Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszego ul. Sienkiewicza - Rynek Główny w Jaworznie

Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Krakowska 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6142300 , fax. 032 6142310
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie
    ul. Krakowska 9 9
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 032 6142300, fax. 032 6142310
    REGON: 24026890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszego ul. Sienkiewicza - Rynek Główny w Jaworznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: 1)budowa ciągu pieszego na działkach gminnych nr 196/1 oraz 196/2 w obr. 257 w Jaworznie, z kostki brukowej typu Krakowska oraz kostki granitowej koloru szarego czerwonego wg dokumentacji technicznej, 2)budowa instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem ciągu pieszego, 3)zabudowa elementów malej architektury wg dokumentacji technicznej, 4)budowa kanalizacji deszczowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)posiadają wiedzę i doświadczenie - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 550 000,00 zł brutto (dołączyć wykaz zrealizowanych zadań w tys. m2 wraz z podaniem wartości brutto w tys. zł) oraz doręczyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. 2)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - posiadają w dyspozycji sprawne narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 3)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wymaga się wskazania: a) 1 osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót (kierownika budowy), z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych, z którym bezpośrednio będzie się kontaktować inspektor nadzoru inwestorskiego. b) minimum 10 pracowników wykwalifikowanych zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia w tym: co najmniej 4 brukarzy posiadających kwalifikacje zawodowe w zakresie robót brukarskich oraz co najmniej 2 osoby posiadające przeszkolenie w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.Komisja Przetargowa dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z przedmiotowego postępowania stosownie do treści art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 6 do SIWZ). 4.Dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3 składa każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. UWAGA: W przypadku ubiegania się o zamówienie przez przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w spółkach cywilnych, koniecznym jest wskazanie, że o udzielenie zamówienia ubiegają się wspólnicy spółki cywilnej oraz wykazanie przez złożenie odpowiednich dokumentów (np. umowy spółki cywilnej, uchwały wspólników, pełnomocnictwa) lub oświadczeń, prawa do złożenia oferty i/lub zawarcia umowy w imieniu wspólników. 5.Wykaz osób, o których mowa w części V pkt 1 ppkt 3 - (wg Załącznika nr 7 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia i kwalifikacje tj. kserokopie uprawnień budowlanych w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych oraz kserokopie zaświadczenia o aktualnej przynależności do OIIB i o opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - w przypadku kierownika budowy, dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe w zakresie robót brukarskich - w przypadku 4 brukarzy oraz aktualne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania robót drogowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. nr 108 z 2005 r., poz. 908 z późniejszymi zmianami) - w przypadku 2 osób. Kserokopie w/w uprawnień winny być opatrzone oryginalnym podpisem i pieczęcią ich właściciela (ewentualnie czytelnym podpisem). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeśli w Załączniku nr 7 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.Wykaz robót (wg Załącznika nr 8 do SIWZ) wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie należy wskazać co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 550 000,00 zł brutto (dołączyć wykaz zrealizowanych zadań w tys. m2 wraz z podaniem wartości brutto w tys. zł) oraz doręczyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie lub należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy w/w wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określono w Części. V pkt 1 ppkt 4 SIWZ. lub należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy w/w zdolności finansowej na okres korzystania z niej przy wykonywaniu zamówienia. 8.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 10.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.jaworzno.pl, www.bip.jaworzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach