Przetargi.pl
Budowa części parkingu przy kompleksie boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 (boisko piłkarskie oraz wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym) w miejscowości Sulechów przy ul. St. Żeromskiego 38

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2010-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa części parkingu przy kompleksie boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 (boisko piłkarskie oraz wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym) w miejscowości Sulechów przy ul. St. Żeromskiego 38
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Zamówienie obejmuje budowę części parkingu przy kompleksie boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 (boisko piłkarskie oraz wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno - szatniowym) w miejscowości Sulechów przy ul. St. Żeromskiego 38. W zakres robót do wykonania wchodzi m. in.: 1) wykonanie koryta o głębokości 40 cm w gruncie kat. II-VI - ok. 795,3 m2, 2) wykonanie ław betonowych z oporem z betonu B-15 pod obrzeża betonowe - ok. 795,3 m2, 3) montaż obrzeży chodnikowych, betonowych 30x8cm, na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - ok. 318,12 m3, 4) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 25 kg/m2 o grubości po zagęszczeniu 10 cm - ok. 795,3 m2, 5) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm - ok. 795,3 m2, 6) wykonanie nawierzchni parkingu z koski brukowej betonowej o grubości 8 cm: a) w kolorze szarym (typ dwuteownik), na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - ok. 775,1 m2, b) w kolorze czerwonym (linie parkingowe), na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - ok. 20,2 m2, 7) wykonanie koryta o głębokości 10 cm w gruncie kat. II-VI - ok. 96,0 m2, 8) montaż obrzeży chodnikowych betonowych 30x8cm, na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - ok. 44,0 m, 9) wykonanie nawierzchni z koski brukowej betonowej o grubości 8 cm - ok. 96,0 m2, 10) wywóz ziemi z koryta oraz innych materiałów rozbiórkowych. 1.2 W zakresie zamówienia należy uwzględniać wyłącznie budowę części parkingu zaznaczonych na załączonej mapie jako ELEMENT I i ELEMENT II (obszary ograniczone na rysunku zieloną linią). 1.3 Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa adaptowana przez P.W. GEOMETRA Sp. z o. o. z siedzibą w Sulechowie przy ul. Szkolnej 9 oraz załączony przedmiar robót. 1.4 Zadanie inwestycyjne, o którym mowa w ppkt 1.1. realizowane będzie na terenie urbani-styczno-krajobrazowym miasta Sulechów wpisanym do rejestru zabytków pod nr 58 i obję-tym ochroną konserwatorską, na podstawie decyzji Starosty Zielonogórskiego o pozwoleniu na budowę nr 188/10 z dnia 19.03.2010 r. 1.5 Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlano-wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz innych danych np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. Orientacyjny przedmiar robót, dołączony do specyfikacji należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnej ilości robót, materiałów oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 1.6 Wykonawca musi uwzględnić: 1) że wszelkie roboty związane z inwestycją, na mocy decyzji KZ.4030-13/10 z dnia 09.03.2010r. Powiatowego Konserwatora Zabytków, będą prowadzone przy udziale konserwatora zabytków, 2) wywiezienie ziemi i gruzu z terenu rozbiórki - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 3) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 4) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 5) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie zobowiązuje się do wskazania nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp., 6) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków, 7) że zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia betonowe elementy brukowe muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie i muszą spełniać wymagania Polskich Norm tj.: a) PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań, b) PN-EN 1340:2004 Obrzeża betonowe. Wymagania i metody badań, przy czym dla kostki betonowej: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy, dla obrzeży betonowych: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I. 1.7 W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego. 1.8 Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, na koszt Wykonawcy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. w przypadku gdy w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz STWiOR użyte są nazwy własne materiałów Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 3. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach