Gmina Chojnice ogłasza przetarg
- Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 972 129 , fax. 523 973 559
- Data zamieszczenia: 2019-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnice
ul. 31 Stycznia
89-600 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 523 972 129, fax. 523 973 559
REGON: 92351268000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachojnice.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ciągu pieszo-jezdnego i pieszego wraz z oświetleniem w miejscowości Charzykowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągu pieszo-jezdnego i pieszego wraz z oświetleniem w Charzykowach. 2. Zamówienie w szczególności polega na wykonaniu z kostki brukowej betonowej ciągu pieszego o szerokości 2 m oraz ciągu pieszo-jezdnego o szerokości 5 m, oświetlenia poprzez montaż 14 latarni, a także oznakowania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy na załączonym formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów (np. odpis z KRS czy pełnomocnictwo), 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza, że w przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, przedmiotowe oświadczenie może zostać dołączone do oferty na etapie jej składania. Dotyczy podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokument, o którym mowa w pkt powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa gminnych dróg – ul. Pszeniczna i ul. Rzepakowa w Człuchowie
Dodano: 2022-08-19 - Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na ulicy Kochanowskiego, na odcinku między ulicami Hadyny a Słupecką, w Malborku
Dodano: 2021-11-18 - Wykonanie utwardzenia nawierzchni dróg prefabrykowanymi żelbetowymi płytami wielootworowymi (typu YOMB); Część I – ul. Widokowa, Część II – ul. Krótka, Część III – ul. M. Abakanowicz, J. Michałowicza, Polskiego Czerwonego Krzyża
Dodano: 2020-10-21 - Naprawa nawierzchni asfaltowej w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanych przez 22. BLT Malbork.
Dodano: 2020-10-14 - Wykonanie remontu nawierzchni drogi wewnętrznej przy Archiwum Państwowy w Gdańsku przy ul. Wałowa 5
Dodano: 2020-10-05 - Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na ulicy Dąbrówki, na odcinku między ulicami M.Konopnickiej a F.Kowalskiej, w Malborku
Dodano: 2020-09-28 - Przebudowa sięgaczy na ul. Leśnej i Zielonej w Człuchowie
Dodano: 2020-05-05 - Budowa ścieżki rowerowej wraz ze zjazdami na odcinku od ul. Pawłowskiej do ul. Parkowej w miejscowości Lichnowy
Dodano: 2019-10-07 - Wymiana nawierzchni dróg oraz remont cząstkowy dróg asfaltowych w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. BLT Malbork.
Dodano: 2019-08-27 - Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych na drogach gminnych
Dodano: 2019-05-31