Przetargi.pl
Budowa cmentarza komunalnego w m. Kryniczno gm. Wisznia Mała – etap II

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2022-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa cmentarza komunalnego w m. Kryniczno gm. Wisznia Mała – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem inwestycji pn: „Budowa cmentarza komunalnego w m. Kryniczno gm. Wisznia Mała – etap II” obejmującej m.in.: 1. Budowę ogrodzenia w tym: 1). Budowę ogrodzenia z gabionów o długości ok. 214m 2). Montaż bramy głównej o szr. 4,0m -1 szt. 3). Montaż bramy techniczno-gospodarczej o szer. 5,0m – 1szt. 4). Montaż bramy ppoż. o szer. 6,5m– 1 szt 5). Montaż furtek wejściowych o szer. 1,2m – 2 szt. Uwaga !!! Zamawiający informuje, że mur oporowy nie jest przedmiotem zamówienia. Został on wykonany w ramach wcześniejszego postępowania. 2. Wykonanie linii zasilającej oraz oświetlenia terenu w tym: 1). Wykonanie linii zasilającej - ok. 120m 2). Montaż dodatkowej szafki rozdzielczo- sterowniczej 3). Wykonanie instalacji oświetleniowej – ok. 320 m 4). Montaż słupów oświetleniowych z oprawą LED typu parkowego – 13 kpl. Uwaga!!! Zamawiający dokonuje zmiany w zakresie wykonania zasilania do kaplicy głównej. Zasilanie należy wykonać do szafki rozdzielczo-oświetleniowej. Szafkę należy wykonać wg. załączonego schematu. 3. Budowę parkingu, chodników i dróg dojazdowych w tym: 1). Budowa parkingu przy ul. Wiosennej wraz z chodnikiem z kostki betonowej -341m2 2). Wykonanie alei głównej wraz z placem ceremonialnym z kostki kamiennej bazaltowej Zamawiającego– ok. 204m2 3). Wykonanie alei głównej o szer. 3m wraz ze zjazdami i placami z kostki betonowej – ok. 538m2 4). Wykonanie alei bocznych z kostki betonowej o szer. 2,0m – ok. 241m2 5).Wykonanie miejsc pod czerpnie wody, hydrant i miejsca na odpady z kostki kamiennej bazaltowej Zamawiającego – ok. 10m2 6).Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu Uwaga !!!! 1. Zamawiający informuje, że rezygnację z warstwy stabilizacji cementowej pod krawężnikami. 2. Zamawiający informuje, ze dokonuje zmiany podbudowy pod alejki boczne i alejkę z kostki kamiennej na następującą: podsypka piaskowa Gf8 – 5cm, piasek stabilizowany cementem – 10cm, mieszanka kruszywa 0/31 -15 cm, podsypka cementowo-pisakowa – 2-5cm 3. Chodnik wzdłuż ul. Wiosennej należy wykonać na podbudowie tożsamej jak pod parking. 4. Kostka bazaltowa składowana jest na terenie lotniska w Szymanowie. Wykonawca zapewni własny załadunek i transport kostki na teren budowy. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy opisuje dokumentacja przetargowa, na którą składa się: 2.1 Dokumentacja projektowa 1). Projekt budowlany Cmentarza komunalnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzysząca w Krynicznie, sporządzony przez Pracownia Projektowa-Marek Szurlej, ul. Siemiradzkiego 4a, 51-631 Wrocław, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 2). Projekt wykonawczy „Cmentarza komunalnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzysząca w Krynicznie – Ogrodzenie”, sporządzony przez Pracownia Projektowa-Marek Szurlej, ul. Siemiradzkiego 4a, 51-631 Wrocław, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 5). Projekt wykonawczy „Cmentarza komunalnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzysząca w Krynicznie – drogi”, sporządzony przez Pracownia Projektowa-Marek Szurlej, ul. Siemiradzkiego 4a, 51-631 Wrocław, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 6). Projekt wykonawczy „Cmentarza komunalnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzysząca w Krynicznie – Ukształtowanie terenu”, sporządzony przez Pracownia Projektowa-Marek Szurlej, ul. Siemiradzkiego 4a, 51-631 Wrocław, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 7). Projekt wykonawczy „Cmentarza komunalnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzysząca w Krynicznie – branża elektryczna oświetlenie zewnętrzne, kolizje, kaplica”, sporządzony przez Pracownia Projektowa-Marek Szurlej, ul. Siemiradzkiego 4a, 51-631 Wrocław, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 2.2 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST); 2.3 SIWZ wraz z załącznikami; 2.4 Schemat szafki rozdzielczo-sterowniczej 2.5 Załącznik graficzny określający zakres robót 2.6 Wzór książki obiektu 2.7 Książka Przedmiarów. UWAGA!! Zamawiający dołącza do niniejszej SIWZ przedmiary robót, jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano - wykonawczym. 3. Szczególne warunki realizacji zamówienia: 1).Wykonawca ustanowi we własnym zakresie i na własny koszt Kierownika robót w zakres wykonywanych robót. 2).Wykonawca w ramach wynagrodzenia skompletuje niezbędną dokumentację powykonawczą niezbędną do zgłoszenia zakończenia robót. 3).Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, sporządzenia mapy powykonawczej w tym ewentualnej aktualizacji w ewidencji gruntów i budynków sposobu użytkowania gruntu objętego inwestycją, 4). Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych oraz zapewni ich właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie wykonywania robót. W przypadku nieprzewidzianych kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego wykonawca zgłosi fakt zamawiającemu i właścicielowi sieci celem uzyskania odpowiednich uzgodnień dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 5). Wykonawca dokona zgłoszenia rozpoczęcia robót gestorom sieci znajdujących w rejonie prowadzonych robót. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej należy powiadomić niezwłocznie Zamawiającego, Inspektora nadzoru oraz gestorów sieci. Uszkodzenia naprawić na własny koszt 6). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu rzeczowo –finansowego oraz kosztorysu ofertowego sporządzonego metoda szczegółową wraz tabelą elementów scalonych. 7). Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie w obiektach użyteczności publicznej i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 8). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 ze zm. ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) 9). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ). 10) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi oraz na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 4. Rozwiązania równoważne 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w dokumentacji technicznej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 Prawa zamówień publicznych złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji technicznej. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 3) Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. 4) Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważn
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach