Gmina Dobiegniew ogłasza przetarg
- Adres: 66-520 Dobiegniew, ul. Dembowskiego 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7611001 , fax. 095 7611041
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobiegniew
ul. Dembowskiego 2 2
66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie
tel. 095 7611001, fax. 095 7611041
REGON: 00052874100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobiegniew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ciągu pieszego w miejscowości Dobiegniew - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające m.in. na: - rozebraniu elementów istniejącej drogi takich jak: brukowiec, krawężniki i obrzeża betonowe, wiata autobusowa betonowa; - usunięciu drzew (7 szt.); - demontażu i montażu słupa energetycznego (1 szt.); - wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej polbruk grub. 10 cm (330,00 m2); - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego grub. 3 cm (2004,33 m2); - wykonaniu chodników z kostki betonowej polbruk grub. 8 cm (1162,00 m2); - wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego wg wcześniej opracowanej stałej organizacji ruchu; - humusowaniu z obsianiem trawą powierzchni przyległych do jezdni (2094 m2) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w punkcie 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz Nr 1. 2.Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (Formularz nr 2). 3.Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Formularzem Nr 3. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia 5.Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 6.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (wymagana minimalna kwota 250 000 zł). 7.Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy oraz informacje o kluczowym personelu oraz informację na temat doświadczenia i kwalifikacji zawodowych kluczowego personelu - zgodnie z Formularzem Nr 4 (kopie stosownych uprawnień budowlanych oraz kopie dokumentów potwierdzających ich weryfikację, wydanych przez izbę inżynierów lub zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. 8.Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p.6.2.3 - należy wykazać iż Wykonawca ukończył z należytą starannością realizację co najmniej jednego zadania inwestycyjnego odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wartość zbliżona do wartości oferty złożonej przez Wykonawcę): I.Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 5, II.Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających. 9. Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty: a)Podwykonawstwo - wypełniony Formularz Nr 6 z wykazem zakresów robót zlecanych Podwykonawcom (jeżeli dotyczy). b)Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia z oświadczeniem Wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 7 (jezeli dotyczy). c)Wypełniony kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobiegniew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 278 na odc. Lubogoszcz - Sława w km od 68+257 do 69+245
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 289 m. Nowogród Bobrzański Zadanie nr 1 - km 45+190 - 46+160 Zadanie nr 2 - km 46+482 - 46+651
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 289 Lubsko - gr. powiatu w km 37+607 do 39+473
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 324 Szlichtyngowa - granica województwa w km 0+200 do 1+200
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej i wzmocnieniu nawierzchni drogi woj. nr 278 na odcinku Pomorsko - Sulechów od km 21+200 do km 23+500 oraz od km 24+480 do km 24+702,75
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 276 na odc. Krosno Odrzańskie - Radnica w km 0+760 do 3+300.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 280 Zadanie nr 1 - m. Czerwieńsk Zadanie nr 2 - m. Płoty
Dodano: 2016-07-26 - Odnowa dywanikowa DW 287 km 31+272 do km 36+106 w ciągu obwodnicy miejscowości Jasień
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 296 od km 19+200 ÷ 20+700 na odcinku Stara Kopernia-Żagań
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa polegająca na odnowie dywanikowej drogi woj. nr 174 na odc. Drezdenko - Stare Bielice od km 0+873 do km 1+326.
Dodano: 2016-07-25