Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszo-rowerowego od ronda w Moszczenicy w stronę Gorlic i Łużnej ( pas drogowy DW977). Zadanie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 38-321 Moszczenica, Samorządowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 541 300, , fax. 183 541 085
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    Samorządowa 4
    38-321 Moszczenica, woj. małopolskie
    tel. 183 541 300, , fax. 183 541 085
    REGON: 49189247500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszo-rowerowego od ronda w Moszczenicy w stronę Gorlic i Łużnej ( pas drogowy DW977). Zadanie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ciągu pieszo-rowerowego od ronda w Moszczenicy w stronę Gorlic i Łużnej ( pas drogowy DW977) Zadanie realizowane będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj. 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących następujący zakres : Etap I - przygotowanie dokumentacji projektowej na budowę ciągu pieszo-rowerowego od ronda w Moszczenicy w stronę Gorlic i Łużnej w ciągu DW 977 odc. 210 km 0+129-0+801 2) Wymagania do dokumentacji projektowo-kosztorysowej: a) dla zakresu robót, dla których wymagane jest uzyskanie ostatecznej decyzji zgody na realizację inwestycji drogowej ZRID należy wykonać Projekt budowlany, (wraz z projektami przebudowy mediów kolidujących z projektowanymi drogami, uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego – jeśli jest wymagane) – projekt zagospodarowania ternu sporządzić na mapach sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych 1:500, wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi oraz zaświadczeniem, o którym mowa w art.12. ust.7 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane -5 egz. b) Sporządzenie projektów podziałów nieruchomości dla celów realizacji inwestycji w oparciu o ZRID ( ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – 6 egz. c) wykonanie projektów wykonawczych z podziałem na branże - po 4 egz. d) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu – 3 egz. e) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu- 3 egz. f) wykonanie badań geotechnicznych oraz określenie warunków gruntowo-wodnych podłoża gruntowego – 5 egz. g) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 5 egz. h) przedmiar robót z podziałem na branże - po 3 egz. i) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz. j) przygotowanie materiałów /inwentaryzację zieleni na wycinkę kolidujących drzew – jeśli wymagana, k) wszystkie inne niezbędne decyzje, uzgodnienia, opinie wymagane prawem. 3) W przypadku konieczności wykonania dodatkowych egzemplarzy dokumentacji projektowej narzuconych na etapie uzgodnień i decyzji Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania w ramach realizowanej umowy. 4) Zadaniem Wykonawcy będzie sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla obiektu i uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej – ( Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych) 5) Wykonawcy zostanie udzielone pełnomocnictwo do występowania w imieniu Zamawiającego. Przed złożeniem wniosku o ZRID należy projekt uzgodnić z Zamawiającym oraz Zarządcą Drogi. 6) Dokumentacje projektową Wykonawca dostarczy w formie papierowej w ilości egz. j.w. oraz w formie elektronicznej na płytach CD, w postaci plików ogólnodostępnych (formaty: doc, xls, pdf, inne pliki po uzgodnieniu z Zamawiającym) 7) Założenia wyjściowe do projektowania: a) dokumentacja projektowa ma umożliwić uzyskanie ostatecznej decyzji zgody na realizację inwestycji drogowej ZRID oraz wykonanie samych robót budowlanych, b) dokumentację projektową należy tak wykonać, aby parametry dróg i skrzyżowania oraz obiektów inżynierskich umożliwiały prawidłowe ich użytkowanie. Drogi objęte dokumentacją winny umożliwiać dojazdy do działek przyległych, c) dokumentacje projektową należy wykonać z podziałem na branże. Etap II - wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego od ronda w Moszczenicy w stronę Gorlic i Łużnej w ciągu DW 977 odc. 210 km 0+129-0+801 2. Zakres robót do realizacji: 1) Budowa ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni bitumicznej 2) Przebudowę drogi na długości ok. 672m 3) Przebudowę/remont istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych 4) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń drogowych 5) Odtworzenie lub przebudowę ogrodzeń przy posesjach przydrożnych 6) Budowę kanalizacji deszczowej 7) Budowę kablowej sieci oświetlenia ulicznego LED 8) Przebudowę i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej nN i SN 9) Przebudowę i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu 3. Zadaniem Wykonawcy będzie sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej i uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej – ( Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych Dz.U.2015 poz.2031) oraz wykonanie robót budowlanych. 4. Zamówienie obejmuje: 1) Wykonanie dodatkowych badań, w tym geotechnicznych wg potrzeb ( wykonawca zrealizuje dodatkowe badania geotechniczne do celów realizacji inwestycji oraz inne badania narzucone na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu) 2) Sporządzenie dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania zgody na realizację inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych: uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód, map, sporządzenie projektu podziału wszystkich nieruchomości w zakresie linii rozgraniczających pasa drogowego niezbędnych do kompleksowego wykonania zadania, 3) Sporządzenie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, 4) Sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach wykonanych projektów, 5) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 6) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów ( na Wykonawcy będzie ciążyć obowiązek przygotowania materiałów do pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie o zakończeniu robót do PINB) 7) Wykonawca wykona dokumentację projektową zgodnie z wymaganiami zawartymi w programie funkcjonalno –użytkowym. 5. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w: 1) Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ UWAGA: Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający ustala wynagrodzenie o charakterze ryczałtowym za wykonany przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem, ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.- Kodeks cywilny (Dz.U. z 2016 r. poz.380 ze zm)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium, zgodnie z art. 45 ust.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w kwocie: 17.000,00 zł brutto ( słownie: siedemnaście tysięcy 00/100 zł) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp, w zależności od wyboru wykonawcy, tj. 1) w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: 75 8795 0005 2001 0002 1946 0004 – z dopiskiem „Budowa ciągu pieszo-rowerowego od ronda w Moszczenicy w stronę Gorlic i Łużnej ( pas drogowy DW977) ” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 3. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna za spełniony, jeżeli dokument wadium będzie zawierał co najmniej elementy wymienione w ust. 5 i jego oryginał zostanie złożony w Urzędzie Gminy Moszczenica, przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument wadium winien zawierać co najmniej następujące elementy: 1) nazwę i dokładny adres gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego), 2) określenie nazwy postępowania, dla którego wystawiany jest dokument, 3) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na pierwsze żądanie, wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp, 4) okres ważności wadium - który musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SIWZ. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 2) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony SIWZ 7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 2) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Realizacja zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień wynikających z odrębnych przepisów, dlatego Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu: a) W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem skuteczności zastrzeżenia w rozumieniu art. 11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta. b) Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. c) Celem skuteczności zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody na to, że: -zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą, - zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, - podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. d) Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie jak również informacje dostępne do wiadomości publicznej. 5. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 4, ppkt. 2 a/,b/c/ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności warz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2/ Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zapisy odnośnie czasu wystawienia wskazane powyżej - stosuje się odpowiednio. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (np. jako konsorcjum) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera, pełnomocnika) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania ! Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem, pełnomocnikiem konsorcjum), Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę, w miejscu „np. nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą zgodnie z art.141 Ustawy solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach