Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszo-jezdnego przy ul. Poznańskiej w Pile 1) sięgacz nr 7, 2) sięgacz nr 27, 3) sięgacz nr 47, 4) sięgacz nr 67

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszo-jezdnego przy ul. Poznańskiej w Pile 1) sięgacz nr 7, 2) sięgacz nr 27, 3) sięgacz nr 47, 4) sięgacz nr 67
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Budowa sięgacza nr 7 wraz z odwodnieniem Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : 1) wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zabezpieczeniowe i odtworzeniowe 2) okrawężnikowania 3) robót ziemnych 4) nawierzchni jezdni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego ok.403,0 m2 5) odwodnienie jezdni za pomocą projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej i przykanalików do skrzynek rozsączających . 6) zjazdy do posesji z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego ok. 4,0 m2 7) regulacja istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej 8)wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy jego realizacja, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych 9) obsługa geodezyjna i geotechniczna 10) dokumentacji powykonawczej ( 2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej ( 6 szt. ) II Budowa sięgacza nr 27 wraz z odwodnieniem Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : 1) wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zabezpieczeniowe i odtworzeniowe 2) okrawężnikowania 3) robót ziemnych 4) nawierzchni jezdni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego ok.339,0 m2 5) odwodnienie jezdni za pomocą projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej i przykanalików do skrzynek rozsączających . 6) zjazdy do posesji z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego ok. 6,0 m2 7) regulacja istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej 8) wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy jego realizacja, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych 9) obsługa geodezyjna i geotechniczna 10) dokumentacji powykonawczej ( 2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej ( 6 szt. ) III Budowa sięgacza nr 47 wraz z odwodnieniem Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : 1) wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zabezpieczeniowe i odtworzeniowe 2) okrawężnikowania 3) robót ziemnych 4) nawierzchni jezdni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego ok.289,0 m2 5) odwodnienie jezdni za pomocą projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej i przykanalików do skrzynek rozsączających . 6) zjazdy do posesji z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego ok. 10,0 m2 7) regulacja istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej 8) wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy jego realizacja, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych 9) obsługa geodezyjna i geotechniczna 10) dokumentacji powykonawczej ( 2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej ( 6 szt. ) IV Budowa sięgacza nr 67 wraz z odwodnieniem Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : 1) wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zabezpieczeniowe i odtworzeniowe 2) okrawężnikowania 3) robót ziemnych 4) nawierzchni jezdni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego ok.205,0 m2 5) odwodnienie jezdni poprzez spadki podłużne i poprzeczne . 6) zjazdy do posesji z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego ok. 5,0 m2 7) regulacja istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej 8) wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy jego realizacja, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych 9) obsługa geodezyjna i geotechniczna 10) dokumentacji powykonawczej(2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej ( 6 szt)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331201
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Wykonawca dysponuje lub którymi będzie dysponować następującymi osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, spełniającymi poniższe wymagania: a) kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności drogowej 6) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli ten okres jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. w przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt. 1 i 4 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, warunki wyszczególnione w pkt. ,2,3,5,6, Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 2.Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części III pkt. 3 SIWZ 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu Postępowania Administracyjnego- samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty-nie spełnia wymogów ustawy( nie jest wydaniem zaświadczenia) 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 6. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4); Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym wpisem do właściwej Izby Inż. Bud. 6a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniane osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków 8. Kosztorysy ofertowye uproszczone sporządzone wg wzoru stanowiącego załączniki do SIWZ 9. Zbiorcze zestawienie kosztów - załącznik nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach