Przetargi.pl
BUDOWA CIĄGU PIESZEGO WRAZ Z OŚWIETLENIEM OD UL. ARMII KRAJOWEJ DO OSIEDLA KONSTYTUCJI 3 MAJA W SULECHOWIE

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA CIĄGU PIESZEGO WRAZ Z OŚWIETLENIEM OD UL. ARMII KRAJOWEJ DO OSIEDLA KONSTYTUCJI 3 MAJA W SULECHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa ciągu pieszego wraz z oświetleniem od ul. Armii Krajowej do Osiedla Konstytucji 3 Maja w Sulechowie, a w tym między innymi: I Roboty drogowe 1) rozebranie: a) nawierzchni z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce piaskowej, b) obrzeży o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej, c) ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obetonowanych, d) elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm, e) ścianki o grubości do 15 cm z bloczków lub płyt z betonu komórkowego na zaprawie cementowej, f) elementów konstrukcji betonowych zbrojonych, fundamentu ścianki, 2) wykonanie: a) robót ziemnych koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, b) profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV, c) warstwy odsączającej w korycie oraz jej zagęszczenia, o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, d) nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, w kolorze szarym, na podsypce cementowo-piaskowej (kostka betonowa typu BEHATON), 3) montaż: a) słupków z rur stalowych do znaków pionowych, b) tarczy znaków (nakazu, zakazu, ostrzegawczych i informacyjnych) o powierzchni do 0,30, c) ogrodzenia z paneli z prętów zgrzewanych, zabetonowanie słupków, osadzenie cokołu prefabrykowanego, montaż paneli z wykończeniem, panel o wysokości 1,7 m, prefabrykat o wysokości 0,3 m, d) obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, 4) wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, samo-chodem samowyładowczym - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada. II Budowa oświetlenia 1. wykonanie szafki oświetleniowej SOP-3 i linii zasilającej: a) montaż fundamentu szafki oświetlenia drogowego SOP-3, b) montaż szafki oświetlenia drogowego SOP-3 (obudowa izolacyjna, wyposażenie, wg schematu), c) ułożenie uziomów w rowach kablowych, d) przyłączenie bednarki uziemiającej do zacisku uziemiającego szafki oświetleniowej SOP i RNN w stacji transformatorowej, e) wykopanie rowów dla kabli w gruncie kat. III , f) zasypanie rowów dla kabli, grunt kat. III , g) nasypanie piasku do rowu o szerokości do 0,4 m, h) ułożenie kabla YAKY 4x35 w rowach , i) ułożenie kabla YAKY 4x35 w SOP i w stacji transformatorowej, j) zarobienie na sucho końca kabla YAKY 4x35, k) badanie linii kablowej NN, kabel o 4 żyłach, l) uziemienie ochronne lub robocze, pomiar pierwszy, 2. roboty ziemne i kablowe: a) wykonanie rowów dla kabli w gruncie kat. III, b) zasypanie rowów dla kabli, grunt kat. III, c) nasypanie piasku do rowu o szerokości do 0,4 m, d) ułożenie rur osłonowych DVK 110, e) ułożenie kabla YAKY 4x35 w rowach, f) ułożenie kabla YAKY 4x35 w rurach, g) ułożenie kabla YAKY 4x35 w SOP i w słupach, h) zarobienie na sucho końca kabla YAKY 4x35 (R=0,8), i) ułożenie uziomów w rowach kablowych, j) badanie linii kablowej NN, kabel o 4 żyłach, 3. montaż słupów oświetleniowych parkowych i opraw oświetleniowych parkowych: a) montaż i stawianie słupów oświetleniowych SAL 5 anodowanych w kolorze naturalnym wg katalogu ROSA (lub równoważnych), zabezpieczonych w dolnej części słupa farbami epok-sydowymi w kolorze szarym wraz z fundamentem B-51 (145 kg) wg katalogu ROSA (lub równoważny) z tabliczką TB-1 wg katalogu ROSA (lub równoważną) i tabliczką z numera-cją słupa, b) zabezpieczenie fundamentów betonowych, c) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego OP S-70 W z kloszem 400 wg katalogu ROSA (lub równoważnych) i lampą sodową 70W, d) przewody YDY 3x2,5 wciągane w słupy (5m), e) wykonanie połączenia śrubowego bednarki uziemiającej ze słupem, f) sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia obwód o 1 fazie g) skuteczność zerowania, pomiar pierwszy, h) skuteczność zerowania, każdy następny pomiar, i) uziemienie ochronne lub robocze, pomiar pierwszy, j) uziemienie ochronne lub robocze, każdy następny pomiar. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opracowane przez Pracownię Projektową INFRA WB z siedzibą w Świe-bodzinie przy ul. Jana Pawła II 17b. 3. Zadanie inwestycyjne, o którym mowa w ust. 1 powyżej, realizowane będzie na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę Starosty Zielonogórskiego nr 519/09 z dnia 21.05.2009 r. 4. Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz innych danych np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. Dołączony do specyfikacji przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Wykonawca, poza robotami wynikającymi z dołączonego przedmiaru robót, winien uwzględnić wszystkie roboty, materiały i urządzenia oraz inne prace niezbędne do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia. Wykonawca może ustalić cenę oferty na podstawie przedmiarów opracowanych we własnym zakresie i uwzględnić w nich nie ujęte w zamieszczonym przez Zamawiającego przedmiarze, a niezbędne do ustalenia ceny ofertowej, pozycje kosztorysowe 5. Wykonawca musi uwzględnić: 1) wywiezienie gruzu i innych materiałów rozbiórkowych - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dotyczy tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada; 2) badanie wskaźnika zagęszczenia gruntu przy czym Is>1, a częstotliwość badań wskaźnika Is min. jedno badanie na 500 m2; 3) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prac drogowych po ich zakończeniu; 4) zastosowanie do wykonania przedmiotu zamówienia betonowych elementów brukowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie i spełniających wymagania Polskich Norm tj.: PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań przy czym dla kostki betonowej: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy, 5) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie zobowiązuje się do wskazania nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 6) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków 6. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres robót budowlanych objętych zamówieniem będzie wypłacone jednorazowo, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, po zrealizowaniu przedmiotu umowy. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem z należytą starannością (udokumentowanym np. referencjami) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień z branży drogowej - to znaczy dwóch robót drogowych, w których występowało wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub z kostki granitowej o powierzchni nie mniejszej niż 500m2 w każdej z tych robót. 4. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej posiadający minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robót, Osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z poźn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa. (Dz. U. nr 220, poz. 2174 z 2003 r.); b) osoba z uprawnieniami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. Osoba przewidziana na ww. stanowisko musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone składki zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, z późn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. W sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2174). Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny od-pis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z opisanymi warunkami udziału w postępowaniu do oferty musi być dołączony: 1.3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do I rozdziału SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). W wykazie należy wykazać co najmniej roboty, o których mowa w pkt III ppkt 1.3 SIWZ. 1.3.2. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do I rozdziału SIWZ. W wykazie należy wykazać co najmniej osoby wymienione w pkt III ppkt 1.4 SIWZ. 1.3.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.3.2. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.4 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty musi zostać dołączona polisa, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Inne dokumenty: 2.1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do I rozdziału SIWZ. 2.2. Wypełniony załącznik nr 1a do I rozdziału SIWZ - Dane Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach