L19, 10) ścianki działowe z pustaków ceramicznych, ścianki do pomieszczeń w.c. systemowe, 11) kominy wentylacyjne z kształtek ceramicznych kominowych obudowane cegłą klinkierową, 12) izolacja przeciwwilgociowa pionowa ścian fundamentowych z emulsji asfaltowo-kauczukowej i foli tłoczonej, 13) stolarka okienna drewniana (kolor naturalne drewno) 5-komorowa - od strony południowej szyby z filtrami UV w odcieniu błękitu. Współczynnik przenikania ciepła dla okien błękitu: max 1,1 W/m2K. Odbicia światła przy szybach w odcieniu błękitu 8 procent natomiast przepuszczalność światła 49 procent. Współczynnik przenikania ciepła dla pozostałych okien: Umax 1,2 W/m2K. W górnej ramie okna zamontować nawiewniki. Podział stolarki okiennej na szyby z filtrami UV w odcieniu błękitu i szyby zwykłe znajduje się w przedmiarze robót. 14) stolarka drzwiowa - zgodnie z zestawieniem stolarki drzwiowej, 15) posadzki: - w pomieszczeniach sanitarnych - terakota, - w korytarzach gres, - w salach dla dzieci parkiet - drewniany dębowy grubości min. 16mm, warstwa użytkowa min. 8 mm, szerokość deszczułki 65/70mm, długość min. 350 mm, wilgotność 9, 2 procent, przewodnictwo cieplne ok. 0,17 W/mK. Lakierowany minimum dwiema warstwami lakieru przeznaczonego do mebli, boazerii, przedmiotów drewnianych i drewnopochodnych, bezbarwnego, półmatowego, posiadającego atest Bezpieczeństwa Zabawek i Hipoalergiczności, - w pomieszczeniach biurowych wykładzina dywanowa z włókna poliamidowego 100 procent, gramatura runa 480g/m2, o właściwościach antystatycznych, wysokość wykładziny min. 3,00mm. Wykładzina musi posiadać właściwości tłumiące dźwięk - absorpcja na poziomie 25dB. Wykładzina musi być przeznaczona do obiektów użyteczności publicznej o średnim natężeniu ruchu, w pomieszczeniach sanitarnych glazura na ścianach do pełnej wysokości; 16) obudowa pionów kanalizacyjnych z płyty gipsowo-kartonowej, 17) obudowa grzejników z lakierowanej płyty MDF ażurowej, kolor zostanie wskazany przez Zamawiającego na etapie wykonawstwa, 18) parapety wewnętrzne z konglomeratu, 19) ocieplenie ścian styropianem frezowanym EPS 70 gr. 15 cm, 20) ocieplenie dachu wełną mineralną gr. 20 cm, 21) elewacja tynk silikatowy barwiony w masie, 22) rynny i rury spustowe z blachy stalowej w kolorze bordowym, 23) parapety zewnętrzne z blachy stalowej w kolorze bordowym, 24) pochylnie zewnętrzne dla osób niepełnosprawnych z kostki brukowej. 1.3. Instalacje: 1) wodociągowa (wody zimnej, ciepłej wody użytkowej), 2) kanalizacja sanitarna i technologiczna, 3) kotłownia i instalacja gazowa dla potrzeb kotłowni, 4) wentylacja mechaniczna kuchni z jadalnią, 5) C.O. i ciepła dla potrzeb wentylacji oraz CWU, 6) przewody zasilające obwody oświetleniowe i obwody gniazd wtykowych AC 230V w pomieszczeniach przedszkola, 7) oprawy oświetleniowe oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego i oświetlenia ewakuacyjnego według projektu wykonawczego, 8) piorunochronna obiektu wraz uziomem otokowym i instalacją połączeń wyrównawczych oraz montażem urządzeń ochrony przeciwprzepięciowej na terenie przedszkola zgodnie z projektem wykonawczym wraz pomiarami odbiorczymi wykonanych uziemień, 9) sieci komputerowej w kategorii 6 wraz z montażem szafy dystrybucyjnej 19/42U wraz z wykonaniem pomiarów i certyfikatem, 10) wykrywania gazu na terenie kotłowni przedszkola - 1 kpl, 11) kompletna instalacja domofonowa wraz z zasilaniem centrali domofonowej z sieci AC 230V, 12) przeciwwłamaniowa wraz z zasilaniem systemu SSWiN z sieci AC 230V, 13) RTV - SAT w oparciu o przewody koncentryczne 75 wraz ze wzmacniaczem sygnału, multiswitchami i gniazdami abonenckimi umożliwiającej odbiór sygnału radiowego, telewizji cyfrowej i telewizji satelitarnej (z wyłączeniem dekoderów TV SAT). 1.4. Roboty zewnętrzne: 1) opaska wokół budynku - szerokości 50 cm z kostki betonowej na podsypce piaskowo - cementowej, 2) wycieraczka przed drzwiami wejściowymi - podstawa z polimerobetonu i krawędzi ze stali ocynkowanej, przykrycie - mata wycieraczki o konstrukcji nośnej z aluminium, wypełnienie z rypsu. 1.5. Elementy zagospodarowania terenu 1) układ komunikacyjny: a) drogi wewnętrzne, nawierzchnia dróg zjazdowych, nawierzchnia drogi manewrowej pow. 1305,00 m2: - kostka betonowa grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, - podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr 20 cm, - wzmocnienie podłoża - piasek stabilizowany cementem gr 15 cm, Całkowita grubość nawierzchni 46 cm. b) miejsca parkingowe. W ilości 38 sztuk o łącznej powierzchni 506 m2: - kostka betonowa grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, - podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr 20 cm, - wzmocnienie podłoża - piasek stabilizowany cementem gr 15 cm, Całkowita grubość nawierzchni 46 cm. c) chodniki pow. 927 m2: - kostka betonowa grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, - wzmocnienie podłoża - piasek stabilizowany cementem gr 15 cm, Całkowita grubość nawierzchni 28cm. d) krawężniki i obrzeża: - krawężnik betonowy: wym. 15x30x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, - ława pod krawężnik o wym. 30x35x15 cm z betonu C12/15, - obrzeże betonowe: wym. 8x30x100 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 5 cm, - ława pod obrzeże o wym. 10x10x123 cm z betonu C12/15, e) plac manewrowy wym. 20x20 m: - warstwa kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - warstwa odsączająca z piasku o gr 15 cm, Całkowita grubość nawierzchni 35 cm. f) rozbiórka chodnika i istniejącego zjazdu pow. 273 m2. g) trawniki pow. 1843 m2. 2) uzbrojenie terenu: a) przyłącze wodociągowe dn. 63 mm - ok. 34 mb, b) przyłącze kanalizacji sanitarnej dn. 160 mm - ok. 63 mb, c) kanalizacja deszczowa dn 160 - 250 mm - ok. 160mb wraz ze zbiornikiem retencyjnym, d) kablowa linia zasilania głównego niskiego napięcia od ZK do rozdzielnicy głównej RG kablem YAKXS 4 x 120 mm2 częściowo w rurze osłonowej śr.160 mm w ziemi, e) wewnętrzne linie zasilające do tablic rozdzielczych oraz wykonanie i montaż tablic rozdzielczych (w oparciu o aparaturę modułową) z zabezpieczeniami obwodów zasilania odbiorników AC 230/400V, f) linie zasilające AC 230/400V urządzenia technologiczne w kuchni oraz urządzenia wentylacyjne, g) przyłącze energetyczne na plac budowy zgodnie z wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. warunkami technicznymi przyłączenia nr 12/R1/16169 z dnia 05.11.2012r., h) oświetlenie terenu zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, i) przyłącze telekomunikacyjne zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym. 3) Ogrodzenie terenu: 1) wysokości 1,50 m z siatki panelowej na słupkach stalowych, o łącznej długości 364 m wraz z obrzeżem trawnikowym na ławie betonowej, 2) brama wjazdowa przesuwna o szerokości 4,50 m i wysokości 1,50m, 3) furtki jednoskrzydłowe rozwierane systemowe o szerokości 1,00 m i wys. 1,50m - 2 szt., 4) rozbiórka istniejącego ogrodzenia wraz z wywozem materiałów z rozbiórki. Ogrodzenie należy realizować w zakresie rozszerzonym o plac manewrowy zgodnie z rysunkiem zamiennym. 1.6. Gospodarka szatą roślinną: - wycinka wraz z karczowaniem drzew zgodnie z decyzją; drewno stanowi własność Zamawiającego i zostanie przewiezione w miejsce przez niego wskazane, - wykonania nasadzeń: dereń - 45 szt., bukszpan - 45 szt., pięciornik - 36 szt., dąb czerwony - 20 szt., - wykonanie trawników - ok. 3099,93 m2 . 1.7. Mała architektura: - ławki z oparciem - 8 sztuk, - kosze na śmieci - ze stali cynkowanej, malowanej proszkowo - 8 sztuk, - altana śmietnikowa - z kształtowników zimnogiętych stalowych piaskowanych oraz malowanych proszkowo. 1.8. Place zabaw: 1) plac zabaw nr 1 o powierzchni 188,20 m2: - piaskownica, - domek z pokryciem dachowym w postaci płyty wspinaczkowej, - wieżyczka ze ślizgiem, pochylnią wspinaczkową, daszkiem oraz balkonem, - pojazd np. lokomotywa, wagonik, - ławka -3 szt., - kosz na śmieci - 3 szt., - tablica informacyjna - 1 szt., - tablice informacyjne - 4 szt., 2) plac zabaw nr 2 o powierzchni 88,00 m2: - element zabawkowy wyposażony w tunel, - piaskownica w kształcie kwadratu, - ławka - 2 szt., - kosz na śmieci - 2 szt. - tablica informacyjna - 1 szt., - tablica informacyjna - 2 szt. 1.9. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać ostateczną decyzję Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz przeprowadzić badania archeologiczne lub nadzór w zakresie: - budowy przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, przyłącza telekomunikacyjnego w pasie drogowym ul. Piłsudskiego; - placu manewrowego wraz z oświetleniem terenu na działce 3/19 obr 4; - zjazdów wraz z miejscami postojowymi i układem komunikacyjnym w pasie drogowym ul. Piłsudskiego. Uwaga: pozostały obszar przeznaczony pod inwestycję został już wcześniej przebadany i dopuszczony pod zabudowę i zagospodarowanie. III. Zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia do sieci elektroenergetycznej - Przyłącze energetyczne dla zagospodarowania terenu na dz. 4/4 przy ul. Piłsudskiego w Brwinowie IV. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i 36-miesięcznej rękojmi za wady od końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 80.000,- zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach