Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż jeziora Gołdap

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 876156000 , fax. +48 876150800
  • Data zamieszczenia: 2023-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 876156000, fax. +48 876150800
    REGON: 790671231
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż jeziora Gołdap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia części 1 jest budowa ciągu pieszo – rowerowego o łącznej długości 1,46 km i szer.3,0m , budowa linii oświetleniowej z lampami parkowymi ze źródłem światła ledowym -64 szt., ustawienie wzdłuż ścieżki 10 koszy i 9 ławek. Ciąg pieszo - rowerowy o nawierzchni nieutwardzonej z mieszanki gruntu rodzimego- optymalnej żwirowo - gliniastej 0/20mmo gr. min 10 cm. Ograniczenie ciągu pieszo – rowerowego obrzeżem betonowym 8 x 30 cm z wyłączeniem odcinka od km. 1+064,77 do km1+170,04. Na odcinku istniejącego parkingu (przy OHP) istniejąca nawierzchnia o szer. ok.2-2,5m do wymiany (przebudowy) na nawierzchnię z kostki brukowej z górną powierzchnią płukaną o gr.8cm koloru czerwonego.2. W ramach przedmiotu zamówienia zarówno dla części 1 i 2 planowana jest wycinka drzew. Realizacja wycinki zgodnie z wydaną i załączoną decyzją BiOŚ.613.55.2019 z 25.09.2019 r., decyzją zmieniającą BiOŚ.613.33.2021 z 27.09.2021 r. oraz decyzją zmieniającą BiOŚ.613.25.2022 z 21.03.2022 r.. Wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i zapewnienie nadzoru ornitologicznego po stronie wykonawcy robót.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót – stanowiących załączniki nr 12, 13 14, 15, 17, 18, 20 oraz załącznik nr 24 i 26 do SWZ.4. Minimalny wymagalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Uwaga! Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.5. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do:a) zapewnienia nadzoru ornitologicznego,b) zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia,c) wykonania inwentaryzacji powykonawczej,d) ustanowienia kierownika budowy, robót budowlanych,e)organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.), f) utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót,g) uporządkowania terenu po zakończeniu robót, itp.,h) ponoszenia opłat administracyjnych,i) wykonania tymczasowej organizacji ruchu;6. Wszędzie tam, gdzie w SWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. 7. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, przyjmuje się, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.8. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Wykaz podstawowych cech równoważności użytych urządzeń i materiałów stanowi załącznik nr 21 do SWZ.9. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie Wykonawcy, który w składanej ofercie powinien podać w celu wykazania zastosowanych rozwiązań równoważnych, szczegóły parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń.1. Przedmiotem zamówienia części 2 jest budowa Miejsca Obsługi Rowerów (MOR) wyposażonego w: zadaszoną wiatę z ławkami i stolikami, taras widokowy wykończony deską tarasową, hamaki, leżaki, stację naprawy rowerów, stojaki na rowery, lornetkę, pojemniki na odpadki segregowane, 7 szt. koszy Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie oświetlenia – montaż 4 słupów oświetleniowych oraz wykonanie monitoringu -budowa linii światłowodowej z montażem 3 kamer.2. W ramach przedmiotu zamówienia zarówno dla części 1 i 2 planowana jest wycinka drzew. Realizacja wycinki zgodnie z wydaną i załączoną decyzją BiOŚ.613.55.2019 z 25.09.2019 r., decyzją zmieniającą BiOŚ.613.33.2021 z 27.09.2021 r. oraz decyzją zmieniającą BiOŚ.613.25.2022 z 21.03.2022 r.. Wykonanie ekspertyzy ornitologicznej i zapewnienie nadzoru ornitologicznego po stronie wykonawcy robót.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót – stanowiących załączniki nr 12, 14, 15 (uwaga: części 1 dotyczy zakres pergoli), 16, 17, 18, 19 oraz załącznik nr 25 do SWZ.4. Minimalny wymagalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Uwaga! Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.5. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do:a) zapewnienia nadzoru ornitologicznego,b) zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia,c) wykonania inwentaryzacji powykonawczej,d) ustanowienia kierownika budowy, robót budowlanych,e)organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.), f) utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót,g) uporządkowania terenu po zakończeniu robót, itp.,h) ponoszenia opłat administracyjnych,i) wykonania tymczasowej organizacji ruchu;6. Wszędzie tam, gdzie w SWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. 7. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, przyjmuje się, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.8. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Wykaz podstawowych cech równoważności użytych urządzeń i materiałów stanowi załącznik nr 21 do SWZ.9. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie Wykonawcy, który w składanej ofercie powinien podać w celu wykazania zastosowanych rozwiązań równoważnych, szczegóły parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233161-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust 2 Ustawy Pzp, a dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie prawnym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVIII, pkt. 1.4 SWZ oraz wykaże, że:a) na czas realizacji zamówienia dysponował będzie co najmniej:• dla części 1:- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności;• dla części 2:- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie konstrukcji i architektury obiektu lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,Zamawiający dopuszcza odpowiadające ww. uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) Europejskiego Obszaru Gospodarczego, którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych lub działalności, o których mowa w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.: Dz. U. z 2021, poz. 1646 ze zm.) z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.)b) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej:• dla części 1: dwie roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu ulicy, drogi, ścieżki rowerowej lub ciągu pieszo-rowerowego o wartości minimum 400 000,00 zł brutto każda;• dla części 2: jedną robotę obejmującą wykonanie robót tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. wykonanie miejsc obsługi rowerów bądź miejsc rekreacyjnych/wypoczynkowych wraz z instalacją urządzeń małej architektury w szczególności takich jak wiaty, ławki, stojaki, stoły o wartości minimum 150 000,00 zł brutto.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach