Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszego w Alfredówce w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1116R relacji Alfredówka - Ciosy - Wydrza na odcinku od przystanku autobusowego w kierunku cmentarza - kilometraż od 0+048,45 do 0+576,45

Gmina Nowa Dęba ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. Rzeszowska 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8462671 , fax. 015 8465137
  • Data zamieszczenia: 2013-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Dęba
    ul. Rzeszowska 3 3
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 015 8462671, fax. 015 8465137
    REGON: 83040954800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowadeba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszego w Alfredówce w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1116R relacji Alfredówka - Ciosy - Wydrza na odcinku od przystanku autobusowego w kierunku cmentarza - kilometraż od 0+048,45 do 0+576,45
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ciągu pieszego w Alfredówce w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1116R relacji Alfredówka - Ciosy - Wydrza na odcinku od przystanku autobusowego w kierunku cmentarza - kilometraż od 0+048,45 do 0+576,45 2.Zakres robót: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, Roboty ziemne, Podbudowy i nawierzchnie, Elementy chodnika i placu postojowego, Odwodnienie, Roboty wykończeniowe, Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, 3.Wymagany okres rękojmi i gwarancji: na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4.Zakres robót zawierają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 SIWZ oraz projekt tech-niczny stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumentem podstawowym przy realizacji robót jest projekt budowlano - wykonawczy. Przedmiary są elementem uzupełniającym, który będzie brany pod uwagę jedynie w przypadku braku elementów robót w projekcie. 5.Wszelkie materiały niezbędne do Wykonania zadania Wykonawca zapewni we własnym zakresie. 6. Wykonawca zadania przed przystąpieniem do jego realizacji opracuje wraz z uzgodnieniami projekty organizacji ruchu na drogach powiatowych i przedstawi go Zamawiającemu. 7.Uwaga : Zamawiający zgadza się na zastosowanie innych materiałów niż przyjęte w projekcie pod warunkiem zastosowania kompletnych systemów o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324518
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 7 500,00 zł. (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych) do dnia 12.08.2013 r. do godz. 11:00. 2.Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Pzp: 3.W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba w Banku Spółdzielczym w Tarnobrzegu O. Nowa Dęba nr rach: 82 9434 1083 2003 1300 0101 0007. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wa-dium należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba (pok. 206) 5.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skut-kuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6.Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określo-nych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach okre-ślonych w SIWZ, (jeżeli SIWZ przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia), 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowadeba.pl/bip/przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach